Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

N
Trädgård & Växter Har kopt 2st krukor som man hanger pa hus vaggen. Vad for fina blommor kan man satta i dem? Hade tyckt det varit fint med nagra som...
Svar
17
· Visningar
2 307
Senast: Ninja
·
IT & mobiler Ska beställa en Nikon D80 och har två gamla objektiv hemma som jag funderar på om de passar att sätta på Nikon D80. och även om de är...
Svar
3
· Visningar
959
Senast: Irenes
·
H
IT & mobiler Som rubriken lyder, jag letar efter ett zoom objtektiv som skall räcka minst 200mm med relativt bra pris. Vill inte ha ett 5,6 utan ett...
Svar
15
· Visningar
1 632
Senast: BeastieBabe
·
C
IT & mobiler Min mobil har börjat strula väldigt mycket på senare tid. (har en Sony Ericsson w660i och har kompisar med samma telefon och deras...
Svar
3
· Visningar
669
Senast: Tjôta
·
Hemmet Har någon målat köksluckor och/eller garderobsdörrar själv? Blev det bra? Har ni några tips eller varningar att dela med er av? Mina...
2
Svar
33
· Visningar
30 011
Senast: Agapi
·
IT & mobiler Vi har ett program från skolan till sonen. Nu ville dom att vi skulle lägga programmet på en diskett och skicka med till skolan så dom...
Svar
10
· Visningar
1 010
Senast: åke
·
IT & mobiler Varför fungerar det inte på min dator? Antingen blir det helskärm, men svart och lika liten bildruta som innan, eller så stänger bara...
Svar
1
· Visningar
913
Senast: Itchie
·
T
IT & mobiler Någon som vet hur man lägger till fler teckensnitt i word? Jag har bara tre stycken.. Tack på förhand :)
Svar
2
· Visningar
725
Senast: Unix
·
IT & mobiler alltså mina hundar är hemma på dagarna när jag jobbar och jag såg en smidig sak på tv för några månader sen. det var en familj som...
Svar
4
· Visningar
730
Senast: Nominous
·
IT & mobiler Blev filmad med mobilkamera på en träning och fick det sedan bränt på CD, men min dator hittar inget program att köra filmerna i, då de...
Svar
2
· Visningar
696
Senast: Kratus
·
IT & mobiler Om man jobbar med tidningsredigering i Quark och vill kunna spara ner materialet på USB-minne, hur stort bör minnet då vara? Jag är...
Svar
5
· Visningar
863
Senast: Russis
·
Fritid Jag har en väldigt pysslig mamma och tycker att hennes verk borde visas upp för världen! Hon har en lång tid haft dille på att göra...
2
Svar
39
· Visningar
6 948
IT & mobiler yttre linsen på ett Sigma DC 18-200mm objektiv har spruckit? :crazy: Går den att byta. Har för mig att objektivet kostar typ...
Svar
6
· Visningar
1 030
IT & mobiler Varför fungerar det inte hos mig? Jag har windows mediaplayer 11 men näää. Blir bara ett färgbludder. Ljudet funkar. Varför? Om jag...
Svar
1
· Visningar
680
Senast: Snuffsan
·
E
Fritid Jag är sugen på att skaffa mig en liten Buddha-staty, just för att jag tycker de är vackra. Men känns lite konstigt eftersom jag inte är...
Svar
6
· Visningar
1 103
Senast: johannea
·
Trädgård & Växter letar som sjutton efter en plantskola eller trädgård som säljer dessa, men det verkar ont om dem eller så letar jag på fel sätt. är det...
Svar
7
· Visningar
2 480
Senast: johannea
·
C
Trädgård & Växter Någon som har tips på rosor som passar i kruka, alltså inga stora utan miniatyrer. Färgen spelar inte så stor roll, men inga gula och...
Svar
9
· Visningar
3 258
Senast: Clintan
·
Hemmet Det är ändringsdags i badrummet för en äldre anhörig. Det behövs mer plats vid dusch. Så jag funderar på vad som är bäst att göra. I...
Svar
7
· Visningar
2 022
Senast: Rie
·
Trädgård & Växter Såg att jag på Pionerna har svarta myror, samma sak var det på plommonträdet förra sommaren. Rosorna har drabbats av gröna små löss...
Svar
4
· Visningar
1 948
Senast: åke
·
IT & mobiler Olympus E-510 Den har fått rätt bra omdömen, någon som har den? Den är betydligt billigare än Nikon D80 som jag jämför alla digitala...
2
Svar
23
· Visningar
2 077
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp