Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Hur gör man för att ta bort de ord som sparas i IE när man skriver in i formulär/rutor? T.ex. användarnamn här på buke, IE sparar ju...
Svar
13
· Visningar
1 502
Senast: mumin
·
IT & mobiler .. vilken IP-adress som loggat in på ens gmailkonto på något sätt? Någon som vet?
Svar
1
· Visningar
788
Senast: Ne0
·
IT & mobiler Vi har kabeltv i vårt hus och jag vill ev. skaffa tv i mitt rum :angel:. Men kruset är isåfall måste jag dra kabbel genom 2 rum. Finns...
Svar
1
· Visningar
762
Senast: MadicDomino
·
Trädgård & Växter Avdelningen krukväxter: Jag köpte en vit azalea för drygt 1 år sedan och hör och häpna, den lever fortfarande! :eek: :angel: Men eländet...
Svar
6
· Visningar
1 216
Senast: Jillybean
·
Trädgård & Växter Jag blev väldigt inspirerad av Gerberans nyinskaffade kolonilott så nu går jag i egna kolonitankar. Men jag vet ju egentligen inte vad...
Svar
11
· Visningar
2 832
P
Trädgård & Växter Jag bor i lägenhet med alla fönster åt väst, vilket betyder att det blir väldigt varmt i fönster (och hela lägenheten) när det är sol...
Svar
11
· Visningar
1 793
Senast: Carolus
·
  • Låst
IT & mobiler Alla sökord man skrivit in på google? te.x om man börjar skriva bokstaven F så ger den ju en rulllist med alla ord på s man sökt på. Hur...
Svar
2
· Visningar
1 319
Senast: Carolus
·
IT & mobiler jag har under en internetsida fått en massa hot av någon. och jag skulle hemskt gärna vilja veta vem det är som skriver så till mig, det...
Svar
9
· Visningar
11 027
Senast: DarkInNight
·
Mat För många år sedan handlade jag mat direkt från Tyskland, det kom hem direkt till dörren med bil. Nu funderar jag återigen i de banorna...
Svar
2
· Visningar
3 079
Senast: Boj
·
K
IT & mobiler Satt och jobbade då min stora fotodisk försvann... Blupp! Datorn är allmänt sjuk så jag hade tänk blåsa om den. Vid försök att...
Svar
9
· Visningar
1 565
Senast: Kuckeliku
·
P
Fritid Jag behöver verkligen hjälp med att få veta hur man avlar i spelet "Häst & Ponny, Mitt Stuteri" Tacksam för hjälp :confused::bow:
Svar
1
· Visningar
972
Senast: Praqua
·
Trädgård & Växter Jag söker med ljus och lykta efter en trädgårdstomte som vill flytta in på min kolonilott (jag vet att det är smaklöst men kitsch är...
Svar
3
· Visningar
4 477
Senast: Philosophia
·
IT & mobiler Lite smått irriterad.. Det stödjer tydligen inte XP proffessional längre! Så nu får jag sitta på web messenger, och det är ju inget...
Svar
12
· Visningar
1 598
Senast: sharpedge
·
IT & mobiler Jag skulle installera min mobiltelefon på datorn och då sa datorn att den ändrade Vista Premium till Vista Basic för annars skulle det...
Svar
11
· Visningar
1 166
Senast: Guldaskig
·
Trädgård & Växter :D Har strandtomt och grävde förra våren iordning lite på stranden närmast vattnet där det tidigare växt mest vass. Iallafall så fyllde...
Svar
5
· Visningar
1 256
Senast: Philosophia
·
Hemmet Jag och sambon letar hus. Nu har vi fått veta att ett par som äger huset bredvid ett par vänner ska sälja. Huset är inte ute på...
Svar
5
· Visningar
1 206
Senast: Ramona
·
C
IT & mobiler Hittade ingen bättre plats att slänga in tråden på, så den hamnar här. Jag har haft min Canon EOS 350D i lite mer än två år nu. Den...
Svar
12
· Visningar
1 734
Senast: CORNHEAD
·
Trädgård & Växter jag gillar inte raka linjer,men bord eman ha dte här? stt från baksidan av hundträdgården,mot grinden: Det här va alltså förr...
Svar
2
· Visningar
1 773
Svar
17
· Visningar
1 771
Senast: Stalker
·
D
IT & mobiler Hur lång tid tar det innan bilden jag skickat till er från photobucket syns? Mvh Susanne.
Svar
2
· Visningar
703
Senast: Carolus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp