Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

  • Omröstning
Äldre I den andra tråden har vi diskuterat motröstning och att det faktiskt är möjligt att rösta mot ett parti i valet, om man inte kan...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 852
Senast: sjoberga
·
  • Låst
Äldre Moderator får gärna flytta tråd. Jag kan nämligen inte hitta rätt forum längre(???) Det är det som är själva frågeställningen i denna...
Svar
3
· Visningar
1 066
Senast: ullo
·
Äldre Fanns chokladtuggummi från Stimorol för några år sedan, men jag hittar inga nu? Finns det något annat märke som gör chokladtuggummi...
Svar
2
· Visningar
548
Senast: alias
·
Äldre Jag skriver sagor för barn, och drömmen är att en dag bli utgiven. (Eller ja, DRÖMMEN är att kunna livnära mig som barnboksförfattare.)...
Svar
5
· Visningar
961
Senast: Blueberry
·
Äldre Det verkar vara väldigt svårt att ta livet av dödstraffade fångar i USA. Inga läkemedelsföretag vill sälja preparat för giftinjektion...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 341
Senast: MJLee
·
Äldre Jag har problem med min soptunna. En helt vanlig grön plastunna. Töms var 14e dag. Vid förra tömningen var den full med likmask. Jag...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 817
Senast: L8P8
·
Äldre Hej! Skulle behöva er hjälp =) Jag ska ge min bästa vän en födelsedagspresent genom en upplevelse en dag, en Lördag ska det bli...
Svar
4
· Visningar
931
Senast: Taz
·
Äldre Ska på bröllop på lördag (vadå sent ute) det är en bekant på mitt jobbställe som gifter sig och har öppen ceremoni eller vad man nu...
Svar
5
· Visningar
976
Senast: Ainon
·
Äldre Haft en känsla ett par veckor att jag MÅSTE spara ner alla bilder jag har på datorn på något sätt,OM datorn skulle gå sönder. Den har...
2
Svar
20
· Visningar
1 758
Senast: Tass
·
Äldre Lagom till valet har Martin Borgs (självutnämnd slöseriombudsman) släppt sin film om politikers slöseri med skattepengar: "Någon annan...
2
Svar
30
· Visningar
2 926
Senast: ylvali2
·
Äldre Jag har arbetat på samma arbetsplats i ca 10 år (landstinget). Där jag är arbetar ca 40 anställda, i min närmaste grupp 7. Jag har sedan...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 905
Senast: Mussea
·
Äldre Har ett arvegods jag tänkte försöka sälja, men vill gärna sälja så smidigt som möjligt. Köper folk ens kristallkronor längre? Får man...
Svar
3
· Visningar
2 755
Senast: monster1
·
Äldre Ja, jag har gift mig och nu har jag tagit makens efternamn. Har skickat in alla papper, men vad händer sen. Kom ju på att jag köpt en...
Svar
4
· Visningar
762
Senast: hvala
·
Äldre OK nu ska jag till Vegas. Och det är ert fel (det var någon tråd när någon frågade vad hen skulle göra under ett par dagar i Las Vegas...
Svar
2
· Visningar
586
Senast: BornAgain
·
Äldre Ska ha herr och dam sittning imorgon och fick temat för oss nu och det är mjukt. Men hur klär man sig mjukt? Några tips eller idéer?
Svar
6
· Visningar
866
Senast: Smulu
·
Äldre I barnens skola (mellan-och högstadie) fick de rösta idag. Det gick till som vid riktig röstning till Riksdagen, med samma blanketter...
2
Svar
38
· Visningar
3 605
Senast: Breaktown
·
Äldre http://val.tv4.se/artiklar/alliansen-knappar-in-rejält-på-de-rödgröna-540dc872c45948075300001b :nailbiting: :banana:
Svar
15
· Visningar
1 010
Äldre Hur lång tid tar det innan lukten av död mus försvinner? Luktar hemskt i sovrummet, nu en vecka, Varför dör de i sovrummets väggar...
Svar
10
· Visningar
11 952
Senast: Dana
·
Äldre Jag har allt i en låda modell skolåda i storlek. Behöver jag säga att det är omöjligt att hitta något? :cautious: Hur ser det ut hos er...
Svar
19
· Visningar
4 494
Senast: Cydonia
·
Äldre Jag har precis köpt en ny väska i lite mockaaktigt läder som det står att kan torrfälla på ljusare material. Är det någon som vet om det...
Svar
0
· Visningar
330
Senast: tjenixen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp