Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Vi har flyttat till ny lägenhet med öppen planlösning, stora fönster och mkt rörelse utanför. Känner stort behov av insynsskydd för att...
Svar
12
· Visningar
7 128
Senast: Jonas_E
·
Hemmet Nu har jag googlat mig blå men hittar inget bra svar. Kan såklart kolla med hyresvärden, och hyresgästföreningen, men kanske har någon...
Svar
6
· Visningar
1 433
Senast: Linn-Nora
·
Fritid När man bara tar lite fika med sig nedpackat i tex en midjeväska på en promenad/vandring , och ändå vill ha lite mjölk till teet - vad...
Svar
12
· Visningar
985
Senast: Rie
·
IT & mobiler Fick jag precis när jag försökte skicka ett sms som hade blivit lite långt och konverterats till ett mms. Mamma nämnde i slutet av...
2
Svar
29
· Visningar
3 685
Senast: Cha9
·
Fritid Fick så bra tips när jag frågade om sovsäck så nu är det dags för liggunderlag. Har ett självuppblåsande, billigt underlag från förut...
Svar
0
· Visningar
354
Senast: MCP
·
  • Låst
Tjatter Håller på att flyta bort i värmen... det blir fortsättning på rosén imorgon efter att jag varit till återvinningen :up:
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
74 436
Hemmet 21 visningar och 9 budgivningar senare, nu är denna lilla pärla vår! :heart Den ligger enbart två hus bort från vår nuvarande lägenhet...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
8 875
Senast: Tarnin
·
Hemmet Är väl sällan hon är här? Men hon har ju säkert vänner i gruppen. Jag har hittat värsta fyndet åt henne som hon inte får missa...
Svar
0
· Visningar
733
Senast: Nebraska
·
Hemmet Alltså. Jag bor på ~120 kvm med make och 2 kids. Trots det har vi sån **** brist på förvaring. Jag tänkte därför att vi kan starta en...
Svar
0
· Visningar
401
Senast: Amha
·
IT & mobiler Har ni någon av dessa? Vilken tycker ni fungerar bra till framförallt foto och filmning av häst och andra djur? Ni som har XS tycker ni...
Svar
9
· Visningar
643
Senast: Bapelsin
·
Mat Jag råkade lite halvspontant bli med glassmaskin häromdagen, och behöver nu lite tips på goda recept på glass. Både på ett bra...
Svar
10
· Visningar
838
Senast: Human
·
Samhälle Bortsett från det självklara, att man är ledig då. Vad förväntar man sig av en semester? Nu när resor till andra länder inte är en...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
4 553
Senast: Ajda
·
IT & mobiler Ni som har den i er telefon - kan man inte lägga till någonting i efterhand? Hur gör man i så fall? Jag har just grävt och kärrat ett...
Svar
3
· Visningar
687
IT & mobiler Jag har tagit fram en webbresurs privat som till stor del består av illustrationer som jag själv har ritat. Bilderna är tydliga och...
Svar
9
· Visningar
565
Senast: GoLightly
·
Mat HUR väljer man en god dipp? Jag har ingen aning om vilka smaker som går ihop. Äter helst linschips med ranchsmak eller potatischips med...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
6 313
Senast: Raderad medlem 120709
·
Hemmet Inför renovering/byte av golv vill jag höra om era erfarenheter! Jag ska lägga in ett obehandlat trägolv och funderar på bästa sätt att...
Svar
8
· Visningar
811
Senast: farin
·
Hemmet Så, det börjar bli läge att köpa en ny säng. Men hur ska man tänka? Jag vill ha en mycket fast säng, ligger hellre på en matta på ett...
Svar
6
· Visningar
1 117
Senast: MiniLi
·
Mat Jag har insett att detta varierar enormt! Grunden verkar iofs vara densamma: *protein (tacofärs, vegofärs, kyckling etc) *bröd (mjukt...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 855
Senast: Nevermind
·
Kropp & Själ Jag har ett mål som jag verkligen vill genomföra. Och fler mål som jag undviker pga min räsdsla. Problemet är att jag har en totalt...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
3 648
Senast: ekra
·
Kultur Man säger barndom, ungdom och ålderdom. Finns det ett ord för vuxenlivet, vuxendom, eller något annat? Funderar lite i sommarregnet.
Svar
3
· Visningar
1 500
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp