Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler stycke, radavstånd mm. Var stoppar jag in det i koden? http://w1.311.telia.com/~u31119698/sevardheter.html (testsida) Jag vill ha...
Svar
1
· Visningar
913
Senast: spoff
·
IT & mobiler Jag vet inte varför, men jag råkat hela tiden ut för att datorn installerar nya toolbars (ny rad med knappar uppe i webbläsaren). Hur...
Svar
6
· Visningar
1 280
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Vilka sidor på nätet intresserar er så pass att ni i stort sett är ute på dessa varje dag? Eller sidor som vi regelbundet besöker...
Svar
14
· Visningar
1 442
Senast: SweetMelody
·
IT & mobiler Gjort om större delen av den, inget som syns direkt, men lagt om allt från frames till tabeller med iframes i. Det hela bör uppföra sej...
Svar
16
· Visningar
1 231
Senast: Zewz
·
F
IT & mobiler Har ni några tipps på sidor som HTML koder är uppskrivan på? Är hel kass på detta o letar efter en bra enkel (på svenska) sida med...
Svar
6
· Visningar
1 264
Senast: Lorelie
·
J
IT & mobiler Det står helt still i min skalle! :crazy: Det ska väl finnas nå't program, som man kan ladda hem, som räknar tiden som man är ute på...
Svar
4
· Visningar
1 791
Senast: Jet
·
IT & mobiler alla siter där det ska gnäggas och spelas musik! Hoppade högt alldeles nyss när jag surfade. Det är extremt störande med alla dessa...
Svar
6
· Visningar
1 256
Senast: kopparberg
·
IT & mobiler Nån som vet hur och var man laddar upp filmer (endera från film eller digital kamera)på internet??? :bow:
Svar
7
· Visningar
1 572
Senast: SweetMelody
·
S
IT & mobiler När jag är på nätet är det upptaget hos oss. Men jag vet att man kan göra så att telefonen går in bryter uppkopplingen. Hur ska jag...
Svar
4
· Visningar
1 129
Senast: solbacka1
·
IT & mobiler Hur gör man om en tif bild till jpg?
Svar
3
· Visningar
1 243
Senast: ScissorHands
·
M
IT & mobiler Försöker fixa en bakrund till min hemsida. Den ska vara fast. Det ska vara en stor ruta som tar upp hela skärmen, som en ram runt den...
Svar
5
· Visningar
1 742
Senast: Anna
·
IT & mobiler Satt och läste på Aftonbladets hemsida, och rätt som det var så dök det upp ett hav av popups med porrinnehåll. Det tog en bra stund...
Svar
19
· Visningar
3 469
Senast: Jen80
·
IT & mobiler Är nog det största puckot som finns just nu...:crazy: Jag laddade ner Ad-aware för nån timme sen, rensade rejält... MEN - nu funkar...
Svar
4
· Visningar
1 108
Senast: Jen80
·
M
IT & mobiler Eftersom jag har skaffat mig 3 ursnygga :love: skogkatter som jag ska hämta på lördag, vill jag bygga mig en fräch hemsida där jag kan...
Svar
6
· Visningar
2 364
Senast: loveponies
·
S
IT & mobiler Hur lägger man in det på sin hemsida? Den ska alltså söka igenom alla sidor och inte bara sidan man är på. Hittade ju inget på...
Svar
1
· Visningar
1 073
Senast: MaLu
·
IT & mobiler Vilket program använder ni för att ladda hem mp3-filer? Och var hittar ni musiken? Jag har hört så mycket negativt om Kazaa så jag...
Svar
6
· Visningar
1 289
Senast: Getaway_hon
·
IT & mobiler Vad finns det för gratis, helst svenska, gästböcker man kan skaffa till sin hemsida? Just nu har jag Alxnet's gästbok men jag är...
Svar
6
· Visningar
1 239
Senast: ScissorHands
·
B
IT & mobiler Jag vill länka in html i en html sida, så att just den delen inte förändras. Jag vill ha en meny som man lätt kan ändra utan att ändra...
Svar
5
· Visningar
987
Senast: Elektron
·
B
Hej
IT & mobiler Jag har "snokat" runt här på Bukefalos ett tag, och har nu tagit steget in i Familjen-Buke :) Så nu till min fråga; Hur får man en bild...
Svar
3
· Visningar
1 112
Senast: **BORTTAGEN**
·
P
IT & mobiler Jag fått en flmsnutt överskickad till mig, men när jag ska titta på dn i kazaa ller microsoft mediaplayer så är det bara ljudet. Jag VET...
Svar
6
· Visningar
1 254
Senast: popeye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp