Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

E
IT & mobiler som alltid finns kvar där trots att man klickar vidare till en annan del av sidan. Hur gör man en sådan i html? Hoppas ni förstår min...
Svar
3
· Visningar
1 172
Senast: Zaga
·
M
IT & mobiler Hur skriver man sånna? Finns det nån speciell kod...? Eller använder man vanliga bokstäverna? Det kan se lite konstigt ut ibland. malu
Svar
4
· Visningar
5 531
Senast: Dasjenka
·
M
IT & mobiler Nu har jag lagt in en räknare på hemsidan jag också. Kan ni inte gå in och titta lite där så det slipper se så ynkligt lite ut? ;)...
Svar
1
· Visningar
1 053
Senast: MaLu
·
M
IT & mobiler Jag gör hemsidan åt mitt företag och undrar hur i hela friden jag fixar dit en räknare utan att få med reklam.
Svar
9
· Visningar
1 508
Senast: Lorelie
·
S
IT & mobiler Jag vill göra om hemsidan en del och med det b.la. en ny snyggare meny. Jag vill fortfarande ha menyn så som jag har den nu (till...
2
Svar
20
· Visningar
2 772
Senast: Spider84
·
P
IT & mobiler Var hittar jag kazaa lite att ladda ner? Kan jag få en länk? :bow: *blinkar med ena ögat* :angel:
Svar
4
· Visningar
1 270
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Att göra \"säkra\" hemsidor Jag sitter här och trixar med lite css och funderar på hur noga man ska vara med att göra "säkra" hemsidor...
Svar
15
· Visningar
1 728
Senast: Kiddo
·
B
IT & mobiler I Torsdags hämtade jag ut min nya dator med skärm på Posten. Kollade efter transportskador men allt såg finfint ut! Väl hemma ska då...
Svar
2
· Visningar
1 115
Senast: **BORTTAGEN**
·
F
IT & mobiler Finns det någon fotokunnig här? Jag ska snart köpa ny digitalkamera, men jag vet inte vilken. De krav jag har på den är: *10 x optisk...
Svar
15
· Visningar
1 701
Senast: moiran
·
IT & mobiler Ikonen för ljudet är borta från den lilla rutan nere till höger. Vart har den tagit vägen?
Svar
2
· Visningar
1 532
Senast: Lorelie
·
IT & mobiler Har ett jätte problem. Installerade Norton AntiVirus 2003, i min dator idag. Men det går ej att köra. Får bara en massa felmedelande...
Svar
3
· Visningar
1 154
Senast: shady
·
E
IT & mobiler hur gör man det? har sett att webdesigners har sånna. vad jag menar är en bild på första sidan, när de till exempel har länkar till alla...
Svar
1
· Visningar
1 085
Senast: SweetMelody
·
IT & mobiler Jag har de senaste dagarna försökt undersöka ungefär hur mycket marknadspriset ligger på att låta ett företag göra och administrera en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 633
Senast: Kiddo
·
S
IT & mobiler Min gästbok vill inte fungera. När man skriver ett nytt inlägg kommer man bara till sidan man ska komma om man spammar :mad: Nån smart...
Svar
2
· Visningar
1 060
Senast: SweetMelody
·
B
IT & mobiler Bara måste, måste få hjälp med dessa tre frågor! Det e verkligen akut... E det nån vänlig själ som kan själv eller har nån i sin...
Svar
1
· Visningar
1 040
Senast: spoff
·
IT & mobiler Hur gör man för att lägga upp bilder på en annan internetsida, så att jag sedan kan använda det i min profil här på forumen? Ja, hur...
Svar
1
· Visningar
1 038
Senast: Dasjenka
·
K
IT & mobiler Exakt VAD får en hackare ut av att hacka sig in på en privat server som bara innehåller ett par-tre hemsidor (privata sådana - bl.a...
Svar
5
· Visningar
1 442
Senast: Bonzaij
·
S
IT & mobiler \"Internet adressbok\"? Finns det någon sådan. Jag har alltid tusentals av länkar (inte riktigt kanske... :D ) som jag sparar ner i...
Svar
5
· Visningar
1 262
Senast: Spider84
·
M
IT & mobiler OK, på två datorer har jag nu fått digitalkameran att fungera. På den tredje (som jag sitter vid nu) så funkar det INTE. Jag har fått ta...
Svar
2
· Visningar
1 146
Senast: Magdalena
·
IT & mobiler När jag sätter i sladden i min digitalkamera så dör datorn. den visar blåskärm och startar om sig själv. Det blev så här efter att jag...
Svar
2
· Visningar
1 181
Senast: Lorelie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp