Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Vi funderar på att köpa ett hus/lägenhet någonstans där det är varmt och skönt. Tanken är att i några år använda det som semesterboende...
Svar
0
· Visningar
368
Senast: LiZH
·
Äldre Tillhör egentligen Ungdom (åtminstone ett år till...), men hoppas/tror på bättre svar här. Det börjar bli dags att fylla på bokhyllan...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 086
Senast: FannyN
·
IT & mobiler Köpte en ny dator på mellandagsrean och den är således ca 1,5 månad gammal. Med datorn ingick ett års gratis McAfee och givetvis var det...
Svar
8
· Visningar
999
Senast: Lime
·
Äldre Jaha, så var det dags för den 27e säsongen av På Spåret. Presskonferens idag där de tävlande presenterades. Så vad tror vi om årets...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 489
Senast: Killaloe
·
Kropp & Själ Har ett antal tuffa år bakom mig med bl a skilsmässa, livslång sjukdom och dödsfall i familjen:cry: Nu orkar jag inte mer, nu har...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
9 508
Senast: Kilauea
·
IT & mobiler Är i behov av en liten billig dator att ha till att betala räkningar, surfa och såklart koppla in Netflix till Tv:n ;). (Och kanske...
2
Svar
23
· Visningar
2 026
Senast: Anders
·
Fritid Jag har precis fått hem en riktigt gammal symaskin som varit farmors, den är dammig och lite skavd i färgen. Kommer troligen inte...
Svar
5
· Visningar
820
Senast: emlem
·
Skola & Jobb Inom idrotten pratar man väldigt mycket om toppning och med det menas elitsatsning. Det betyder att bara de allra bästa ska få spela i...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 955
Senast: Lager
·
Äldre Jag har börjat leka med tanken att börja skriva igen. men är det någon annan som författar här? Jag kan behöva ett slags boll plank...
Svar
19
· Visningar
845
Senast: sassiball
·
Skola & Jobb Hur gör man? Sambo kommer från England, har samordningsummer och har med det skaffat begränsat bank konto. Det han kan göra på bank...
Svar
7
· Visningar
682
Senast: Lipperta
·
Äldre Då är det snart dags att utse de allra sista finalisterna! :banana::banana::banana: Andra chansen har sett lite olika ut senaste åren...
15 16 17
Svar
328
· Visningar
9 360
Senast: voltis
·
A
Äldre Ja hur har vi det här, finns det några "dumpstrare" här eller känner ni några? Jag blev intresserad av att det finns dom som törs...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
13 560
Senast: Snowball
·
Äldre Jag har funderat en hel del på det här med konst som väcker starka känslor. Meningen med nästan all konst är väl egentligen att den ska...
11 12 13
Svar
246
· Visningar
15 802
Relationer Efter att inte ha haft en hel problemfri relation med min far under de senaste 2 åren ( pga en tvist med julklappar jag redan skrivit om...
Svar
6
· Visningar
1 148
Senast: Aliche
·
Äldre Jag kommer köra min nuvarande Volvo V70 så länge den funkar, men har bestämt mig för att börja tänka kring vilken bil som kan passa som...
Svar
2
· Visningar
497
Senast: Tranan
·
Äldre Nu har arbetssituationen artat sig sådan att sambon jobbar i Göteborg och jag har fått i Jönköping. Inte världens roligaste utgångsläge...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
7 052
Hemmet Hej! Jag har en halvfoderhäst som jag ska flytta till mig ev i sommar. Men tidigare i stallet har det varit grisar i boxarna så det är...
Svar
5
· Visningar
923
Kropp & Själ Jag tror inte mina öron när en nära anhörig till mig har prostatacancer som upptäcktes i augusti men inte meddelades till honom förrns i...
2
Svar
38
· Visningar
2 698
Senast: Raderad medlem 68338
·
Kropp & Själ Sedan jag fick influensan på juldagen har jag inte haft många dagar som frisk och igår konstaterades det att jag har...
Svar
6
· Visningar
1 077
F
Skola & Jobb Nog måste vi väl ha några doktorander här? Jag skulle kunna tänka mig en akademisk karriär men har inte riktigt koll på vad som anses...
Svar
18
· Visningar
2 988
Senast: Kjerulfia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp