Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Har ni några trevliga tips på mysiga, mindre städer eller orter man kan besöka över en weekend typ nu? De ska vara nåbara från Stockholm...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 782
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Min tonåring, 14 år, har det senaste 1,5 året varit förkyld (och hemma från skolan några dar) i snitt två ggr/månad. Halsont, huvudvärk...
Svar
6
· Visningar
586
Senast: marsve
·
Skola & Jobb ... säger jag inte när jag ringer jobbsamtal. Eftersom den absoluta majoriteten av dem är till folk jag inte känner säger jag "hej, det...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
8 000
Senast: kryddelydd
·
Äldre Hur får de tag på deltagare? Vem vill vara med i det? Jag är så förundrad över hur någon kan ställa upp på något sådant.
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 565
Senast: Saeta
·
Äldre Så min telefon har dött..... Idag var jag inne i telia butiken för att skicka in den på service men man måste tydligen stänga av...
Svar
2
· Visningar
524
Senast: lisa412
·
Äldre Idag på IWn spelade instruktören en låt jag vill hitta igen. Den är lite fartig (sådär så den passar till konditionsintervaller) och...
Svar
13
· Visningar
974
Senast: Wysiwyg
·
Skola & Jobb Skriver en rapport där den mesta av faktan kommer från webbsidor, till skillnad från mina normala artiklar där källorna till 80% består...
Svar
4
· Visningar
535
Senast: Idas
·
Skola & Jobb Hej. Är det någon här som jobbar på turistbyrå? Skulle vilja veta lite mer om vad det innebär. Vad finns det för arbetsuppgifter vad är...
Svar
5
· Visningar
1 148
Senast: Silver Girl
·
Skola & Jobb Är det någon här som sökt ett patent? Inom Sverige tänkte jag. Jag har en grej (kommer inte skriva ut vad det är tyvärr, finns anledning...
Svar
12
· Visningar
887
Senast: AraSlei
·
Äldre Blev visst det idag, typ fadder om jag förstod det hela rätt. Hjälpa flickor som gifts bort i alldeles för ung ålder. Jag har funderat...
Svar
17
· Visningar
882
Senast: mandalaki
·
Äldre Hur lång tid tar det för ett brev att ta sig från Spanien till Sverige (sydsverige, om det gör någon skillnad)? Jag vet inte hur det har...
Svar
3
· Visningar
1 693
Senast: bettysmatte
·
Skola & Jobb Är det någon här som läser till socialpedagog eller har läst? Vad jobbar ni med, ni som är klara? Hur lång tid tog utbildningen? Vad...
Svar
1
· Visningar
449
Senast: mooi
·
  • Låst
Kropp & Själ Det är kallt här idag så jag funderar på att göra särbons heta saffranssoppa till middag, den värmer bra. Till frukost blir det äggröra...
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
71 162
Fritid Någon gång för ett par år sedan när jag aktiverade icloud för min iphone så överfördes alla bilder jag hade på datorn till telefonen...
Svar
5
· Visningar
555
Senast: starcraft
·
Relationer Jag är i en relation som inte är bra. Jag får ofta köra hur tjock jag är, att jag inget kan, är en idiot, dum i huvudet etc. Jag har...
7 8 9
Svar
172
· Visningar
17 233
Senast: bumpo
·
IT & mobiler Jag har en film på telefonen som jag ska försöka skicka till en teknisk analfabet. Hur gör jag lättast? Filen är för stor för att skicka...
Svar
15
· Visningar
874
Senast: Raderad medlem 120709
·
Äldre JA ni läste rätt! Det är äntligen dags för Melodifestivalen igen! :banana::banana::banana: 6 lördagar framöver ska vi få följa denna...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
6 488
Senast: voltis
·
Trädgård & Växter Ok, kan ni ta det igen: Hur fixar jag vettig belysning för att kunna driva upp plantor på fönsterbrädan lite tidigare för en rimlig...
2
Svar
33
· Visningar
3 101
Senast: SaraXX
·
Äldre Är det någon mer här som har en eller känner någon som har? Om det är så är det bara jag som råkat illa ut eller är det strul med...
Svar
12
· Visningar
1 199
Senast: Energi
·
Äldre Vet inte vad, får/get/rådjur/kalv eller nått är gissningar hittills. Bara huvudet, inget mer. Bör jag kontakta nån? Det är alltså i ett...
2
Svar
32
· Visningar
2 051
Senast: Pudlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp