Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Jag vill varna redan nu för ett långt, rörigt och osammanhängande inlägg. Om nån listar ut vem jag är så håll det gärna för er själva...
14 15 16
Svar
313
· Visningar
31 607
Skola & Jobb Nu behöver jag kunniga bukes hjälp! Jag har pratat med försäkringskassan med fick inte ut ett smack utav det, jag är inte heller med i...
Svar
7
· Visningar
1 425
Senast: Vallmo
·
IT & mobiler Jag har en extern mus(sladd) till min Asus laptop som inte fungerar. Musen funkar på en annan dator så problemet sitter nog i datorn...
Svar
6
· Visningar
709
Senast: Jojjosan
·
Äldre Jag tänkte överraska min mamma med en hotellövernattning i oktober :) Det finns ju hur många hotell som helst i Stockholm så nu vänder...
Svar
5
· Visningar
613
Senast: zassoo
·
Skola & Jobb Jag skulle behöva lit erfarenhetsutbyte med er som arbetar som projektkoordinator. Jag har haft detta arbete i 1 år, det är en ny tjänst...
Svar
8
· Visningar
929
Senast: Myrten
·
Relationer Ebba Busch Thor (KD): SD är inte rasistiskt. Hon avvisar inte heller en alliansregering med passivt stöd av SD. Någon måste ju börja...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 339
Senast: Oldie
·
Hemmet Behöver lite råd. Jag har en Tiffany lampa som ser ut ungefär som den här hatten men utan alla blommor :cautious: Tänker mig en...
Svar
0
· Visningar
514
Senast: MJLee
·
Äldre Någon som kan delge synpunkter på passform och hållbarhet för olika märken och modeller? Har sett att det finns ju massor att välja...
2
Svar
30
· Visningar
5 299
Senast: Sannahe
·
Skola & Jobb Jag ska ner till Malmö Högskola snart. Enligt mina papper ska jag till Jan Waldenströms gata 25 (på sjukhusområdet, står det). Enligt...
Svar
5
· Visningar
472
Senast: McFlurry
·
Äldre Detta är alltså ingen debatt-tråd om rätt eller fel, om för eller emot utan snarare en tråd för de som faktiskt hjälper eller vill...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
16 960
Senast: honung
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig till er för att bolla lite tankar. Min morbror fick pacemaker för flera år sedan och har sedan dess varit helt eller...
2
Svar
22
· Visningar
2 285
Senast: trazel
·
Äldre Den förra tråden verkar tråkigt nog ha försvunnit. (pga oaktivitet?) Så, det här är den nya tråden:D Spelar ingen roll om det är...
97 98 99
Svar
1 979
· Visningar
221 156
Senast: blizz
·
R
Äldre Vet nån hur man gör det? Jag har sett flera som har sina profilbilder public, dvs vem som helst kan se bilden, men som har gjort så att...
2
Svar
21
· Visningar
30 756
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ Är det ofta vården tror att man simulerar ett tillstånd? Brukar det vara ett förstatänk så att säga när prover inte visar direkt...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 221
Senast: Gnist
·
Äldre Värmen är påtaglig och mina fötter lider. Jag tycks ha någon form av överambitiös blodcirkulation och har konstant varma fötter. (Även...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 011
Senast: Cacao_
·
Kropp & Själ Mina naglar krånglar sen nästan 1 år tillbaka. Torra nagelband har jag alltid haft. Men detta är nytt. De går sönder utan att jag slår...
Svar
10
· Visningar
1 360
Senast: olivettino
·
Äldre Jag är inne i ett riktigt torskrace just nu. Gott och lättlagat och finns massor med recept. Jag gör min i ugnen med olika gräddbaserade...
2
Svar
29
· Visningar
1 861
Senast: vallhund
·
Hemmet Jag vet att jag läst/hört någonstans om att en arkitekt som förbjöds att vistas på området eftersom att stora delar rationaliserades...
Svar
12
· Visningar
816
Senast: Breaktown
·
Hemmet Hej! Vi ska hyra en liten lägenhet under nått år och i ena rummet så måste vi göra något åt väggarna. Det har släppt i många skarvar och...
Svar
2
· Visningar
786
Senast: Coop
·
  • Låst
Tjatter Startar en ny tråd :D
100 101 102
Svar
2 020
· Visningar
58 177
Senast: Inglorion
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp