Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Hittade tre svampar som såg exakt ut som persikor! Färgen, strukturen, känslan. Vågade inte testa om den smakade persika... :p Har...
Svar
11
· Visningar
1 338
Senast: prallan
·
Äldre Fick idag höra att även om det skulle regna optimalt (för grundvattnets skull), skulle vi ändå gå in i nästa sommar med redan för lågt...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
3 894
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Sitter i kö hos 1177 men den är lång. Jag har aldrig haft Uvi så jag har ingen aning om hur det känns. Jag har ont i magen...
Svar
9
· Visningar
1 158
Senast: Gimlan
·
Kropp & Själ som rubriken säger, hur ska jag träna för att bli smidigare? Jag rider 4 dagar/vecka, springer några dagar/vecka och tränar lättare...
Svar
3
· Visningar
459
Senast: clusia
·
IT & mobiler Jag måste vara blind, trög och dessutom dålig på att googla. Överallt står att man kan ladda ned filmer och serier om man har viaplay...
Svar
3
· Visningar
791
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag skulle så otroligt gärna vilja göra en förlängning, men frågan är hur det skulle funka med den tjocka, lockiga, röda kalufs jag...
2
Svar
30
· Visningar
5 662
Senast: Annie_92
·
Kropp & Själ I september ska jag starropereras. Linsen sprängs och sugs ut oc ersätts med en ny. ( :crazy: ) Min undran är hur de funkar efteråt...
2
Svar
25
· Visningar
1 752
Senast: MJLee
·
R
Kropp & Själ Obs - barnfria människor alltså :). Ni som har barn har magiska krafter och verkar göra mer på en dag än vad jag gör på en vecka :p...
8 9 10
Svar
197
· Visningar
10 737
Äldre Jag har varit ute på landsbygden och åkt idag och fick med mig en liten flaska kamelmjölk hem. Jag har förstått att det ska vara hur...
Svar
5
· Visningar
675
Senast: Cambrie
·
Äldre Hittade ett gäng tallrikar stämplade Rörstrand i bak och något slags vapen på framsidan, och jag skulle gärna vilja veta mer om dem. Men...
Svar
2
· Visningar
931
Senast: Youmeoh
·
Kropp & Själ Hej alla! Jag behöver tips =) Jag har lust att göra en liten miniresa ett par tre dar eller så och tänkte ta tåget till nån svensk...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 129
Fritid hade tänkt vänta till nästa år med att påbörja jägarexamen men är nu sjukskriven och är ungefär endast tillåten att vila och läsa :(...
Svar
2
· Visningar
600
Senast: skogaliten
·
Kropp & Själ Blev igår kväll stucken av vad jag tror var en geting:o Stack till i handflatan upp mot fingrarna och reflexmässigt drog jag handen mot...
Svar
11
· Visningar
814
Senast: sjoberga
·
Äldre Vågar man använda ett lamputtag som ser ut såhär? :nailbiting:
Svar
6
· Visningar
707
Senast: sjoberga
·
Äldre Som rubriken säger. Detta var för mig ett okänt problem tills nu i veckan. Jag plockade fram ett par cocotte-formar ur skåpet och...
Svar
11
· Visningar
5 739
Senast: Balahé
·
Skola & Jobb Skapar nytt nick då jag inte vill att någon ska veta vem jag är. Skulle någon komma på det ändå så är jag tacksam om denne håller det...
Svar
11
· Visningar
2 606
Senast: Angua
·
Hemmet Åh. Jag känner mig SÅ dum! Spoten sitter i en ljusramp ovanför diskhon och hur jag än googlar så fattar jag inte hur jag får lös...
Svar
8
· Visningar
835
Senast: Whoever
·
Äldre Jag köpte nyligen ett billigt "insektsrack", ingen aning om vad det heter egentligen men en flugsmällare som ser ut som en tennisracket...
Svar
2
· Visningar
708
Senast: cewe
·
Äldre Google och facebooks egan hjälp var inte till hjälp. Jag blir ibland taggad i foton på facebook. Om jag vill att dessa bilder ska hamna...
Svar
6
· Visningar
2 111
Senast: AraSlei
·
Kropp & Själ Jag håller på att bli galen. Någon som har tips på hur man får händerna att sluta domna bort? Har en misstanke om att det är...
2
Svar
34
· Visningar
2 780
Senast: sassiball
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 10
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp