Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Hur skulle ni ta upp önskemål er partners teknik i sexsammanhang? Jag tycker att det är så svårt att ta upp saker som jag inte trivs med...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 173
Senast: mandalaki
·
Äldre Någon som har tips på bra fantasyböcker? Gärna med "starka" kvinnliga karaktärer, men huvudpersonen behöver nödvändigtvis inte vara...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
5 595
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag läste en artikel i DN för ett tag sedan (ser nu att den är gammal, men den fanns på förstasidan här om veckan :confused:). Den...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 708
Hemmet Jag har precis slipat ner ett Ikea Norden köksbord som är björk tror jag. Har någon något tips om vad som är bäst att behandla det med...
Svar
11
· Visningar
40 380
Senast: Mala
·
Hemmet Hej hopp! Imorgon blir vi med hus (läs enorm sommarstuga). Nu undrar jag om någon här har några tips angående följande: Huset är ett...
2
Svar
21
· Visningar
42 690
Senast: Brandgul
·
Skola & Jobb Nu behöver jag er hjälp! Nytt nick... Jag är sedan 1½år halvtidssjukskriven pga förslitningar, diskbråck mm i ryggen. Jag är fackligt...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 043
Kropp & Själ Har varit kraftigt förkyld den senaste veckan och är nu inne på dag tre med fruktansvärt smärtsam hosta samt lite tung andning (blir...
Svar
17
· Visningar
3 485
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Vilka är det som tränar styrka här? Då tänker jag på skivstång eller annan tyngre träning. Jag har kört crossfit det senaste året, har...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 932
Kropp & Själ Jag hade med mig min mobil vid röntgen. Mobilen låg i en väska på golvet i rummets ena hörn. Jag höll i en häst som röntgade ben och...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
8 736
Senast: Hyacinth
·
Relationer Eftersom jag själv är tom på uppslag vänder jag mig till kloka buke. Min mormor bor granne med en gammal tant med stort hjälpbehov...
Svar
6
· Visningar
1 866
Senast: trazel
·
Kropp & Själ Dåligt samvete. Sambo sedan tre år och nöjd, just nu dock lite trist stämning oss. Jag har blivit småkär I en annan! Inget har hänt...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
5 640
Senast: Sofar
·
Tjatter Någon som vet vilken låt det här är?
Svar
1
· Visningar
502
Senast: zarmino
·
Äldre Åker med familjen till SF i vinter. Nu sitter jag och läser på om staden och blir alldeles förskräckt över stadens problem med...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 879
Senast: Petruska
·
Relationer En av mina vänner (jo på riktigt, det är inte mig det handlar om) sitter i en tråkig sits. Hon är gift med sitt livs stora kärlek och de...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
15 262
Senast: mandalaki
·
IT & mobiler En av arbetskamraterna fick sitt BankID spärrat igår. Lite krångligt eftersom vi använder det för att signera rapporter på jobbet. Vi...
Svar
4
· Visningar
1 458
Senast: Cattis_E
·
  • Omröstning
IT & mobiler Ja, som rubriken säger... Vill höra folks erfarenheter av att bygga och använda en kitskrivare? Hur svårt var det att få ihop det...
Svar
5
· Visningar
603
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag har en laptop som har blivit så otrooooligt seg. Och jobbig. Den är några år gammal (Asus) men funkar bra utöver att allt tar så...
Svar
12
· Visningar
848
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ När jag var 18 fick jag krupp. Det var oerhört otäckt, jag fick tack och lov hjälp snabbt eftersom min bror ringde 112 (jag fick åka...
2
Svar
22
· Visningar
4 108
Senast: rtf
·
Skola & Jobb Jag har det senaste året jobbat med en massa små projekt på jobbet och jag börjar känna att jag verkligen saknar en strategi för hur jag...
Svar
13
· Visningar
744
Senast: Katti
·
Relationer Jag skulle vilja ge en "jag uppskattar dig!" present till min hovslagare som alltid ställer upp, och som är så fin och bra med min...
Svar
14
· Visningar
1 425
Senast: Raderad medlem 6459
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp