Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Blev nästan förvånad. Jag har ju hela tiden hävdat att vi ska ha en fri invandring om, jag säger om, den som kommer har försörjning o...
Svar
4
· Visningar
746
Fritid I helgen var jag och "sprang" color obsticle rusch och har pga det ganska mycket färgat majsmjöl i och på mina skor. Kan jag tvätta...
2
Svar
22
· Visningar
3 373
Senast: Vallmo
·
Fritid Efter att fått några tips på fina ställen att besöka på semestern i en annan tråd och några timmars letande efter ett boende som jag...
2
Svar
25
· Visningar
2 504
Senast: Gramse
·
Kropp & Själ Har aldrig varit med om detta förut trots att jag drömmer mycket mardrömmar, eller mycket drömmar av alla sorter egentligen. Vi sover i...
Svar
6
· Visningar
871
Senast: Gnist
·
Skola & Jobb Jag har fått nytt jobb och fick anställningsbeviset idag och ska fylla i en sak som jag inte riktigt förstår. "Fyll även i tidigare...
2
Svar
24
· Visningar
2 154
Senast: Rosett
·
  • Låst
Äldre I anslutning till diskussionen om äganderätten I det här fallet verkar hästarna blivit skrämda av en förbipasserande traktor. Tragiskt...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 599
Senast: LenaH
·
Relationer Jag läser här i relationsforumen om ofrivilliga singlar, huruvida man måste vara kär/attraherad etc för att inleda en relation, hur man...
2
Svar
24
· Visningar
2 220
Senast: mandalaki
·
Skola & Jobb Ska ringa kommunal imorgon.. Men jag är så förbaskat trött på stället jag jobbar och ångrar att jag tog vikariatet. Jag har inte varit...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
7 651
Senast: a1agnlju
·
Hemmet Nu äntligen har vi kommit så långt att det är dags att sätta klinker i hallen. Men jag (vi) kan inte välja färg :arghh: Ni andra som...
2
Svar
27
· Visningar
4 035
Senast: MM
·
Skola & Jobb Det är frågan och jag har inget direkt självklart svar på det. (och så kommer en mindre uppsats..) De senaste åren har jag varit (och...
Svar
8
· Visningar
1 013
Senast: Killaloe
·
  • Omröstning
Skola & Jobb Snart börjar terminen och det är dags att skaffa kurslitteraturen :) Hur brukar ni få tag på den på bästa sätt? Vad är fördelarna och...
Svar
14
· Visningar
1 817
Fritid Nu startar jag en egen tråd om det här istället för att mobba alla andras trådar, eller vad säger du @Migo ? :D Vilka fler spelar? Jag...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
4 059
Senast: Migo
·
Äldre Någon som har erfarenhet från någon av hans restauranger i London. Ska till London i vinter och som den Hells kitchen nörd vi är så...
Svar
8
· Visningar
896
Senast: Mixoman
·
Äldre Snabb fråga - jag ska till Halden i Norge i eftermiddag, och fick ingen barnvakt till min 3-månaders. Jag vet att jag kan korsa gränsen...
Svar
2
· Visningar
483
Trädgård & Växter Aja det kanske va en lätt överdrift. Jag har köpt ett hus, på tomten finns en jättestor sten och runt stenen är det en rabatt. Sålångt...
Svar
13
· Visningar
1 385
Senast: Hazel
·
Äldre Ska flytta snart tänkte kolla med er jag har missat något. Jag har hitills: Sagt upp elen här och skaffat abonnemang till nya...
Svar
4
· Visningar
423
Äldre Det här är bara så udda och jag vet egentligen inte vart jag vill komma med inlägget. För 4 år sedan under en flytt blev jag av med en...
Svar
9
· Visningar
1 944
Senast: Halcyon
·
Äldre Jag och maken ska ta oss en semestertur. Så en alldeles vanlig sommartisdag kommer vi att åka Växjö-Karlskrona för att sen på onsdag...
Svar
4
· Visningar
519
Senast: anna_panna
·
Kropp & Själ Idag ska jag och min lillasyster åka från Stockholm till Lindesberg. Igår drabbades hon dock av en jobbig vätskebrist som fortfarande...
Svar
14
· Visningar
1 086
Senast: Magiana
·
Äldre Jag blev helt paff när jag läste rubriker idag. Regeringens utredare av skogsvårdslagen ifrågasätter om privatpersoner ska få äga skog...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
13 300

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • HusdjursGPS
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp