Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Ja här går det undan för mig: först skrev jag en tråd om hur jag skulle överleva en distansrelation, sedan hur man kommer över ett ex...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
11 000
Senast: _FiA_
·
Fritid Ska ha till utedasset vid stugan. En som man sätter på väggen/i taket och kan sätta på genom att antingen trycka på en knapp eller med...
Svar
10
· Visningar
618
Kropp & Själ Bör jag (läs: kan det vara något så allvarligt att jag måste) vända mig till en gynekolog med följande fråga? Min mens brukar vara...
Svar
10
· Visningar
3 301
Senast: Pls
·
Äldre 24 år gammal har jag blivit bjuden på mitt livs första bröllop, och det är pojkvännens syster som ska gifta sig. Spektaklet kommer att...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
21 531
Senast: Mineur
·
Äldre Hej! Vet någon om det finns hängslen att bara klämma på byxor utan att sy fast knappar? Jag köpte en par ridleggins där det inte finns...
Svar
9
· Visningar
977
Senast: zarmino
·
Hemmet Sonen gillar allt det där klassiska pojkiga. Lego, dinosaurier och bilar. Nu behöver hans rum byta ut labanlampan och labanmattan. Vi...
Svar
0
· Visningar
398
Senast: FadeAway
·
Skola & Jobb Jahapp. Då var man hos läkaren idag och fick höra att jag behöver söka nytt jobb p.g.a att jag inte kommer klara av belastningen som min...
2
Svar
36
· Visningar
2 682
Senast: purity_666
·
F
Äldre Har googlat som en tok men hittar inga direkta svar. Jag + 9 till åker till New York på fredag, pappa har fyllt i ESTA för övriga...
2 3
Svar
49
· Visningar
10 769
Senast: Fruentimber
·
Äldre En rastplats i Gästrikland fick bli årets nummer 1. En tallrik full faktiskt.
2
Svar
34
· Visningar
2 050
Svar
2 013
· Visningar
43 392
Senast: kryddelydd
·
Äldre Mina syskon och jag håller på att klura hur vi ska uppvakta henne på 70-årsdagen som är på fredag. Mamma vill inte ha saker och hon vill...
Svar
9
· Visningar
574
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ En äldre släkting har precis fått demensdiagnos. Jag har googlat hjälpmedel och fått fram att det finns gps-sändare att stoppa i fickan...
Svar
6
· Visningar
596
Senast: trazel
·
Hemmet Jag har letat efter takläggare i flera månader nu men inte hittat någon så jag börjar känna mig lite desperat. Jag trodde verkligen inte...
2
Svar
21
· Visningar
2 185
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Tänkte att jag startar en diskussionstråd för oss som har olika former av artrit, för det kan väl inte bara vara jag som dras med det...
Svar
10
· Visningar
640
Senast: bengall
·
Relationer Jag har ett bekymmer som tär på mig mycket för jag lever med en kille som är väldigt social och vi bor nära hela hand familj. Jag har...
2
Svar
29
· Visningar
5 330
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Jag känner mig som världens tråkigaste person ibland, och med tanke på hur vissa reagerar runt omkring mig ÄR jag tråkig. Jag har...
2 3
Svar
55
· Visningar
8 742
Senast: cirkus
·
Äldre Någon som vet någonstans där man kan se (gratis) Criminal Minds säsong 10 och 11 MED svensk text?
Svar
5
· Visningar
497
Äldre Skulle behöva lite middagshjälp, jag tänkte höra risotto idag (klassisk, med vitvin och parmesan), med helstekta tomater och... Vadå...
2
Svar
28
· Visningar
1 789
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Börjar bli lite nervös eller hypokondriker och självklart på en fredag eftermiddag. Jag har inte full funktion på mina njurar men de...
2
Svar
20
· Visningar
1 908
Senast: Wembley
·
Äldre Går det åt någon surf när man lyssnar på radio via radioplay?
Svar
1
· Visningar
449
Senast: Miks
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp