Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag har blivit erbjuden ett jobb under följande premisser: - 120:-/h, inget ob och jag antar ingen semesterersättning heller - Inget...
2
Svar
22
· Visningar
2 128
Fritid Jag har märkt att ibland luktar min tvätt illa - efter att jag har tvättat den. Speciellt när jag kör på kortprogram (som egentligen...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 582
Senast: tanten
·
Äldre Nu under semester aktualiserades tanken då ett liv i familjen hängde på en skör tråd. Jag har länge tänkt tanken men inte kommit till...
Svar
7
· Visningar
1 751
Senast: Wembley
·
Äldre Jag måste bara berätta att jag är otroligt stolt över vår praktikant på jobbet nu .Han började hos oss för 1,5år sedan och mycket har...
Svar
10
· Visningar
1 141
Senast: myzzan
·
Mat Jag gjorde chicken nuggets i ugnen och hade glömt en Willys kasse längst bak på spisen, den låg lite halvt över "venten" till ugnen och...
Svar
1
· Visningar
758
Senast: mandalaki
·
Äldre Jag blev så inspirerad av Uppsala- och Skaraborgstrådarna! Borde vi inte få till en träff här i Östergötland också?! :)
2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 449
Senast: Bison
·
Äldre är det rimligt att böterna är så låga om en orsakar olyckor i trafiken? Är det inte rimligt att en får betala rejält skadestånd till den...
2
Svar
22
· Visningar
1 540
Senast: Lampan
·
Kropp & Själ ja, inte på mig alltså. Vi ska åka bort i helgen och våra husvakter behandlades för skabb i måndags och tisdags. Jag är sjukt nojig att...
Svar
14
· Visningar
1 890
Senast: Saile
·
Kropp & Själ Ska in till stan kring lunch och måste skaffa nåt för min torra retligt hosta som övergår till slemhosta. Vad brukar ni köpa? Är...
Svar
9
· Visningar
3 572
Senast: lilstar
·
Kropp & Själ Har nån av er tjejer prövat nån "stå o kissa"-tratt?(eller vad jag nu skall kalla det) Känns ju lite trevligt att i vissa miljöer...
2
Svar
39
· Visningar
5 064
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Min mens är för tillfället utebliven för andra gången på raken, jag har tagit fyra negativa grav.test av två olika märken och jag börjar...
Svar
2
· Visningar
335
P
Kropp & Själ Är det någon som har tips på hur jag kan utföra lättare konditionsträning, typ power walks fast jag har hälsporre? Det gör alltså ont i...
Svar
3
· Visningar
248
Fritid Hur fungerar egentligen en trekammarbrunn? Vad läcker ut? Brunnen ligger bredvid en större damm med fiskar. Jag har i år varit tvungen...
2
Svar
31
· Visningar
2 854
Hemmet Jag bor i en lägenhet med byggår 2011 som stod färdig 2012. Vi flyttade in i början av 2013 och då hade det inte bott någon där. Nu har...
Svar
4
· Visningar
2 194
Senast: lady_vip
·
Äldre Jag sitter i den tråkiga och jobbiga sitsen att jag ska lämna min man efter 21 års äktenskap. Det är något jag har velat göra under...
2
Svar
32
· Visningar
7 495
Senast: prallan
·
Äldre Min hatkärlek till Tradera fortsätter :idea: Jag sålde häromdagen en helt ny och oanvänd BH som har legat i garderoben och skräpat i...
2
Svar
30
· Visningar
2 679
Relationer Vet inte riktigt vart jag skulle lägga tråden, så det fick bli här.. Jag och min sambo har sen typ första dagen vi träffades sagt att...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
8 613
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Då 1177 har svikit mig för första gången (fick prata med stressad tant som inte hörde ett ord av vad jag sa, blev något fel med...
Svar
13
· Visningar
4 411
Fritid Jag vill göra små hemlighetsfulla figurer som ska bo i min trädgård, typ små alver, väsen eller vad man ska kalla dem. Jag tänkte göra...
Svar
3
· Visningar
1 129
Kropp & Själ Jag skulle behöva lära mig att slappna av, släppa stress osv. Meditation? Andning? Har ni något tips på vad man kan använda sig av på...
Svar
3
· Visningar
479
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp