Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Juridik & Ekonomi
Jag har en låda med grejer som är sålda och betalda. De är skickade en gång redan men köparen hämtade inte ut så jag fick vackert betala...
Trädgård & Växter
Så otroligt skön, vi har inte haft några bromsar i år. Jag bor på en liten hästgård i Östergötland och varje sommar har vi så mycket...
Trädgård & Växter
Vi har några humleplantor som växer "i staketet" till en av våra hästhagar, där de klänger så gott de kan på några slånbuskar som vi...
Juridik & Ekonomi
Sverige håller ju på att införa att organdonation kan ske även utan att personen är hjärndöd.
Det här oroar mig och jag kommer nog att...
Skola & Jobb Jag har sökt sommarkurs med ungefär samma framförhållning och det fanns kurser med sent intag.
@Mirre sommarkurs räddade iaf min sommar...