Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
Jag skulle vilja ha tag på växtbelysning man kan ha som taklampa, stark nog att belysa ett helt rum med växter. Finns det ens?
Är ute...
Trädgård & Växter
Mina balkong har blivit helt invaderad av dessa och de har kalätit hela min humle, min kaprifol och gett sig på resterande växter så det...
Trädgård & Växter
Jag har just insett att sniglarna är här igen och eftersom jag flyttat en del av mina odlingar från pallkragar kom insikten till mig att...
Kropp & Själ
Jag har frisktandvårdsavtal och var senast på undersökning sommaren 2020. Jag har försökt få boka en ny tid men tidigaste tiden jag kan...
Trädgård & Växter
Nu börjar kirskålen ta över fullständigt, inget rensande hjälper längre. Jag måste lägga markduk - men området delas med en underbar...
Hästmänniskan Jag upplever definitivt att de är svårare att få bort från cobbarna/de med behåring. De andra tar behandlingen på ordentligt och visar...