Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kultur Hej , jag är ett stort fan av Serien Outlander av Diana Gabaldon . Vet inte hur många ggr jag har sett den och nu väntar jag på säsong 7... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 276
Senast: TygerTyger
·
Kultur En av mina vänner tyckte att jag skulle lämna in för Liljevalchs vårutställning. Så jag undrar om någon av er har gjort det? Hur gick...
Svar
4
· Visningar
736
Senast: Tranan
·
Kropp & Själ Jag är en tedrickare av rang. Jag är strängt ordinerad att dricka 2,5 liter vatten per dygn. Har löst det genom att låta en del av det...
Svar
7
· Visningar
721
Senast: lil-sis
·
Fordon Bakluckan på min Volvo v 40 gick i baklås igår. Det har hänt en gång tidigare för ett par år sedan, då fixade en stallkompis det. Nu har... 2
Svar
20
· Visningar
4 956
Hemmet Okej, nu outar jag min hemska sovrumsvägg :bag: (Hela bilden såg väldigt deprimerande ut :rofl:, anyway…) Hjälp mig! Vad ska jag... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 498
Senast: cambodia
·
Mat Vad är era bästa tips på mat som är okej att frysa in? För egen del blir det mest köttfärssås, där jag sen kokar färsk pasta till men... 2
Svar
22
· Visningar
2 087
Senast: Trott
·
Mat Har ni något gott recept på någon god dressing eller sås som är snabb och lätt att göra, som är mild och som inte innehåller en massa... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 900
Senast: Enya
·
Mat Ny på sopp svampar. Trodde jag skulle hitta taggsvamp på detta ställe men kom hem med sopp. Som novis på dessa svampar så undrar jag om...
Svar
14
· Visningar
943
Senast: sjoberga
·
Hemmet Är det någon som har en ångmopp, och är de bra? Ska användas till laminatgolv som ofta blir kladdigt, behöver göras rent ordentligt...
Svar
5
· Visningar
358
Senast: SiZo
·
IT & mobiler Eftersom missfostren på Facebook tvingar en att ha FB för att använda Messenger i fortsättningen registrerade jag ett konto och nu... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 477
Senast: Acto
·
Trädgård & Växter Det kanske är dumt att starta en egen tråd åt enbart mina orkidéer, men jag tänkte att jag kan hålla mitt orkidéspammande till en egen... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
6 439
Senast: TisseTass
·
Juridik & Ekonomi Vad är detta egentligen? Hur kan de öka i värde? Bygger de på myten om den eviga tillväxten eller på att någon annan är förlorare? Eller... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 881
Senast: Whirlie
·
Relationer Pratade lite med en vän idag och blev nyfiken på vad dejtingtråden tänker i frågan. Det finns ju inte precis något rätt eller fel, men... 2 3
Svar
55
· Visningar
5 280
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag är en väldigt orolig själ som nu har fått Alimemazindroppar utskrivna. MEN jag är också så himla medicinerade så det är löjligt...
Svar
4
· Visningar
1 288
Senast: Flinga22
·
Tjatter Jag snubblar hela tiden över memes och videos och sådant jag gärna vill dela men som inte passar i Covid-tråden. Den känns lite mer... 76 77 78
Svar
1 548
· Visningar
165 721
Senast: Rosett
·
Relationer Nu börjar de dyka upp, precis som varje år när semestrarna går mot sitt slut - artiklarna om "så räddar du ditt äktenskap" och vi... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 778
Senast: Nytant
·
Fordon Jag har för mig att det finns en eller flera här på Buke. Skulle behöva tips för fläckborttagning. Jag har fått några fläckar på...
Svar
1
· Visningar
663
Senast: myzzan
·
Fritid Ska till Malmöfestivalen nästa vecka, mån-tors och som väderprognoserna ser ut nu ska det bli kanonväder måndag och tisdag iallafall då... 2
Svar
20
· Visningar
1 307
Senast: Kakis
·
Fordon Jag blir galen! De senaste två veckorna har min bil blivit invaderad av grönskimrande flugor. Släpper ut mellan fem och tio stycken...
Svar
3
· Visningar
964
Senast: Krålus
·
Kläder & Bli fin Den 31 augusti ska jag förnya mitt hår lite.. känner mig rädd :D Just nu hänger det bara och tovar sig extremt lätt. Längden och...
Svar
9
· Visningar
988
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka