Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Mat Jag vill ha sådär fint strimlade grönsaker/rotsaker man får när man äter ute. Typ fyrkantiga och tunna. Vad för manick behöver jag som...
Svar
10
· Visningar
1 353
Senast: Milosari
·
Kultur Om ni går på konsert/musikal med sittplatser, vart sitter ni helst? Parkett - stolar på golv, sidorna där det är lutning på golvet...
Svar
12
· Visningar
5 563
Senast: aida
·
Tjatter Jag har autogiro till mitt ICAkonto. Nu vill jag ändra beloppet som dras men det verkar vara omöjligt att få svar på om det går eller om...
Svar
1
· Visningar
473
Senast: MissFideli
·
Hemmet Jag ska köpa oss en ny diskmaskin. Mitt största dilemma är huruvida det ska vara en standardbred eller en smal. Vi är 2 vuxna i huset... 2 3
Svar
44
· Visningar
2 491
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Den 24:e augusti startar Paralympics och SVT sänder. Mer info om sändningstider här (kan ändras)...
Svar
12
· Visningar
969
Senast: Rosett
·
Tjatter Det finns ju som bekant inga dumma frågor, så här är nu tråden för dessa. De små, men ack så viktiga frågorna. De där frågorna som i... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 514
Senast: Snowball
·
Kläder & Bli fin Jag har en lång regnjacka med sprund men som saknar bensnören. Skulle vilja kunna ha den när jag rider utan att den flaxar omkring. Hur... 2
Svar
23
· Visningar
1 764
Senast: MiniLi
·
Tjatter Jag har nu sytt ett par plagg till barnbarnen. Jag har inte sytt nagonting sedan 1986. Da flyttade vi utomlands och det fanns en... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 347
Senast: Raderad medlem 120709
·
Kropp & Själ Liksom många andra så gillar jag att shoppa och ha fina grejer, men senaste dagarna funderade jag på om det inte börjar bli lite galet... 2
Svar
24
· Visningar
2 655
Relationer Jag tycker det är svårt det här med ex. Jag har personligen inga problem med att möta mitt gamla ex, men nu har jag hamnat i ett läge... 2
Svar
38
· Visningar
5 445
Senast: Milosari
·
Juridik & Ekonomi Jag och min sambo har ett gemensamt konto där vi bl.a. har autogiron kopplade. Om jag har tecknat ett autogiro på t.ex. hyran så kan min...
Svar
18
· Visningar
2 388
Relationer Jag har en god vän som bor ganska långt härifrån som råkat ut för ett fysiskt bekymmer som gör henne sängliggande/stillasittande, med...
Svar
19
· Visningar
1 148
Mat Hur menar du att du klarar dig flera dagar utan mat? Äter du bara var tredje dag eller så, och däremellan ingenting alls? Det låter... 10 11 12
Svar
234
· Visningar
15 107
Senast: Badger
·
Tjatter Minns ni Clock, hamburgerkedjan? Den fanns under mina tidiga tonår och av en slump stötte jag på en artikel där det stod att det var ett... 2 3
Svar
56
· Visningar
3 873
Senast: alazzi
·
Skola & Jobb Under pandemins hemarbete har man hört många glädjas över att mer tid frigörs i vardagen. Samtidigt är det många som menar att ett... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
7 635
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Blir galen. Jag har vårtor på händerna. Har behandlat med svindyr Wartner men utan större framgång. På fötterna har jag fått bukt med...
Svar
8
· Visningar
1 001
Senast: EmmaBovary
·
Skola & Jobb Jag kände mig lite söndagdeppig igår igen, inför en ny arbetsvecka. Det har gått så många år nu utan att jag känt någon som helst... 2
Svar
31
· Visningar
3 193
Senast: enough
·
Kläder & Bli fin Vår senaste vandring fick mig att inse att ett par regnbyxor skulle vara en bra investering. Det jag söker är regnbyxor som har/är...
Svar
4
· Visningar
759
Senast: Derivata
·
Kropp & Själ Jag har en fundering som jag skulle behöva bolla. Remissen för gastric bypassoperation som skickades för ett år sedan har jag nu fått... 11 12 13
Svar
256
· Visningar
21 873
Senast: Enya
·
Mat Mat behöver ju vi alla ha i oss. Jag har funderat på varför det är så olika bland människor varför de gillar eller inte gillar att laga... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
6 722
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka