Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag lyssnar på en långkörare på Storytel som utspelar sig i norska fjällen. I höjd med Tromsö. Nu vill jag veta hur bondgårdar kan ha...
Svar
11
· Visningar
906
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Jag har blivit erbjuden ett jobb som personlig assistent. :heart Men är lite nyfiken på vilka arbetstider har ni, lön, heltid/deltid... 2 3
Svar
52
· Visningar
5 183
Senast: Phaedra
·
Kultur Hej! Jag sitter och arbetar om ett manus inför en uppsättning i modern tappning. Har fastnat på ett uttryck och blir inte helt klok på...
Svar
12
· Visningar
1 254
  • Låst
Tjatter Jag har städat en massa i ladorna och ute på gården samt hunnit med en hel del ved :banana: Stjälpredan är med som alltid :D 99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
70 775
Senast: Rosett
·
Fritid Förhoppningsvis sluttampen av covid-19. Många är vaccinerade och samhället öppnar upp mer och mer både vad gäller återgång till kontor... 2
Svar
34
· Visningar
4 302
Senast: Ninnurur
·
Hemmet Sambon och jag är i ett vägskäl... boendesituation Vi hyr just nu ett hus privat, utan kontrakt och vi har fyllt huset med våra egna...
Svar
15
· Visningar
2 108
Senast: Seabaz
·
  • Omröstning Omröstning
Samhälle Kan du tänka dig att bära munskydd? Ja eller nej. Förtydligande: Frågan är ställd med avseende av Coronan. 16 17 18
Svar
345
· Visningar
20 598
Senast: EmmaBovary
·
Hemmet Min kompis har just flyttat in i sin nya lägenhet. Hon behöver en extrabädd/madrass eller annat för övernattningsgäst men har ingen...
Svar
8
· Visningar
965
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Behöver alla tips jag kan få! Hur ska man göra för att få motivation till att orka göra saker man mår bra av och vad är det för saker...
Svar
6
· Visningar
1 528
Senast: fejko
·
Kropp & Själ Blev idag rejält riven av en tornfalk, som hade trasslat in sig. När jag kör
Svar
10
· Visningar
1 166
Senast: Texaz
·
Kultur När ABBA slog igenom minns jag det som att det var "inte ok" att gilla ABBA. I mina kretsar var det fult att gilla något så kommersiellt... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 863
Senast: cirkus
·
IT & mobiler Har nytt abonnemang på fibern. Jag har haft 250/250 länge men har från idag 100/100. Mest belastning är om jag sitter i zoom-möte och...
Svar
9
· Visningar
759
Senast: Marty
·
Relationer Med tanke på "Konstiga stall ni stått i". Har ni haft konstiga eller jobbiga grannar? Jag har nog haft tur, den enda jobbiga grannen... 9 10 11
Svar
203
· Visningar
19 702
Senast: Sporthorse
·
Skola & Jobb Det finns en tråd om fackliga besvikelser. Här är en tråd om när facket har gjort något som har gynnat dig. Jag var med när det lades...
Svar
17
· Visningar
1 459
Senast: Seabaz
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid märkt att jag ligger och tänker en hel del innan jag kan somna. Mycket sker nog undermedvetet, killen sa att det... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 185
Senast: Otherside
·
Mat Vi har fått ohemula mängder äpplen i år. Jag vill göra något med dem och tänkte på någon form av äppeldricka. Vad har jag störst nytta...
Svar
7
· Visningar
625
Senast: Hazel
·
Samhälle Vet att det var stora hurrarop här på forumet när Biden vann valet. Jag försökte förklara vem Joe Biden är då, men vet att ingen höll...
Svar
16
· Visningar
1 994
Senast: honung
·
Mat Såg en video där de diskuterade beans on toast som den typiska brittiska "comfort food". Detta fick mig att fundera på vad som kan ses... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 187
Senast: Sel
·
IT & mobiler Som frågan i rubriken lyder: Om jag har en mobil och ett mobilt bredband med samma operatör, har jag då tillgång samma signalstyrka...
Svar
15
· Visningar
1 332
Senast: Gunnar
·
Fritid Nån som har varit och vandrat där? Är det hyfsat hundvänligt? Funderar om man skulle våga dra med gammelpudeln...
Svar
8
· Visningar
830
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka