Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Måste gå till ICA o köpa mig en dosa, idag eller i morgon. Vad kostar en dosa portionsförpackat snus? Tips på sorter? Vill inte ha en... 2
Svar
39
· Visningar
2 428
Senast: vallhund
·
R
Skola & Jobb Jag söker nytt jobb och det var några år sen sist. Mitt gamla CV ligger i en kraschad dator. Jag trodde jag varit smart och sparat det...
Svar
11
· Visningar
877
Senast: Masqueradee
·
Kropp & Själ Min hjärna är kaputt. Jag har jättesvårt att koncentrera mig längre stunder, och när jag väl lyckas blir jag snabbt trött och utmattad...
Svar
0
· Visningar
501
Senast: macbeth
·
Skola & Jobb Jag har legat i migrän dels igår och hela natten så hjärnan är inte alls med mig nu, så hjälp mig! Jag jobbar som personlig assistent...
Svar
13
· Visningar
1 215
Senast: starcraft
·
Kropp & Själ Någon som vet vad detta är/vad detta är till för? Förstår ingenting.
Svar
16
· Visningar
979
Senast: honung
·
Kropp & Själ Jag har problem med mitt hår. Det ända schampot som har fungerat (burts bees) har slutat att tillverkas och jag hittar inget likvärdigt... 2
Svar
25
· Visningar
2 424
Senast: 95johsv
·
Kultur En fundering 👍 Hur länge tolkar ni att det rör sig om när någon skriver "nån vecka till dröjer det nog". Det svaret fick jag den 18/3...
Svar
16
· Visningar
2 572
Senast: movi
·
Skola & Jobb Ja, som rubriken lyder; hur lång tid tar ni på er från att väckarklockan ringer tills ni stiger utanför ytterdörren en morgon när ni ska... 5 6 7
Svar
127
· Visningar
7 275
Senast: clusia
·
Kropp & Själ Har blivit ordinerad tre Cytotectabletter vaginalt i samband med spiralinsättning. De ska sättas in 10 timmar innan spiralinsättningen...
Svar
15
· Visningar
5 925
Senast: Calyptra
·
Skola & Jobb Jag har inte gått på universitet eller högskola, bara gymnasiet och senare komvux. Men jag har hittat en kurs jag vill läsa men det...
Svar
2
· Visningar
535
Senast: Ava22
·
Hemmet Nån som har tips på vart vi kan hitta snygga tallrikar i stengods? Gärna så opolerade som möjligt och i fina färger. Och bra pris...
Svar
5
· Visningar
900
Senast: anna_panna
·
Kropp & Själ För ett tag sedan gick jag till en optiker då jag tyckte att jag behövde anstränga ögonen såpass att de kändes trötta. Jag tänkte väl... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 149
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Har problem med ryggen sedan länge och bestämde mig för att testa BoT ryggbälte. Köpte för 2 dagar sedan och är nu inne på min tredje...
Svar
13
· Visningar
1 136
Senast: mollyphlox
·
Kropp & Själ Spännande ämne eller hur? Men vilket toalettpapper torkar bäst? Är Leni ett bra märke? Klubben har börjat sälja det och jag funderar på... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
6 925
Senast: Sel
·
Trädgård & Växter Syrenhäcken är under bearbetning och från att ha varit fullständigt vildvuxen är den nu någorlunda i lämpligt skick. Men! Men det kommer...
Svar
13
· Visningar
2 484
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Mitt ätstörningsmonster har tagit olika former genom livet, det känns lite som ett lotteri varje skov vilket håll det ”slår åt”. Det...
Svar
14
· Visningar
1 287
Senast: hier
·
IT & mobiler Jag vill ha en användarvänlig, lätt och enkel till rimligt pris. Behöver inte vara någon värsting men filmerna ska såklart gå att se...
Svar
4
· Visningar
704
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ Har fått för mig att börja springa nu till våren och undrar enkelt var jag hittar snygga träningskläder? Har kollar asos, Zalando och... 2
Svar
27
· Visningar
2 358
Senast: MM
·
Kropp & Själ Lite spin off på morgon-tråden. Har du koll på tid? Vet du när säg 30 minuter gått, vet du vad klockan är utan att titta? Vaknar du i... 2
Svar
36
· Visningar
2 410
Senast: Enya
·
Kropp & Själ För ca två veckor sedan slog jag mig rejält i ansiktet. Blåtira med svullnad, men svullnaden har gått ner något. Mer oroande (för mig)... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 308
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka