Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Angelägen och djupsinnig tråd. Vad heter delen man håller i på en dragkedja? 2
Svar
20
· Visningar
2 050
Senast: majola
·
Äldre Jag funderar på att köpa mig en läsplatta, men vilken ska man satsa på? Vad har ni? Vad är bra, vad är dåligt?
Svar
2
· Visningar
570
Senast: Nox
·
Äldre Ska på bröllop på lördag, klädkod mörk kostym. Tvekar mellan två klänningar men kommer antagligen ha en vadlång, skir rosamönstrad...
Svar
5
· Visningar
2 460
Senast: VLMF
·
Äldre 1. 3 kg frysta räkor glömdes i kylen i fredags. De skulle varit en del av kräftskiva men glömdes i stället bort ensamma hemma över...
Svar
6
· Visningar
1 503
Senast: Singoalla
·
Kropp & Själ På lördag är det dags för dop för min fadderson, jag ska alltså se presentabel up längst fram i kyrkan. Problemet är att jag är en val... 2
Svar
34
· Visningar
2 504
Senast: Ninnurur
·
Mat Jag har en rejäl dipp i matlagningen. Jag orkar inte, har inte energi nog för att laga mat varje dag. Jag behöver hjälp med recept på... 2
Svar
36
· Visningar
12 035
Senast: TinyWiny
·
Äldre Som rubriken nämner - jag står här med en hel, färsk kyckling, men skulle gärna vilja ha tips på recept, tillagning/tillbehör etc. för...
Svar
13
· Visningar
1 115
Senast: Mirabilis
·
Trädgård & Växter Min engelske man pratar ofta om hur de gjorde crabapple jelly (vildapel-gele´??) i England. Slår jag upp Crabapple jelly hittar jag...
Svar
6
· Visningar
2 502
Senast: hoppsann
·
Skola & Jobb Jag ska hålla ett argumenterande tal och kan inte bestämma mig för vilket ämne jag ska välja. Så därför frågar jag er, om DU skulle...
Svar
5
· Visningar
2 044
Senast: Fille
·
Hemmet Det är det, va? För sent på säsongen att måla med linoljefärg?
Svar
2
· Visningar
565
Samhälle Att ALLT handlar om vem som ska regera med vem. Allt. Vi kommer att fälla alla regeringar! Vi kommer inte att förhandla med SD! De... 11 12 13
Svar
248
· Visningar
18 658
Senast: Ramona
·
  • Låst
Samhälle Ja iofs kan man välja att låta 'föräldraledigheten' frysa inne. Men jag skulle gärna se en morot också. Ett tag hade man ett tillägg så... 75 76 77
Svar
1 533
· Visningar
76 823
Senast: LenaH
·
Äldre Min kille letar just nu lägenhet och gjorde kreditkoll på sig själv. Såg då att han fått prick att 2 avgifter från TV-avgiften hade gått... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 967
Hemmet Vet inte hur jag ska få till min hall. Vill ju gärna ha sittplats, men den används mer som avlastningsplats :D Helfigursspegel måste...
Svar
12
· Visningar
952
Senast: Araminta
·
Äldre Vad gör man i de föreningar ni är aktiva, för att tjäna pengar till föreningen? Jag funderade först på om jag skulle lägga tråden på...
Svar
16
· Visningar
1 798
Senast: Magnum
·
Äldre Tar gärna tips på beprövade och goda. :) Verkar inte få till det riktigt.
Svar
16
· Visningar
1 367
Senast: majola
·
Tjatter Vad har ni för filmtips som passar vuxna och barn i 8-10 års åldern?
Svar
9
· Visningar
780
Senast: MJLee
·
Tjatter Varför köper man en Kånken? Såg två barn bära varsin fullpackad kånken på ryggen och mindes tillbaka hur fruktansvärt obekväma de är... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
9 344
Senast: macbeth
·
Skola & Jobb Har ni någon idé hur man gör med påflugna arbetskamrater på sitt jobb?
Svar
11
· Visningar
1 474
Senast: Soffan74
·
Äldre Jag skulle vilja ha en liten ryggsäck som rymmer plånbok, mobil och sen ett par hörlurar (stora over-ear) i stort sätt och sen även...
Svar
11
· Visningar
1 275

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka