Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre I dagsläget har jag lån på ca 700', värderat till 1,1 miljon. Äger huset 100% själv. Har ett barn som idag är 5,5 år. Vad händer om jag... 2
Svar
27
· Visningar
3 572
Senast: Luff
·
Samhälle Finns det någon mer som funderat på det? Hur har ni tänkt? 11 12 13
Svar
251
· Visningar
24 500
Senast: vallhund
·
Samhälle Spinoff på en spinoff. Det hävdas ju ofta att reavinstskatten på bostäder gör att folk inte har råd att flytta. Jag är kanske korkad...
Svar
15
· Visningar
1 487
Senast: touche
·
Äldre Flytt på G. Funderar på min hylla med stereo. Cd-skivor, LP och kassetter som inte används länge. Jag pluggar bara in telefonen och kör... 2
Svar
23
· Visningar
2 374
Senast: Raderad medlem 94602
·
Äldre Jag har äpplen i massor så dela gärna med er av era bästa recept med äpplen. Hittills har jag gjort äpplemos, äpplechutney, äpplepaj och...
Svar
16
· Visningar
1 159
Senast: Mia_R
·
Fritid Jag är ganska biltekniskt handikappad. Mest för att jag är fullständigt ointresserad av bilar (förutom att de ska gå att köra, typ). Nu...
Svar
9
· Visningar
1 943
Senast: Lupino
·
Samhälle Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller... 11 12 13
Svar
252
· Visningar
16 019
Senast: soom
·
Kropp & Själ Jag har under en tid haft ont i överarmarna. Det känns som träningsvärk men sånt brukar ju gå över och detta har inte gjort det. Jag har...
Svar
4
· Visningar
745
  • Låst
Samhälle Inspirerad av en annan tråd. @Hero Hur fattigt har du haft det när var som värst? När jag hade det som tuffast var min lösning att... 10 11 12
Svar
225
· Visningar
17 554
Senast: Killaloe
·
Hemmet Jag lånade ibland grovtvättmaskinen i tvättstugan där min mamma bodde (när hon levde). Där fanns det ett grovfilter som samlade upp...
Svar
2
· Visningar
717
Senast: ameo
·
Relationer Många av mina fb-vänner delar diverse politiska inlägg såhär inför valet. En person delar SD-grejer, utan källkritik och utan att vara... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 299
Senast: mackan
·
  • Omröstning Omröstning
Samhälle Vilket parti skulle du rösta på om det vore val idag? 9 10 11
Svar
209
· Visningar
21 883
Senast: VLMF
·
Äldre Ja, denna eminenta godsak ger mig flashbacks till något från min barndom - men vad? :confused: Någon som minns nåt annat som smakat så... 2
Svar
30
· Visningar
11 087
Senast: Smulis
·
Hemmet Jag vill ha en sänglampa till vårt lilla sovrum (ja, det ÄR litet - inte mycket bredare än dubbelsängen :eek:). Sänglampan kommer...
Svar
2
· Visningar
475
Äldre Jag har en skjortklänning som jag tänkte piffa till med ett skärp. Den är mörkblå-vitrandig med smala ränder. Så vilken färg ska det...
Svar
5
· Visningar
1 010
Senast: Karfitsa
·
Äldre Jag skulle vilja ha en kalender där jag kan lägga in mitt jobbschema och hundgrejer och privata saker. Jag skulle vilja att det går att...
Svar
12
· Visningar
1 050
Senast: Viva
·
Äldre När jag var liten på 80-talet och hälsade på farmor och farfar i Danmark så fanns det några standardsaker vi alltid ville äta. Röd pölse...
Svar
0
· Visningar
535
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Har ni? Gjorde det skitont? Har börjat bli väldigt sugen.. Har nog rätt okänsliga tuttar (kan vrida om ordentligt innan det gör ont :o )... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 882
Senast: YaHilweh
·
  • Låst
Hemmet Nu är det dags att vi här på Hem & Hobby också skaffar oss en tråd! :bump: Här är det bara att lägga upp bilder och text på allt... 99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
371 732
Senast: Killaloe
·
Mat Jag kommer ev börja pendla med tåg mitt i lunchen - har ni tips på kall glutenfri mat som kan ätas på tåget? Finns det några oskrivna...
Svar
14
· Visningar
2 659
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka