Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Kan vi prata lite om hormoner som preventivmedel? Jag vet att det har varit uppe här tidigare och jag har läst och sett att det finns...
Svar
9
· Visningar
6 961
Senast: lisa412
·
Äldre Hur skulle ni översätta non-specific actions till svenska? I ett drogmissbruk-sammanhang, tror det är medicinskt?
Svar
4
· Visningar
732
Äldre Vilka skor tränar du crossfit i @Trollunge? Jag har kört i mina vanliga Asics-löparskor hittills, men börjar känna att det kanske vore...
Svar
12
· Visningar
778
Senast: MM
·
Äldre På mitt jobb har vi en del kurser där det bjuds på fika. Fikat består av kaffe/thé och kakor, typ drömmar och bondkakor som man köper i...
Svar
3
· Visningar
902
Senast: Trissa
·
Hemmet Slaktarblock? Trancherbräda? Jag letar efter en riktigt snygg träbit för att skära kött på, med ränna för köttsaften. Helst skulle det...
Svar
2
· Visningar
669
Senast: Piek
·
A
Hemmet Ja hur har vi det med detta nuförtiden? Jag har ju alltid fryst in livsmedel men det känns så bakvänt att ha en frys stå och dra ström i... 2
Svar
24
· Visningar
2 978
Senast: hastflicka
·
Tjatter Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller... 2
Svar
33
· Visningar
2 059
Samhälle Om man har periodladdning på busskort hur betalar man på bussen?
Svar
2
· Visningar
602
Senast: MissFideli
·
Äldre Någon som tittar? Jag såg första avsnittet i går och är klart nyfiken på resten. Jag tyckte ju att Sharp objects var Gillian Flynns... 2 3
Svar
51
· Visningar
4 028
Senast: Raderad medlem 6459
·
Fritid Någon som kan förklara varför ljudet försvinner när karaktärerna pratar i Kingdom Hearts Final chapter? Både i Dream drop distance och...
Svar
3
· Visningar
477
Senast: Elementary
·
Hemmet Min stallägare har en oisolerad gäststuga som vi funderar på att isolera (och kanske dra in vatten). När jag säger oisolerad menar jag... 2
Svar
31
· Visningar
5 673
Senast: avslutat medlemskap
·
Äldre Kommer behöva köpa ny mobil pga min nuvarande måste laddas 2-3 ggr per dag. Mina krav: - max 4000 - bra batteritid (alltså laddas max en...
Svar
15
· Visningar
1 423
Senast: MissFideli
·
Samhälle Om du siar fram till en 10 september, hur tror du det har gått i valet? Alltså inte hur du vill att det ska gå... Kommer SD få över 20%... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 776
Senast: mackan
·
Kropp & Själ Bör man söka läkare om man helt plötsligt tappar pigmentet på vissa fläckar? Jag vill poängtera att jag inte har bränt mig eller...
Svar
7
· Visningar
1 368
Senast: Raderad medlem 94602
·
Skola & Jobb Jag läste franska på högstadiet och gymnasiet, men har i princip inte använt det sen jag tog studenten 1987. Funderade på om man kan... 2
Svar
25
· Visningar
2 100
Senast: Korven
·
Skola & Jobb Skulle vilja byta karriär efter många år inom samma yrke. Jag har en universitetetsutbildning men jobbar idag inte inom det utan i ett...
Svar
2
· Visningar
932
Senast: Brandgul
·
Äldre Jag vet inte om den här tråden hör hemma här eller på hund, men det fick bli här. För ett par veckor sedan upptäckte jag små bett på... 2
Svar
32
· Visningar
3 430
Senast: Gnist
·
R
  • Låst
Äldre Tänkte att det vore kul med en tråd om resor, resmål, restips och liknande. Hoppas att det är fler som gillar att resa! Det kan handla... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
144 019
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Någon som har en cpap-maskin? (Visst heter det så?) för att minska snarkning? Funkar det för dig? Vem/ var får man dem ifrån?
Svar
7
· Visningar
979
Senast: skerper
·
Äldre Min bil har varit in och ut på verkstan ett antal gånger nu, ja typ sen jag köpte den egentligen.. Lite less är jag så nu har jag...
Svar
7
· Visningar
814
Senast: Bluefish
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka