Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag tillhör den lyckliga skaran som kan tvätta ansiktet med tvål och vatten och smörja in med bodylotion utan att huden får spel, så det... 2
Svar
27
· Visningar
3 124
  • Låst
Äldre Sitter och tittar på uppdrag granskning om våldtäkter. Jag orkar inte se klart programmet. Att det var så illa hade jag ingen aning om...
Svar
5
· Visningar
874
Senast: Mineur
·
Äldre Man kan ju köpa glasögon på nätet till ca 1/4 av priset hos de stira kedjorna i butik. Vad är skillnaden? Varför är de så mycket dyrare... 2
Svar
29
· Visningar
2 522
Äldre Vad får man inte missa i och kring Kapstaden? Funderar på en "temaresa" med bokade aktiviteter men verkar som att många hyr bil i...
Svar
2
· Visningar
575
Senast: Millz
·
Kropp & Själ Fick en kraftig förkylning förra lördagen och har sedan dess haft en hemsk spänningshuvudvärk som bara blivit värre för var dag. Till...
Svar
3
· Visningar
805
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Nu har jag märkt ett upprepande mönster när jag ätit sushi, cirka 1-2 timmar efteråt så är det som att nån hugger mig med knivar i magen... 2
Svar
25
· Visningar
15 459
Senast: honung
·
Kropp & Själ Ska på röntgen av huvud/öra om några veckor. Var så upprörd att jag glömde fråga doktorn.. Kan man ha kvar sina piercingar, eller måste... 2
Svar
22
· Visningar
10 453
Senast: Snubbelfot
·
Kropp & Själ Jag vet att det finns många sjukvårdskunniga här på buke. Igår ramlade jag av hästen. Det var en riktig idiotgrej jag pratade med... 2
Svar
21
· Visningar
2 898
Senast: Otter
·
Äldre Jag fick nyligen ännu ett gäng flyttlådor från min bror med mina gamla saker. Jag är en sån där nostalgisk person som lätt fäster mig... 2
Svar
32
· Visningar
2 790
Senast: Pancakes
·
Äldre Jag tittar mycket på sport på TV. De flesta referenterna är "gamla i gamet", men många av dem har de senaste månaderna börjat använda...
Svar
2
· Visningar
899
Senast: MiaMia
·
Relationer Har ni hittat en ny kärlek i sommar? Det sägs ju att sommaren är den tidpunkt då man kan hitta nån ny fast man liksom redan har ett... 2
Svar
21
· Visningar
1 991
Senast: Logaritm
·
Äldre Köksbordsdebatt. Maten i ugnen i "nån timme till". Tolkar ni det som 1 timme? 2 timmar eller mer? Eller allmänt lite längre tid... Kan... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 698
Senast: Lobelia
·
Relationer Jag har i 2 veckor mejlat på facebook med en jättetrevlig kille. Vi möttes på en dejtingsajt då jag är trött på att vara singel. Aldrig... 2 3
Svar
41
· Visningar
5 309
Senast: Korven
·
Hemmet Jag behöver tips. Vi råkade lite spontant köpa nytt hus, så nu ligger vårt gamla ute till försäljning. Men det nya huset består av...
Svar
13
· Visningar
1 756
Senast: Marty
·
Kropp & Själ Var med om något konstigt för några dagar sedan. Träffade mitt kk som hade köpt sugproppar till brösten, haha och lekte med de. Sen blir...
Svar
14
· Visningar
3 673
Senast: cambodia
·
Fritid Jag kan inget om däck och fälg. Jag förmodar att jag behöver byta ut vinterdäck (dubbdäck) som sitter på superrostig fälg och där däcken...
Svar
16
· Visningar
1 584
Senast: illusion
·
Tjatter Har ofta hört politiker säga att man kan inte bygga bort bostadsbristen utan större rörlighet på marknaden behövs. Fattar inte riktigt... 10 11 12
Svar
229
· Visningar
16 580
Senast: sjoberga
·
Äldre Bor i en 3a och skulle resa mycket i sommar så hyrde ut mitt ena rum till en student på 20 år. Från juni till 31/08. Fick 4000 kr i... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
11 670
Senast: Smurfoff
·
Fritid I vintras hade jag problem med PMS. Deppig, sur, trött och allmänt nere veckan (ibland två veckor) innan mens. Jag var nära att söka... 2
Svar
21
· Visningar
1 848
Senast: Raderad medlem 19815
·
Fritid Jag har av misstag råkat plockat galna mängder hjortron, som jag kokat sylt på (10% socker, 90% hjortron) och nu vill en liten trevlig... 2 3
Svar
58
· Visningar
5 799
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka