Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag är så sakteliga på väg in i klimakteriet; mensen har börjat bli tämligen oregelbunden. Inga vallningar, men däremot märker jag att...
Svar
11
· Visningar
1 613
Senast: mandalaki
·
Hemmet Här om dagen lossnade ena gångjärnet från skåpsdörren till vårt badrumsskåp. Dörren är av spegel och gångjärnet har varit limmat på...
Svar
1
· Visningar
616
Senast: cewe
·
Äldre En ikon har gått bort. https://www.dn.se/kultur-noje/souldrottningen-aretha-franklin-dod/
Svar
3
· Visningar
360
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Första gången jag startar en sådan tråd!:o Lagat middag och ätit den, blev stekt korv och ägg. Ska ge mina firrar lite gott idag, kör... 99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
109 799
Senast: Angua
·
Kropp & Själ Hur yttrar det sig på er? Vad gör ni för att minimera det?
Svar
3
· Visningar
430
Senast: Sol
·
Skola & Jobb En kollega till mig har sökt jobbet att bli chef i den grupp jag arbetar i. Kollegan är trevlig men lite enerverande genom att inte...
Svar
15
· Visningar
1 583
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Min favvo just nu är Beefeater Gin Pink (liten lätt sötma av jordgubbe :love: Beställningsvara på systemet) till det antingen indian... 2
Svar
32
· Visningar
2 182
Senast: Raderad medlem 6459
·
Mat I samband med den enorma torka som varit i sommar har många börjat handla svensk mat, REKO-ringar startas, ursprungsland kollas...
Svar
11
· Visningar
1 518
Kropp & Själ Senaste dagarna har jag "roat mig" med att kolla på videor på youtube där folk berättar om sina erfarenheter av att vara inlagda inom... 2
Svar
22
· Visningar
3 366
Senast: Grazing
·
Hemmet Vi bor vid en 90 väg där trafikljuden stör en del, framförallt sambon som oxå varit utbränd. Han vill flytta pga delvis detta. Jag har...
Svar
16
· Visningar
2 982
Senast: Bison
·
Fritid Detta är någon form av skalbagge, eller hur? Men vilken sort? Har sett flera nu och denna kröp runt i lakanen :wtf: Ser att bilden...
Svar
8
· Visningar
1 091
Kropp & Själ Visst har vi flera bukeortopeder? Dotter skadade foten i helgen och har röntgat och gjort CT. Skelettet är helt, men vid CTn upptäckte... 2 3
Svar
40
· Visningar
8 770
Senast: ameo
·
Hemmet I pannrum/tvåttstuga ska jag sätta en blandare på en vägg, ovanför en tvättlåda på ben. Väggen består idag av gipsskiva. Jag tänkte...
Svar
8
· Visningar
1 205
Äldre Funderar på en weekendresa till storstad i augusti med blivande 10-åringen. Men vart? Tankar: Typ max 3-4 timmars resväg. Lätt att ta... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 539
Senast: Stefffie
·
R
Samhälle Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller... 38 39 40
Svar
797
· Visningar
55 084
Senast: Lobelia
·
Äldre "Ryska botnätverk och propagandakanaler sprider falska nyheter om Sverige (och framför allt invandringen) för att påverka opinionen i...
Svar
8
· Visningar
1 311
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Jag och partner ska fira 3-årig bröllopsdag med restaurang och hotellövernattning på Östermalm. Vi letar nu restaurangtips! Önskemål...
Svar
18
· Visningar
1 139
Äldre Jag ställde av min bil i maj, om jag ställer på den nu så kosrar ju det 661 kr (tror jag det var). Men hur funkar det med skatt och...
Svar
7
· Visningar
943
Senast: WBanna
·
Skola & Jobb Jag har bestämt mig för att jag ska plugga. Jag har just tackat nej till ett bra heltidsjobb eftersom jag vill plugga upp mina betyg så... 2 3
Svar
46
· Visningar
5 108
Senast: SiZo
·
Hemmet Efter dagens tvättfadäs med tvättmaskin som inte alltid vill göra färdigt tvättprogrammen (och jag som kramat ur kläderna jag ska ha...
Svar
17
· Visningar
2 290
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka