Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Behöver inspiration! Jag har absolut ingen aptit och ingen lust eller ork att laga mat när det är såhär varmt. Börjar dagen med mackor...
Svar
9
· Visningar
685
Senast: sjoberga
·
Relationer Dom pep iväg på bröllopsresa utan förvarning. Undrar om det ingick ringar?
Svar
17
· Visningar
1 972
Senast: Mona
·
Hemmet Köpte en målning när var utomlands med måtten 20x50 cm2. Var kan man hitta en ram som kan passa kanske med måtten 30x60. Har kollat på...
Svar
4
· Visningar
903
Senast: tanten
·
Tjatter Det har snurrat en grej på instagram ett tag. Snabbt översatt: En man köper en get för 60 dollar. Han säljer den för 70 dollar. Sedan... 3 4 5
Svar
95
· Visningar
8 678
Senast: MiaMia
·
Tjatter Jag läste en artikel på SVT (tror jag att det var) om de märkliga mattraditioner och smakkombinationer vi håller oss med, och blev... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 088
Senast: Mumfie
·
Kropp & Själ Vaknade strax innan kvart över 02 och kände hur det gjorde ont i mitt högra bröst. Men det tog en liten stund innan jag reagerade. Det...
Svar
11
· Visningar
1 340
Senast: gråvarg
·
Kropp & Själ Läser ni utan svårighet upp och ned (alltså inte stående på huvudet utan i en text som är på fel håll)? Jag trodde att det var en... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 736
Senast: Koltrast
·
Kropp & Själ Det har varit så mycket negativitet på senaste tiden, både i inlägg och trådar. Så varför inte ha lite positivitet. Vad älskar vi och... 2
Svar
21
· Visningar
1 502
Senast: Farao
·
Trädgård & Växter Jag ÄLSKAR potatis i alla dess former och variationer! I vårt förra hus så hade vi två mindre potatisland som gav rätt mycket potatis...
Svar
7
· Visningar
821
Senast: Cilva
·
Kropp & Själ Min vänstra fotled har nörjat krångla. Det känns precis som att ”något” ligger fel. Har ingen aning om det har att göra med att jag haft...
Svar
2
· Visningar
601
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Med betoning på citattecknen. Jag läste tråden om elallergi och tyckte att det var intressant med ämnet om när man reagerar på saker... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
5 862
Senast: Asko
·
Äldre Jag har googlat runt utan att bli klokare... om person A blir av med körkortet men ändå kör olovligt med person B som passagerare (men...
Svar
6
· Visningar
726
Senast: durachiny
·
Fritid Jag har blivit tillfrågad om jag kan hjälpa en person som flyttar till Sverige och vill ha med delar av bohaget. Hen har fått ett pris...
Svar
1
· Visningar
640
Kropp & Själ Vad har ni för erfarenheter (själva eller hos andra) om sömngång? Vad för tokigheter gör du/personen? Är det fler i samma familj som går...
Svar
7
· Visningar
845
Senast: Sar
·
Skola & Jobb Jag har funderat ett tag, på min arbetsplats finns det flera som innehar F-skattesedel istället för att vara anställda. Vad är...
Svar
14
· Visningar
1 003
Senast: athena
·
Kropp & Själ Jag fyndade en massagedyna häromdagen, en sån man placerar mot ryggstödet på en stol och som masserar ryggen när man sitter där. Det är...
Svar
0
· Visningar
429
Senast: ameo
·
Trädgård & Växter Vad säger ni, är det möjligt? Jag har två fönster mot innergård, och det kommer in sol på fönsternischen men den bryter genom ett träd...
Svar
5
· Visningar
867
Senast: Singoalla
·
Tjatter Det är knastertorrt och inget regn i sikte. Vi måste göra något! Bukes kraft är ju vida känd. Så varför inte enas om en gemensam... 11 12 13
Svar
245
· Visningar
14 774
Senast: sorbifolia
·
Äldre I september flyttar jag äntligen ner till Spanien. Har bokat plats för en extra resväska (+20 kg) för att kunna ta med massor på flyget... 2
Svar
20
· Visningar
1 687
Senast: Sleepan
·
Hemmet Har sett hus med fönster som är som "bubblor". Alltså de "putar" utåt om ni förstår vad jag menar :) Fyller detta någon funktion förutom...
Svar
11
· Visningar
3 238
Senast: Septicemia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka