Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Jag har tre slangar. Ihopsatta med vanliga slangskarvar så räcker dom bort till hönsen, måste vattna deras hage nu då det är så torrt...
Svar
18
· Visningar
1 709
Senast: Skjøldur
·
Äldre Apropå Britta och Silver tråden vilka andra hästböcker älskade ni? Jag tyckte om Nan Ingers böcker om Piglet och Dunet, Att vara flicka... 10 11 12
Svar
234
· Visningar
25 657
Senast: majola
·
Trädgård & Växter Oj. Min leverantör av snorbilliga vårlökar har tydligen upphört. Gick in på Bakkers sida och möttes av beskedet att de inte levererar...
Svar
1
· Visningar
997
Hemmet Jag sov nyligen på ett hotell som hade underbara seersuckerpåslakan i kraftig bomull. Jag hittade inget märke på påslakanet men däremot...
Svar
4
· Visningar
677
Senast: Rie
·
Hemmet Vi har nyss renoverat badrummet och fått golvvärme installerat. Han sa till mig att vi skulle vänta ett par veckor med att starta den då...
Svar
9
· Visningar
716
Hemmet Har insett att jag är otroligt trött på att bo i lägenhet, drömmen vore såklart en gård men även ett hus är intressant. Min fråga är...
Svar
6
· Visningar
651
Hemmet Behöver tips och råd till köket. Har mörkt klinker på golvet i stil med det här ; (Bilden är snodd från Sköna Hem) Mitt klinker är...
Svar
3
· Visningar
2 544
Senast: Lazy Lady
·
Kropp & Själ Hur mycket sover ni är, och är ni i stort eller litet behov av sömn? Om ni har ett stort behov, hur löser ni i så fall det med jobb och... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 010
Samhälle Numera ska man betygsätta det mesta. Allt från i utbildningar på jobbet, hotell och resturanger. Det blir komplicerat för mig. I Min...
Svar
5
· Visningar
565
Senast: ptr
·
Kropp & Själ Vad tror ni; kan man vara allergisk mot el? 6 7 8
Svar
154
· Visningar
15 235
Senast: ameo
·
Samhälle Ämnet tangerar några andra trådar här men jag hoppas det är tillräckligt specifikt för att ha en egen tråd. Jag är så otroligt ledsen... 5 6 7
Svar
137
· Visningar
10 260
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Min 67-åriga mamma slutade röka i slutet av förra året. Hon tar fortfarande sugtabletter, men röker inte. Så stolt!! Men en sak vi nog... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 467
Senast: mandalaki
·
  • Låst
Äldre Måste måla tånaglarna insåg jag också :p 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
100 893
IT & mobiler Jag behöver ett nytt mobilfodral. Jag tappar telefonen i golvet ett par gånger om dagen, ungefär, och fodralen räddar livet på luren...
Svar
6
· Visningar
547
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Någon som har tips på mat man kan ha med sig i matlåda och som äta kall? Börjar tröttna på att äta pastasallad så fort det är 25+ 2
Svar
29
· Visningar
15 729
Senast: MiaMia
·
Hemmet Jag sålde en lägenhet för ett halvår sedan. Förra våren lät jag renovera badrummet i lägenheten eftersom plastmattan som var på golvet...
Svar
14
· Visningar
1 838
Senast: Görel
·
IT & mobiler Så. Mobilen död och jag behöver köpa en ny direkt, typ imorgon så fort affärerna öppnar... Jag vill såklart inte byta ner mig till en...
Svar
7
· Visningar
1 135
Senast: Trott
·
Äldre Min användning av smink sträcker sig till mascara nån gång då och då men nu har jag fått en pigmentförändring på överläppen som ser ut...
Svar
17
· Visningar
1 110
Senast: SkorpSmulan
·
Svar
26
· Visningar
1 771
Senast: bumpo
·
Kropp & Själ Gråmoln seglade in över nejden, så nu knaprar jag ballerinakex och försöker avgöra vad som egentligen gör ondast; att vaxa eller att... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 162
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka