Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kultur Spinoff på läs-tråden eftersom jag blev inspirerad. Vilken är den sämsta bok du läst, och varför? Själv gav jag mig på en Camilla... 20 21 22
Svar
432
· Visningar
29 105
Senast: Hyacinth
·
Hemmet Jag funderar på att skaffa en soffa men jag vet inte hur jag ska få in en sådan sak i huset. Det är trångt och smalt överallt. Den bästa...
Svar
17
· Visningar
1 417
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Tror att jag har järnbrist (alt typ b12 eller ngt med sköldkörteln fast det stämmer inte riktigt med symptom så är mest troligt... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
5 715
Senast: BernT
·
Äldre Jag fick härom dagen idén att för de pengar jag sparar på att inte köpa den där chokladbiten, kakan, lotten eller andra onödiga...
Svar
14
· Visningar
922
Senast: AraSlei
·
Trädgård & Växter I år har jag odlat fram ett gäng busktomater efte att ha fått frö från en bekant. Jag tror jag är helt inkompetent på just dem...
Svar
6
· Visningar
1 007
Äldre Börjar imorgon och jag har inte sett någon tråd om det. Hur många ska titta? Funderar på att i alla fall kika på första matchen trots... 38 39 40
Svar
783
· Visningar
35 208
Senast: VLMF
·
Kropp & Själ Jag vet, smaka och lukta gäller men jag tycker alltid köttfärs luktar lite halvkonstigt och skulle aldrig kunna smaka på den rå. Sista...
Svar
8
· Visningar
1 533
Senast: Pancakes
·
Äldre Sveriges bästa djurpark enligt er? Ser gärna att djuren dessutom har så god miljö som möjligt och man jobbar med berikning så gott det... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 706
Senast: marsve
·
Äldre Har i flera tidningar läst om "olyckstillbud" som slutar med att någon dör. Är det bara jag som stör mig på detta - ett tillbud slutar...
Svar
7
· Visningar
668
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Läste att ett flygplan på väg från Irland till Kroatien tvingats nödlanda. Under nedstigningen från 11000 till 2500 m hade tydligen...
Svar
10
· Visningar
1 533
Senast: sjoberga
·
Relationer Tänker mig att detta hör hemma på allmänt, då det handlar inte om barn i sig, utan om vuxna människor. Jag har länge funderat över... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 843
Senast: tanten
·
Äldre Jag ska snart åka till Göteborg några dagar och funderar lite över följande... Har ni inget äventyrsbad i Göteborg? Vilka utomhusbad...
Svar
1
· Visningar
537
Senast: SaraMara
·
Fritid Jag behöver en enkel, vettig symaskin som egentligen bara ska vara bra på tre saker: Sy raksöm Sy i tjocka och relativt svåra material...
Svar
4
· Visningar
2 107
Senast: Monstermom
·
Äldre Efter att i två veckor ha befunnit mig i diverse små städer är min stora fråga: varför bor ni där ni bor? Är det födsel och ohejdad... 5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 924
Senast: Milosari
·
Hemmet Barnen har mängder med gosedjur, en del har vi plockat undan men framförallt yngsta sonen ville ha kvar en del (ganska många :p)Nu...
Svar
5
· Visningar
1 473
Senast: Zewz
·
  • Låst
Relationer Ny tråd igen! Kom hit alla dejtande och relationsdiskuterande :D Nya som gamla! 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
192 245
Kropp & Själ Vad gjorde du då? Hur förändrade du ditt liv? Ge mig hopp!
Svar
5
· Visningar
814
Senast: ASKAPLASKA
·
Kropp & Själ Har ju blivit frälst av yoga och vill nu ha en egen matta då de på gymmet inte direkt luktar hallon. Har klämt på de jättebilliga på...
Svar
18
· Visningar
2 287
Senast: Anacondas
·
Kropp & Själ Vill gärna höra era livshistorier om hur det går att leva med hjärntrötthet. Jobbar ni? Sjukskrivna? 2
Svar
20
· Visningar
4 548
Senast: cirkus
·
Fritid Har någon tagit över en äldre kreaturslada och gjort om till häststall? . Är det värt jobbet eller är det bättre och billigare att riva...
Svar
8
· Visningar
1 412
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet