Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag måste ta tag i min kondition. Den är under all kritik. Problemet är att jag inte kan löpträna pga en ond höft som orsakar smärta i... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 222
Senast: sthu
·
Samhälle Tankar om detta? En man skärmdumpar delar av hatet mot Durmaz och skickar till arbetsgivarna... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
5 781
Senast: Halfrek
·
Kropp & Själ Korta versionen: hur ska man behandla en förmodad sträckning? Vila eller rörelse? Och hur lång tid får man räkna med att det tar... 2
Svar
31
· Visningar
2 513
Senast: Teilani
·
Fritid Vi behöver köpa en dynbox, vi står och väljer mellan konstrotting och trä. Den i trä är ju finare, men dyrare. Tanken är att dynboxen...
Svar
2
· Visningar
1 093
Senast: Fille
·
Äldre Jag och svägerskan tänkte ta med våra respektive och spendera några dagar i Oslo. Är det någon som har tips på bra hotell, gärna med...
Svar
7
· Visningar
424
Senast: Tassetass
·
Fritid Jag har funderat på att sy om två t-shirtar till linne. Googlade lite på det och det jag hittar är folk som klipper och sen låtekanterna...
Svar
9
· Visningar
1 574
Trädgård & Växter Jag fick en liten liten planta i vintras, och nu har den växt sig stor och bestämt sig för att blomma :D Men vad är det för sort? Med...
Svar
19
· Visningar
1 975
Senast: Philosophia
·
Trädgård & Växter Är det någon härinne som provat driva upp papaya som inomhusväxt? Jag fick ett infall tidigare i sommar och slängde ned samtliga frön...
Svar
0
· Visningar
567
Senast: Sel
·
Skola & Jobb Såhär i semestertider blir jag återigen påmind om hur lyckligt lottade de som jobbar för svenska arbetsgivare är, och hur galet folk... 7 8 9
Svar
166
· Visningar
9 835
Senast: VLMF
·
Trädgård & Växter Efter en månad i mitt nya radhus inser jag att mina 750kvm trädgård i stort sett bara vilar på berggrund och den lerjord som området är...
Svar
11
· Visningar
1 133
Senast: Paddington
·
Samhälle Jag har på senare tid börjat reta mig en aning på postväsendet i Sverige. Bytet från Posten till Postnord verkar inte ha varit helt... 61 62 63
Svar
1 257
· Visningar
88 322
Senast: Rugge
·
Trädgård & Växter Jag vill plantera lite nya buskar och blommor i trädgården men det är ju torka nu igen! Kan man plantera ändå eller ska man vänta? ska...
Svar
3
· Visningar
681
Senast: tanten
·
Äldre Jag blir helt vansinnig på det förbannade inkompetenta PostNord :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: 2 3
Svar
52
· Visningar
3 236
Senast: Migo
·
Äldre Inatt började helvetet brakat loss i Västerås, bilarna väller in i stan och åker runt och spelar Eddie Medusa på hög volym. Jag kallar...
Svar
10
· Visningar
1 003
Senast: skerper
·
Fritid Mitt bevattningssystem ger mig gråa hår. Det har varit hur många problem som helst. Nu håller det inte tätt i skarvarna före...
Svar
10
· Visningar
1 115
Senast: Magiana
·
Mat Jag såg precis en film från Djurrättsalliansen som handlar om hur kalvar tas ifrån sina mammor, med budskapet att vi inte ska dricka... 47 48 49
Svar
974
· Visningar
52 348
Hemmet ”Alla” verkar så nöjda med sina Kitchen Aid köksassistenter. Jag är inte det. Jag upplever att den blandar dåligt när jag gör deg. Det...
Svar
18
· Visningar
4 339
Senast: ptr
·
Relationer Jag vill inte kapa tråden om att ha en tråkig jobbsituation, och tänker även rent allmänt. Om ni inte kommer överens med en person ni av... 2 3
Svar
46
· Visningar
4 600
Senast: Kiwifrukt
·
Äldre Häromdagen fick jag ett fruktansvärt besked. En av de bästa människor jag känt är död. Han finns inte mer och det känns som att jag ska...
Svar
8
· Visningar
1 065
Senast: Kilauea
·
Skola & Jobb Ja, vad är det??? Dottern har fått erbjudande/information om ett sånt, och jag undrar ju förstås om det finns nån hake? Fördelar /...
Svar
8
· Visningar
922
Senast: Tassetass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka