Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle https://www.dn.se/ledare/signerat/mordhot-ar-inget-roligt-skamt/ Den ljuva framtiden är vår, eller hur var det? Har vi inte...
Svar
5
· Visningar
1 157
Senast: mandalaki
·
Äldre Kanske finns här någon som är bra på att förklara var luften ska komma ifrån för att en vindsnurra ska få högst fart. Gärna med...
Svar
1
· Visningar
356
Senast: em-pirre
·
Äldre Någon som varit på Disneyland i Paris? Är det värt den extra kostnaden som det blir att åka dit om man jämför med tex Liseberg? Mao är...
Svar
15
· Visningar
1 593
Senast: mamman
·
Äldre Hoj! Vilka är de vanligaste missarna vid säkerhetskontroll och uppkörning för BE? 2
Svar
31
· Visningar
17 465
Senast: Emiro
·
Äldre Hej, jag håller på med en storrensning i livet och tycker att det känns toppen. Gammat mög som tar plats och energi har rykt och även om...
Svar
15
· Visningar
2 703
Senast: Korven
·
Samhälle Eftersom valtråden - enligt sedvanligt bruk - kidnappats av en liten minoritet som enbart vill diskutera ett ämne som Kommer Att Leda... 11 12 13
Svar
251
· Visningar
15 154
Senast: Shaggy
·
Fritid I vår källare finns några stycken gamla damejeanner, kvar efter tidigare ägare på gården. Jag funderar på om det är möjligt att lyckas... 2
Svar
28
· Visningar
4 177
Senast: ameo
·
Relationer Såhär i bröllopstider har jag fått en inbjudan för någon månad sedan. Mamma ska gifta sig med sin sambo sedan många år tillbaka. Jag är... 2 3
Svar
43
· Visningar
7 509
Senast: Avalbane
·
IT & mobiler Gjorde inbjudningar till dotterns namnfest och insåg att det skulle vara perfekt att få de framkallade när jag ändå ska beställa massa...
Svar
8
· Visningar
718
Senast: MiniLi
·
Äldre Naturligtvis finns det många saker som är sommar för mig men det absolut bästa jag vet är att äta nylagad ljummen jordgubbskräm med... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 516
Äldre Igår var äckligt kvalmigt o vindstilla, idag var det 28.9 ute, men det har blåst ordentligt. Det blåser, regnar o har åskat ett tag, nu...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: vallhund
·
Äldre Har köpt flera vita T-shirtar nu och alla är ju genomskinliga!! Har vit bh under och den syns, tydligt. Jag går helst utan bh, men går... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
8 951
Senast: VLMF
·
Kropp & Själ Hur gör ni? Vad funkar för er? Vad äter ni? Speciell metod? Att det handlar om att inte äta mer än vad man gör av med. Det vet jag...
Svar
15
· Visningar
1 351
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag har fått ett märkligt och besvärande fenomen. Vaknade tidigt imorse för att det sved så förfärligt på överarmen, precis vid axeln...
Svar
9
· Visningar
1 404
Senast: TinyWiny
·
Trädgård & Växter Hjälp en total gröngöling att få ordning på trädgården! :nailbiting::angel: Vi har köpt hus och har tillträde 3/9. Jag har egentligen... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
5 221
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Som rubriken säger onormalt vid spinalskida. Vad är det? Exakt alltså. Spinal är ju ryggen och skida tänker jag att man har ju senskida...
Svar
0
· Visningar
346
Senast: Girasol
·
Skola & Jobb Ja det kommer det att bli för mig. Min tjänst kommer helt att försvinna med de arbetsuppgifter jag har då företaget ändrar inriktning...
Svar
17
· Visningar
2 376
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Mitt struplock har börjat titta upp då och då. Alltså jag ser det om jag gapar och sticker ut tungan. Det känns ju som nått sitter i...
Svar
5
· Visningar
6 018
Senast: MissFideli
·
Trädgård & Växter Jag har köpt hus och på framsidan är det lagt med plattor, däremellan har ogräs tittat upp. Jag undrar över det bästa sättet att rensa... 2
Svar
20
· Visningar
1 772
Senast: Heulwen
·
Trädgård & Växter Orkar inte leta och minns inte vilken tråd.... Vem var det som ville ha gullvivefrön? Ska gräva om lite, och klippa gräsmattan...
Svar
3
· Visningar
514
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka