Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

P
Avel Hejsan.... har köpt en Holländsk dressyr valack på 6 år, super snäll o trevlig. Vill gärna veta lite mer om hingsten han är efter...
Svar
2
· Visningar
906
Senast: **BORTTAGEN**
·
Avel Finns det någon som har en avkomma av lavirco 967 :banana:
Svar
2
· Visningar
923
Senast: Fredag
·
Avel Var det bara jag som blev förälskad i denna urläckra :p hingst på Flyinge? Hoppas att han visas och blir godkänd,då ska i varje fall jag...
Svar
1
· Visningar
822
Senast: crazy
·
M
Avel Kan någon berätta något om denna hingst? Dressyr/hopp eller vad har den gjort? Färg och storlek mm Gärna en sida där man kan se honom...
Svar
5
· Visningar
1 842
Senast: cat_e72
·
Avel Min kompis vill ha ett föl efter min häst och vi har diskuterat vilen ras det ska vara på hingsten. vi har kommit fram till att han bör...
Svar
2
· Visningar
2 217
Senast: Shaggy
·
Avel Har börjar leta hingst nu igen, då det inte tog sig sist... Stoet är e:columbusxx ue:boreaux och uue:harras hon är ca 164, väldigt nätt...
Svar
13
· Visningar
1 229
Senast: Iaraphel
·
Avel Någon som vet något om honom? som har en avkomma efter honom?
Svar
19
· Visningar
1 677
Senast: Minni
·
G
Avel Har starka funderingar på att betäcka mitt sto som är brunsvart 4 gångare med MYCKET stark trav. Hon har klockren tölt med bra lyft när...
Svar
17
· Visningar
2 224
Senast: Sammets_rosa
·
Avel Min tränare har en häst som är efter Fontaine. Mer vet jag inte, vet inte vilket år han är född eller om han är svensk. Men någon kanske...
Svar
3
· Visningar
905
Senast: Hannzo
·
Avel Vad gör ni . Tar ni bara bort fölet en kväll? Vad händer med stot ? Hennes spenar som fylls med hjölk, vad händer med henne ` Minskar ni...
Svar
15
· Visningar
2 229
Senast: Rotterö
·
A
Avel e det nån som har någon avkomma feter honom? Hur e den i temerament och lynne???
Svar
1
· Visningar
729
Senast: Amia
·
Avel hej. Är det någon som har en häst som är efter honom? min 7 åriga arab är hans son, skulle vara kul me lite bröder/systrar :rofl:
Svar
1
· Visningar
991
Senast: Amia
·
L
Avel Hur är avkommorna till den kirländska hingsten Cruising, och finns det många i Sverige?
Svar
2
· Visningar
2 566
Senast: **BORTTAGEN**
·
M
Avel Hej jag har ett islandssto som blev betäck t Danmark i fjor och nu när jag har skickat in pappren till SIF´s avelskansli så ringde de...
Svar
6
· Visningar
960
Senast: mannis
·
K
Avel \"Kanske\" dräktig Har ett sto hos mig nu som ev. är tjuvbetäckt, men ingen vet i så fall när det hänt. Veterinären har varit och känt...
Svar
7
· Visningar
1 323
Senast: Nafayette
·
M
Avel Jag går i hästköpartankar, och vill gärna ha en arab, men jag vet inte hur dom klarar lösdrift då det är det jag har?! Klarar dom att gå...
Svar
18
· Visningar
1 784
Senast: Cesam
·
P
Avel Hej! Eftersom jag vet att här är många kunniga avelsmänniskor kanske ni skulle kunna hjälpa mig. Håller just nu på med genetik i skolan...
Svar
8
· Visningar
1 097
Senast: cissiny
·
C
Avel Undrar om det är nån som har en avelslista på denna häst.? Vilka döttrar/söner han har fått under sin tid? Är tacksam för svar.....
Svar
3
· Visningar
1 031
Senast: Görel
·
Avel Tycker att D.C är en snygg hingst men hur är han? Har du någon avkomma efter honom eller vet du något intressant om honom? :bump: När...
Svar
1
· Visningar
1 269
Senast: **BORTTAGEN**
·
A
Avel Jag undrar vilken "ras" som Weltmans pappa Weltruhm tillhör? Är det nån som vet?
Svar
1
· Visningar
717
Senast: Pazuzu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp