Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

P
Avel Hej! Eftersom jag vet att här är många kunniga avelsmänniskor kanske ni skulle kunna hjälpa mig. Håller just nu på med genetik i skolan...
Svar
8
· Visningar
1 101
Senast: cissiny
·
C
Avel Undrar om det är nån som har en avelslista på denna häst.? Vilka döttrar/söner han har fått under sin tid? Är tacksam för svar.....
Svar
3
· Visningar
1 034
Senast: Görel
·
Avel Tycker att D.C är en snygg hingst men hur är han? Har du någon avkomma efter honom eller vet du något intressant om honom? :bump: När...
Svar
1
· Visningar
1 274
Senast: **BORTTAGEN**
·
A
Avel Jag undrar vilken "ras" som Weltmans pappa Weltruhm tillhör? Är det nån som vet?
Svar
1
· Visningar
720
Senast: Pazuzu
·
P
Avel Var kan jag hitta bilder och information om den holländska hingsten Juventus? Snälla, nån som vet? :confused:
Svar
2
· Visningar
907
Senast: puman_22
·
K
Avel Tillhör shetlandsponnyn kallblod????? Vi började diskutera det i stallet igår. Det var olika meningar om vilket. :confused:
Svar
11
· Visningar
1 166
Senast: Rolle
·
Avel Nån som vet om de finns på nätet nånstans? På ASVH-sidan finns de iaf inte. Kanske rent av ngn som var på ngn av platserna och såg nån...
Svar
2
· Visningar
957
Senast: athena
·
Avel Hej! Helt hypotetiskt: :) Kan ni komma med några förslag (gärna med motivering!) till en lämplig hingst till ett sto med följande...
Svar
7
· Visningar
1 360
Senast: martha
·
M
Avel Hej!! Är det någon som vet något om arabhingsten Aga Khan?! Vill veta allt.. Tack!! //Emelíe
Svar
1
· Visningar
1 241
Senast: Cesam
·
Avel Jag hjälper ännu en kompis att släktforska på sin häst.. Hon har ett sto som är importerat från Holland, är efter en hingst vid namn...
Svar
16
· Visningar
4 741
F
Avel Någon som vet något om denna hingst?
Svar
9
· Visningar
1 305
Senast: Marita2
·
K
Avel Min kompis dotter har varit och tittat på en ponny som hon ev.ska bli medryttare på. Det skulle vara en Welsh Cob, men när jag åkte...
Svar
8
· Visningar
1 657
Senast: MysticDream
·
Avel Har ni läst artikeln? Vad tyckte ni. Jag håller med om det som skrevs, däremot tyckte jag att det var otroligt dåligt av ASVH att inte...
2
Svar
21
· Visningar
1 992
Senast: shady
·
Avel Jag har köpt ett dräktigt islandshäststo. Och blir lite nyfiken på va det kan bli för färg på fölet. Jag undrar om det finns nån som kan...
Svar
4
· Visningar
1 151
Senast: Demon
·
P
Avel Vet ej om denna trád ska vara här eller under hästvárd???? Jag är sá glad! Dräktighetsundersökte mitt sto i dag för andra gángen och...
Svar
8
· Visningar
1 543
Senast: Francess
·
Avel I senaste numret av SAM står det om att Sverigepokalen provade 10 poängssystemet, är det det samma som används vid andra raser...
Svar
6
· Visningar
1 473
Senast: Boll
·
Avel Hur pass mkt motionerar ni era dräktiga ston...? Min är nu inne på 4:de månaden snart :love: o Jag rider väl ganska som vanligt... Rätt...
Svar
9
· Visningar
1 377
S
Avel har släppt i hop mitt sto m sitt föl tillsammans med min val, och så fort hon inte ser så srringer han back0om fölet och biter han i...
Svar
11
· Visningar
1 372
Senast: jojoo
·
Avel Någon som äger/har kontakt med en San Quintero-avkomma? Vore kul att höra hur de är i så fall! Har själv en hingst född 02, mörkbrun med...
Svar
5
· Visningar
1 202
Senast: Mithra
·
L
Avel Nagon som kanner till nagon av hans avkommor? Vill veta allt! :banana:
Svar
1
· Visningar
1 164
Senast: Ninnie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp