Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Vad köper man till en 3-årig kille som har "allt", typ en miljon bilar och alla leksakstraktorer som finns på marknaden? Mitt förslag...
2
Svar
31
· Visningar
32 202
Senast: Snurrfian
·
Småbarn Sol är ju otroligt härligt att vara ute och njuta i! Men ögonen mår kanske inte så bra av solens starka ljus och så reflektionen från...
Svar
4
· Visningar
1 093
Senast: Trygg
·
Småbarn Vår son blir två år om knappt en månad. För några månader sedan fick vi passa på att njuta de få gånger han kunde tänka sig att sitta...
2
Svar
22
· Visningar
3 093
Senast: Sar
·
Småbarn Emma 3 år kan hela alfabetet!!:love:
2
Svar
20
· Visningar
2 086
Senast: cirkus
·
Småbarn Ja, som rubriken lyder alltså. Är det helt idiotiskt att ens tro att man skall få ihop ekvationen småbarn+häst+heltidsjobb utan att...
Svar
18
· Visningar
3 070
Senast: Moffsan
·
M
Småbarn vi e inne på dag 9 och vi lämnar vår son på dagis men efter ca 2timmar så ringer dom och det ända han gör e att han e arg och gråter...
2
Svar
24
· Visningar
3 903
S
Småbarn Jo jag kan ju säga att min kompis lillasyrra stoppade min kompis mobil i blöjan och sket!:rofl::p(Skadeglädje) Och när vi hittade henne...
Svar
12
· Visningar
1 136
Senast: spooky
·
Småbarn Behöver lite råd fast jag anar vad ni kommer att svara:smirk: Jag jobbar 70%, studerar 50% på distans. Har en tvårig son och en häst...
2
Svar
27
· Visningar
2 333
Senast: chilling
·
I
Småbarn Och jag funderar på vad man skall ha för tårta? om man skall han någon alls? Hur gjorde ni, vad hade ni på era smås ettårskalas?
Svar
3
· Visningar
895
Senast: Excalibur
·
U
Småbarn Jobbar med barn i en småbarnsgrupp. Barnens åldrar varierar från nästan 2 år till 4 år. Har jobbat på andra ställen förut, och upplever...
Svar
5
· Visningar
1 103
Senast: Linnzan
·
Småbarn Nu är jag faktiskt jätteledsen, sitter här och gråter för mig själv. I dag pratade personalen om att de upplever att det är något som...
2
Svar
39
· Visningar
3 255
Senast: elmelts
·
Småbarn Min son är nu 16 månader och min mage hänger, putar ut och ser hemsk ut i mina ögon. skäms över att visa den för någon, den har inte...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 541
Senast: RIA
·
Småbarn Det började på hans 3-årsdag, då han helt plötsligt räknade till tio. Alldeles av sig själv..... Ett par veckor senare sa han...
Svar
10
· Visningar
2 366
Senast: cirkus
·
Småbarn Min lille plutt (redan 23 mån) har blivit sjuk, igen. :( Insjuknade natten till i fredags och ligger runt 38,5-39 i feber konstant, är...
Svar
12
· Visningar
2 634
Senast: Lupin
·
Småbarn För barn under två år, hur prioriterar ni bland följande värderingar/principer? Alltså vilket är viktigast för er? Rangordna! Vilka...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 011
Småbarn Tös går runt och pillar i snippan hela dagarna om hon får. Det är bara en body som kan sätta stopp. När jag byter blöja så är hon där...
Svar
13
· Visningar
11 732
Småbarn Är det tillåtet att ha barnen placerade inom barnomsorgen på två olika orter inom samma kommun? /Timsetim
Svar
3
· Visningar
1 213
Senast: C_L
·
Småbarn Dottern är nästan två år, och barnvagnen börjar kännas onödigt "mycket" när vi ska in till stan eller ner till stallet. Har ni några...
Svar
4
· Visningar
1 045
Senast: Druvan
·
Småbarn barnomsorg till sin lille bebis:cry: Redan !:( Att man ska behöva tänka på sådant "tråkigt" redan, han kom ju nyss ut, min lille...
Svar
16
· Visningar
1 413
Senast: Acses
·
Småbarn Min snart 3 åriga dotter har fått vinterkräksjukan. För ca en månad sedan blev hon sjuk, kräkte och hade diaree. Storasyster fick...
Svar
12
· Visningar
1 397
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp