Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Kan ju börja med att erkänna 2 saker...:angel: (Sonen är 9,5 månader gammal nu) 1) Ger välling efter tandborstning Vi har en sååå...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 931
Senast: merman
·
Gravid - 1år Jag har vid några tillfällen, mest på kvällarna efter att jag varit igång hela dagen, känt som "stick" ner mellan benen :o. Inte tänkt...
Svar
7
· Visningar
3 914
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Mitt hår har fullständigt gett upp det! Tyckte det var lungt ett bra tag efter förlossningen och tänkte att jag klarar mig nog från...
Svar
7
· Visningar
1 232
Senast: Poppis
·
E
Gravid - 1år Hejsan alla Jag heter Elin och jag är 20 år. Jag är i sjunde veckan och jag har hört att när man har fött barn och har ammat så blir...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
67 135
Senast: Zoya
·
P
Gravid - 1år Hjälp jag är med barn!! Har ett bar förut på 1,6år j har haft det besvärligt med pga psykiskt sjuktdom, men vad ska jag göra nu...
Svar
4
· Visningar
1 271
Senast: Poppis
·
Gravid - 1år jag kokade precis en massa gröna ärtor som jag sen mixade till puré. Nu när jag satt på internet så läste jag att man ska sila bort...
Svar
4
· Visningar
1 416
Senast: Pallas
·
Gravid - 1år Gav mig häromdagen in på en diskussion jag skulle haft vett nog att hålla mig utanför. En bekant blev för några år sedan pappa när hans...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 902
Senast: Rizto
·
Gravid - 1år Visa upp ännu en ny bukebebis :love: Hugo föddes den 3/3 kl 18:21, 3 dagar före beräknat datum Var 53 cm lång och vägde 3975 gram...
2
Svar
20
· Visningar
2 319
Senast: Mirre
·
C
Gravid - 1år Måste fråga er lite om de där med mens/blödningar trots att man blivit gravid. För de är väl inte så att bara för att man blir gravid så...
Svar
7
· Visningar
1 495
Senast: CrazyPiggelin
·
Gravid - 1år Ja, har detta drabbat er? Jag har varit hemma från jobbet för att jag misstänkte att jag hade någon infektion i kroppen som gjorde mig...
2
Svar
35
· Visningar
22 876
Senast: Björk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp