Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Vid vilken ålder blir barn medvetna om att det finns två kön och vilket kön de själva tillhör? Själv minns jag inte när jag blev...
Svar
2
· Visningar
837
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Mitt barn ska börja på dagis i höst .Och nu undrar jag vilka kläder jag ska köpa. Jag har fårr höra att dom ska vara tåliga ! Vad är...
Svar
19
· Visningar
1 655
Senast: mawito
·
F
  • Låst
Övr. Barn Jaha, idag tog jag första dosen med spray inför IVF:n.Ni som gjort det....blev ni hormonmonster el märkte ni inte så mycket?? Vore...
Svar
5
· Visningar
1 097
Senast: emma74
·
N
  • Låst
Övr. Barn Skulle haft mens för 2 dagar sen.. Nu är det så här att jag har ont som tusan i brösten, känns som körtlarna sväller o ömmar lite...
Svar
7
· Visningar
2 597
Senast: nallemaja69
·
B
  • Låst
Övr. Barn ......hur lång tid tog det från det att ni bestämde er att ni ville bli med bebbe - tills det 'tog' sej??? Hur hade ni skyddat er innan...
Svar
17
· Visningar
1 480
Senast: Lydia
·
  • Låst
Övr. Barn Jag känner att jag börjar tappa kollen på alla som är gravid och vilka som fått barn så det kanske är dags för en ny lista? Nyfödda...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 005
Senast: Zini
·
  • Låst
Övr. Barn Nar min gubbe gick med i AA och slutade dricka forra aret sa jublade jag. Antligen skulle jag slippa klumpen i magen, oron och angesten...
Svar
17
· Visningar
1 616
Senast: älgen
·
H
  • Låst
Övr. Barn Hade fruktansvärt ont igår :( Kändes som om allt drog ihop sej i magen. Kändes som om det sköt blixtar upp mot magen. . Pratade med en...
Svar
4
· Visningar
987
Senast: Jamtland
·
C
  • Låst
Övr. Barn Känner bara för att skriva av mig lite... Blev gravid i höstas, missfall i januari... Sambon ville försöka direkt igen, men vi var...
Svar
12
· Visningar
1 153
Senast: mimus
·
T
  • Låst
Övr. Barn Vad gick ni upp i vikt under er graviditet? Har percis läst om en tjej som var så väldigt medveten om vad hon åt undergraviditeten. Det...
2
Svar
28
· Visningar
2 873
Senast: Cina
·
H
  • Låst
Övr. Barn En hel del frågor från osäkra mig..: 1. Om du blev med barn o pappan inte ville ha barnet men stöttar dig ändå, skulle du behålla det...
Svar
5
· Visningar
946
Senast: Roheryn
·
  • Låst
Övr. Barn Jag är i slutet av min lärarutbildning och arbetar fortfarande då och då i förskolan. Om jag jämför med min egen skoltid så tycker jag...
Svar
16
· Visningar
1 162
Senast: MisterLillen
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har tappat bort vardagen och fastnat i sjukhusmiljön.. det känns så iaf. :smirk: Det handlar om Freddy.. Kommer på mig...
Svar
17
· Visningar
1 313
Senast: pewa
·
C
  • Låst
Övr. Barn Jag funderar på när jag ska börja rida igen nu efter födseln. Förra gången väntade jag ganska länge pga att jag var mer medtagen och...
Svar
12
· Visningar
3 597
Senast: Cillavan
·
  • Låst
Övr. Barn Min 3 åriga son har tills nu haft storlek 80 i tröjor och 86 i byxor. Nu har han 86 i tröjor och byxor. Minstingen på 15, år har 80 i...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 504
Senast: ainasoja
·
S
  • Låst
Övr. Barn hru vanligt är det egentligen att man har mens när man är gravid??
Svar
3
· Visningar
898
Senast: Sjalen
·
B
  • Låst
Övr. Barn Här kommer lite frågor som jag hemskt gärna skulle vilja ha svar på, hoppas att någon orkar & vill svara på dom. Jag är väldigt tacksam...
2
Svar
25
· Visningar
2 075
Senast: ainasoja
·
  • Låst
Övr. Barn Min son har problem med koncentrationen och råkar lätt i bråk. Dett ahar resulterat i att vi har tät kontakt med skolan för att få...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
11 136
L
  • Låst
Övr. Barn Helt apropå ingenting, blev det någon minisablar?? :bump:
15 16 17
Svar
336
· Visningar
26 651
Senast: mysko
·
H
  • Låst
Övr. Barn Skriver under nick här då allt är ganska (av förklarliga skäl) hemligt än. Saken är den att jag är gravid. Och jag vet inte vad jag...
Svar
12
· Visningar
1 474
Senast: dorisdoris
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp