Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Eftersom jag inte har barn tycker jag att det är kul att umgås med andras barn ibland. Nu har jag gjort det. Scenario: * 4 tim och...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 959
Senast: javill
·
B
  • Låst
Övr. Barn Jag har varit på släktträff denna helgen (lördag-söndag) & det var den värsta helgen i hela mitt liv. :( Med på släktträffen var min...
2
Svar
20
· Visningar
2 432
Senast: Jane_Done
·
K
  • Låst
Övr. Barn Är det farligt att sola solarium när man är gravid? Brukar alltid göra det såhär på våren för att slippa bränna mig när det är dax för...
Svar
4
· Visningar
1 069
Senast: Kristin80
·
  • Låst
Övr. Barn Faaan vad det här är jobbigt :( :cry: Vi har ju försökt bli med barn sedan maj 03, nästan två år alltså. Vi har genomgått full...
Svar
15
· Visningar
1 531
Senast: valborg
·
U
  • Låst
Övr. Barn Har för mig att en kompis sa att man kunde beräkna föräldrapenningen på försäkringskassans hemsida, men jag kan inte hitta var man gör...
Svar
11
· Visningar
3 962
Senast: corona
·
  • Låst
Övr. Barn En liten fråga...kan man på något sätt känna när bebisen börjar fundera på att komma ut? Bröstvårtorna har börjat kännas lite ömma och...
Svar
3
· Visningar
968
M
  • Låst
Övr. Barn Förstår inte så mycket av försäkringskassans hemsida :angel: Men kan någon förklara vad detta betyder? 1. Du kan ta ut ersättning...
Svar
6
· Visningar
6 283
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Kommer ni ihåg Barn föder Barn tråden jag skapade? Mamman var så himmlans upprörd över att hennes 14 åriga dotter skulle ha barn i...
Svar
9
· Visningar
1 360
  • Låst
Övr. Barn Jag har ju två egna barn + makens 2 bonusbarn. Bonusbarnen har fått rida en del hos sin mamma o de har väl inte direkt fastnat. Hemma...
Svar
5
· Visningar
955
K
  • Låst
Övr. Barn Hej! Ska ha mitt första barn i mitten av augusti... När ska jag börja handla kläder o grejer? Är ju såååå sugen på att ge mig ut o...
Svar
7
· Visningar
945
Senast: Kristin80
·
J
  • Låst
Övr. Barn Min dotter älskar att rita och måla, och kommer i princip dagligen hem med ett par teckningar från dagis. Dessutom blir det ofta ett...
Svar
10
· Visningar
2 200
Senast: nexxa
·
J
  • Låst
Övr. Barn För oss som inte per automatik blir gulliga, rosa och vill ha volang och stormönstrat bara för att vi blir gravida, och som dessutom...
Svar
8
· Visningar
4 314
Senast: Sar
·
J
  • Låst
Övr. Barn Vad är chansen att en man, 26 år gammal, kommer ändra sig? Hur mycket får sägas i stridens hetta, som sedan ska glömmas och förlåtas...
Svar
7
· Visningar
2 450
Senast: emma-vsm
·
  • Låst
Övr. Barn Läste på ett annat forum om adoption från andra länder. Var väldigt många som absolut inte kunde tänka sig att adoptera tex ett...
2
Svar
25
· Visningar
3 267
Senast: Olius
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har länge intalat mig själv att jag ska inte skaffa några barn men nu så har jag kommit in i ett "Vill ha barn nu period" Jag blir...
Svar
16
· Visningar
1 100
Senast: sucka
·
  • Låst
Övr. Barn I den skolan jag praktiserar nu så finns det en 11-åring som för det mesta kommer för sent till skolan (deras skoldag börjar 8.30)...
Svar
9
· Visningar
1 382
Senast: Welsh
·
  • Låst
Övr. Barn Vid vilken ålder blir barn medvetna om att det finns två kön och vilket kön de själva tillhör? Själv minns jag inte när jag blev...
Svar
2
· Visningar
834
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Mitt barn ska börja på dagis i höst .Och nu undrar jag vilka kläder jag ska köpa. Jag har fårr höra att dom ska vara tåliga ! Vad är...
Svar
19
· Visningar
1 654
Senast: mawito
·
F
  • Låst
Övr. Barn Jaha, idag tog jag första dosen med spray inför IVF:n.Ni som gjort det....blev ni hormonmonster el märkte ni inte så mycket?? Vore...
Svar
5
· Visningar
1 097
Senast: emma74
·
N
  • Låst
Övr. Barn Skulle haft mens för 2 dagar sen.. Nu är det så här att jag har ont som tusan i brösten, känns som körtlarna sväller o ömmar lite...
Svar
7
· Visningar
2 596
Senast: nallemaja69
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp