Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

H
  • Låst
Övr. Barn Skriver under nick här då allt är ganska (av förklarliga skäl) hemligt än. Saken är den att jag är gravid. Och jag vet inte vad jag...
Svar
12
· Visningar
1 474
Senast: dorisdoris
·
  • Låst
Övr. Barn Eller vad heter det?? VAD är det egentligen, ja om ni förstår vad jag frågar efter.... utom något heter det i alla fall.... vad jag har...
Svar
7
· Visningar
1 997
Senast: Xeline
·
L
  • Låst
Övr. Barn Läs detta, men försök att inte dömma mig för hårt! Jag bor ihop med en underbara man och vi har så smått börjat prata om just smått...
Svar
12
· Visningar
1 431
Senast: Xeline
·
T
  • Låst
Övr. Barn det låter så katstrofartat att skriva matförgiftad! Iallafall jag och sambon var på mysmiddag hemma hos vänner till oss igår. De bjöd...
Svar
11
· Visningar
1 231
Senast: Olius
·
  • Låst
Övr. Barn ... är säkert jätteolika, men ungefär när brukar illamåendet komma när man är gravid? och när brukar mensen upphöra (om den gör det)...
Svar
5
· Visningar
881
Senast: Icka
·
  • Låst
Övr. Barn Nu har jag snart tjatat så jag kastar ut mig själv från det här forumet :devil: .... MEN, jag har funderar på om jag ev. kan ha ett...
Svar
1
· Visningar
701
Senast: Bri
·
  • Låst
Övr. Barn Min pappa är rätt sjuk och ligger på sjukhus sedan några veckor tillbaka. Häromveckan var det tom så illa att de trodde att han skulle...
Svar
12
· Visningar
1 538
Senast: gul_zebra
·
H
  • Låst
Övr. Barn Hm... hur känns det när det sparkar lr rör sig i magen ? Och framför allt hur tidigt kan detta kännas ? Förstår att det är lite olika...
Svar
2
· Visningar
757
Senast: H0N3Y
·
H
  • Låst
Övr. Barn Någon som vill dela med sig hur magarna ser ut ? *nyfiken*
Svar
11
· Visningar
1 294
Senast: Gandalf
·
E
  • Låst
Övr. Barn min 3 åriga son väljer grönsaker och pasta, rotfrukter före köttet. jag äter mycket grönsaker men äter kött iofs inte mycket men...
Svar
8
· Visningar
967
Senast: mimus
·
E
  • Låst
Övr. Barn ...idag blev jag faktiskt mycket imponerad av min 3 åriga son. Han har alltid hängt i stallet sedan han var nyfödd :) Idag har han...
Svar
1
· Visningar
773
H
  • Låst
Övr. Barn Jag vet fortfarande inte hur långt gången jag är :smirk: När jag gjorde gyn undersökning den 1 mars tyckte hon att livmoderna kändes...
Svar
6
· Visningar
1 036
Senast: H0N3Y
·
  • Låst
Övr. Barn JAG EXPLODERAR...Jag pluggar heltid, har tre barn, två ponnyhästar, sambo som är bonde mao jag har väldigt mkt runt mig. ilskan gäller...
2 3
Svar
48
· Visningar
9 129
Senast: Stollan
·
E
  • Låst
Övr. Barn Är nu i vecka 40 och har under de senaste veckorna vaknat upp på morgonen och haft ont i nästan hela kroppen! :mad: Tycker det nästan...
Svar
1
· Visningar
1 286
Senast: Stollan
·
M
  • Låst
Övr. Barn Har själv inga egna barn men satt nästan i halsen när jag såg en bäbis på 7 månader hade HÅL i sina öron!! :eek: Tycker det är...
2
Svar
36
· Visningar
3 646
Senast: CillaW
·
L
  • Låst
Övr. Barn Frågan är som rubriken. Hur många var med när ni födde barn? Personalmässigt sett alltså. Får man välja hur många man vill ha med inne...
2
Svar
27
· Visningar
2 453
Senast: Welsh
·
  • Låst
Övr. Barn Tror att det är nåt fel på mig.. Har aldrig velat ha barn, gillar inte barn särskilt mycket. Träffade min sambo för ca ett år sen, efter...
Svar
12
· Visningar
1 327
Senast: Cina
·
  • Låst
Övr. Barn Var i magen känner man sparkarna i början? Är ju i det stadiet då det "borde" börja röra sig kännbart därinne, och visst är man brydd...
Svar
5
· Visningar
860
Senast: ainasoja
·
H
  • Låst
Övr. Barn Jag har en liten fråga . . när det går för mej så känns det lite halv obehagligt i magen som om ngt drar ihop sej. Ibland kan det ömma...
Svar
14
· Visningar
1 851
Senast: Georgina
·
L
  • Låst
Övr. Barn Min son fyller 11 till sommarn och har helt klart deklarerat att han inte vill gå på fritids mer till hösten. "Inga andra ska vara kvar"...
Svar
11
· Visningar
1 491
Senast: Lejonflickan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp