Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Det var egentligen maken som undrade när vi åt middag. Hur kommer det sig att innan man bestämt sig för att försöka få barn så tjatar...
Svar
10
· Visningar
1 712
Senast: Luff
·
T
  • Låst
Övr. Barn Såg på ett intressant program igår från UR. Där pratas det mycket (eller enbart) om gener, framför allt då manligt och kvinnligt...
2
Svar
36
· Visningar
3 331
Senast: pollipop
·
  • Låst
Övr. Barn Det har ju pratats så mycket om att man i familjer inte har råd att låta mannen ta ut föräldrarpenning, trots att detta på sikt skulle...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
7 809
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Övr. Barn Vet inte hur det stavas :confused: Men hur länge kan man ha förlossningssykos ? Vad är igentligen symtomen.? Jag vÅgar inte fråga...
Svar
4
· Visningar
2 340
Senast: smulis27
·
C
  • Låst
Övr. Barn Har träffat mannen som jag vill dela resten av mitt liv med. Allt känns toppen och han känner precis lika dant. Är på väg att flytta 52...
Svar
11
· Visningar
1 633
Senast: Nidorina
·
S
  • Låst
Övr. Barn Läste en artikel i Svenska Dagbladet som handlar om det klimat som är vardag för många av våra tonåringar idag. Såhär lyder ingressen...
Svar
14
· Visningar
1 948
Senast: Jane_Done
·
  • Låst
Övr. Barn I morse när jag gick och retade mig på alla saker som finns slängda överallt i huset, tänkte jag vad intressant det skulle vara att få...
2
Svar
30
· Visningar
3 012
Senast: Sassy
·
  • Låst
Övr. Barn Går det åt mycket eller lite pengar under den tid man är föräldraledig? Jämfört med vad man får in eller jämfört med vad man trodde...
Svar
13
· Visningar
2 292
Senast: pigleton
·
  • Låst
Övr. Barn Min brorson fyller 2 år på söndag. Vad kan man köpa? Kläder har de i mängder, han har 4 stycken bobby-car och en batteridriven...
Svar
11
· Visningar
34 821
Senast: mian1
·
H
  • Låst
Övr. Barn Jag känner mig så himla snuskig och smutsig så jag använder ett hemligt nick. Jag är i v 18+ och har fått kondylom. Varit till...
Svar
5
· Visningar
8 260
Senast: valborg
·
T
  • Låst
Övr. Barn Min tvååring har blivit helt hopplös!!! Han buttar omkull de andra barnen på dagis, både mindre och äldre, först trodde dagispersonalen...
2
Svar
25
· Visningar
6 565
Senast: Stollan
·
J
  • Låst
Övr. Barn Varför, varför, varför, i hela :devil: helvete, MÅSTE ALLA mormor, farmor, moster, faster, you name it, som fått egna barn, kommentera...
Svar
5
· Visningar
1 315
  • Låst
Övr. Barn Kom in lite sent i det hela och hörde den förtvivlade mamman berätta om kvällen när allt hände, att hon blev orolig runt 19-20 snåret...
Svar
6
· Visningar
1 874
Senast: Verdandi
·
  • Låst
Övr. Barn Min kompis flicka fyller 5 idag, och jag funderar på vad som kan vara en bra present!? Det är ett aktivt barn med stooort ordförråd, hon...
Svar
4
· Visningar
1 334
Senast: Trissa
·
  • Låst
Övr. Barn Ska in och sättas igång i morgon bitti. Barnvakt och hundvakt samt hästtiltill fixat ......... trodde vi ja! Kl 20.00 ikväll så ringer...
Svar
7
· Visningar
1 593
Senast: smulis27
·
  • Låst
Övr. Barn http://www.metro.se/content/acrobat/stockholm/SESTO_20040920_A_Metro.pdf Läs kolumnen på sidan 5. Vad tycker ni? Jag tycker faktiskt...
Svar
6
· Visningar
1 582
Senast: Nidorina
·
  • Låst
Övr. Barn Så var det dax igen...i natt letade jag efter vår son igen :angel: 10 mån.)...han låg naturligtvis i sin säng men jag fick för mig att...
Svar
8
· Visningar
1 273
Senast: Nidorina
·
  • Låst
Övr. Barn Var hemma hos några bekanta som precis fått en liten tjej och till min förvåning såg jag att de hade målat ett gäng disneyfigurer på...
Svar
18
· Visningar
2 078
Senast: Tokmaja
·
  • Låst
Övr. Barn För en gångs skull är vi inte alls överens hemma. Det börjar bli jobbigt att vara gravid och vi har helt olika åsikter om hur mycket tid...
2
Svar
28
· Visningar
3 284
Senast: Jippo
·
C
  • Låst
Övr. Barn Vilka var era "kroppsliga" tecken på graviditet, förutom att magen växte? Mådde ni illa? Var speciellt sugen på nått? På vad...
Svar
9
· Visningar
15 122

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp