Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Min lönebidragsanställning har äntligen gått igenom. Af snurrade ju till det och sa först att jag inte skulle få det av någon obegriplig...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 020
Senast: Shaggy
·
Dagbok Idag har jag rensat två små rabatter. Det tog sin tid trots att de inte var stora. Och jag har legat mycket i hängmattan också. Sen...
Svar
8
· Visningar
597
Senast: KesoNeso
·
Dagbok Det har varit pissväder ute idag. Så det fanns ingen anledning att göra något ute idag. Men i morse så deklarerade jag. I torsdags när...
Svar
9
· Visningar
676
Senast: KesoNeso
·
Dagbok Jag vill helst hoppa över de kommande 4-5 dygnen. I morgon ska jag till tandläkaren och få en tand utdragen. Trots att jag kommer bli...
2
Svar
22
· Visningar
2 100
Senast: escodobe
·
Dagbok Det är cirka 30 år sedan jag körde traktor sist. Men nu har det blivit dags igen. Idag fick jag bekanta mig med traktorn på jobbet. Nytt...
Svar
7
· Visningar
616
Senast: gammalek
·
Dagbok Jag frågade andra autister vad man kan göra för att få igång sig själv och göra saker. Tänkte att där fanns ett kunnande. Men...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 115
Senast: Wille
·
Dagbok I morse fick vi rycka ut på jobbet och hämta en död katt som hittats. Normalt lägger vi bara döda djur i vår container, men då detta var...
Svar
4
· Visningar
1 007
Senast: Wille
·
Dagbok Igår lyckades jag aldrig skala och riva ingefäran som jag ska ha i maten jag ska laga, men i morse gjorde jag det. Det var det svåraste...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 960
Senast: Tora
·
Dagbok Jag vet inte vad jag ska göra åt min rygg. Jag vet inte hur man får hjälp av sjukgymnast utan att först boka tid med läkare. Och jag vet...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
7 750
Senast: Lobelia
·
Dagbok Jag tror att jag tog två lugnande med min kvällsmedicin, men är inte helt hundra. Känner mig olustig och har en krypande ångest. Så...
Svar
0
· Visningar
333
Senast: Wille
·
Dagbok Det är typ det jag orkar göra efter jobbet. Idag har jag inte ens orkat sätta igång vedspisen. Och jag har inte orkat duscha sedan i...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 475
Dagbok Ytterligare en veckas slit är över. Och så har jag haft boendestöd här idag. Det var en ny person som kom. Jag var sen hem eftersom jag...
Svar
8
· Visningar
618
Senast: Wille
·
Dagbok Jag funderar på hur jag ska kunna lura mig själv att börja träna för det behöver jag verkligen. På jobbet har vi ett gym och min kollega...
2
Svar
24
· Visningar
2 177
Senast: Lillo
·
Dagbok Det regnar idag. Sa till mina kollegor att regn är bra för håret. Sen snackade vi om att vi skulle behöva blåsa grus på olika ställen...
Svar
1
· Visningar
388
Senast: Wille
·
Dagbok Det är i år det ska ske. Min lilla bod ska fixas till. Det ska tapetseras och målas. Och så ska jag bygga lite skåp. I helgen var jag...
2
Svar
28
· Visningar
1 983
Dagbok Berget på diskbänken har bara vuxit och vuxit senaste tiden. Och givetvis har jag inte diskat heller. Det brukar jag ju inte göra. Men...
2
Svar
31
· Visningar
2 417
Senast: A_NN_A
·
Dagbok Nu kommer ett sånt här irriterande inlägg från mig igen. Men tycker du jag skriver för ofta och stör dig på det så kan jag tipsa om...
Svar
1
· Visningar
443
Senast: Reville
·
Hab
Dagbok Jag har första mötet med habiliteringen om en och en halv vecka. Jag är väldigt skeptisk till om de kan hjälpa mig ö.h.t. Tror liksom...
Svar
12
· Visningar
1 019
Senast: Wille
·
Dagbok Jag kom som vanligt inte upp förrän vid lunch. (Katterna hade fått mat tidigare.) Men sen hämtade jag ved. Två lådor. Nu har jag fullt...
Svar
2
· Visningar
481
Senast: Wille
·
Dagbok Jag känner mig trött och grinig. Trots att jag nästan fick gjort det jag skulle göra så mår jag inte alls bra. Pepp och positivt...
2
Svar
22
· Visningar
1 656

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp