Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Jag som tänkte vara duktig och komma igång med saker gick och la mig i sängen efter frukost. Och så kom katten och skulle gosa. Toni är...
Svar
2
· Visningar
306
Senast: Wille
·
Dagbok Jag har haft boendestöd här idag så nu har jag lagat mat igen och diskat. Boendestöd dammsög. Så himla skönt att få sånt gjort. Jag...
Svar
1
· Visningar
671
Senast: Wille
·
Dagbok Jag vill ge negativa tankar kicken. Jag vill känna glädje och tacksamhet i stället. Det är så mycket bättre. Idag är jag tacksam över...
Svar
8
· Visningar
1 039
Senast: Lingon
·
Dagbok Jag vill inte vara mig själv. Jag är fel. Jag måste fejka för att andra ska tycka jag är okej. Jag vet inte riktigt vad jag är född med...
Svar
15
· Visningar
1 090
Senast: Wille
·
Dagbok Idag smälter jag vax ur gamla äckliga ramar som aldrig blivit omhändertagna sedan mina bin dog. Jag hämtade pannmuren i förra veckan och...
Svar
1
· Visningar
508
Senast: Wille
·
Dagbok Hela livet är fullt med en massa "jag borde". Drygt. Just nu borde jag gå en promenad. Jag borde också boka en tid hos frisören. Och så...
Svar
6
· Visningar
915
Senast: Wille
·
Dagbok Ja, jag vet att det inte blir förrän i natt, men jag tar ut glädjen i förskott. Äntligen är 5 månaders mörker över! Så underbart härligt...
Svar
1
· Visningar
355
Mat
Dagbok Jag har tappat taget om matlagningen. Det blev ju inget vanligt boendestöd den här veckan utan det blev tandläkarbesök i stället. Då...
Svar
0
· Visningar
294
Senast: Wille
·
Dagbok Det är ingen kul dag varken för promenader eller snickrande. Jag vill inte gå utanför dörren överhuvudtaget. Och jag måste faktiskt inte...
Svar
10
· Visningar
514
Senast: Wille
·
Dagbok Jag våndas över tandläkarbesöket jag måste göra om mindre än två veckor då en tand ska dras. Jag är rädd att de inte får ut hela på en...
Svar
4
· Visningar
546
Senast: Wille
·
Dagbok Jag har börjat läsa en bok om schematerapi och har precis kommit igenom inledningen. Där fanns alla livsteman presenterade och jag kände...
Svar
4
· Visningar
535
Senast: tuaphua
·
Dagbok Wopsidaysi vad tiden går fort. Jag har fortfarande inte lyckats prestera en enda oseriös jobbansökan den här månaden. Behöver verkligen...
Svar
19
· Visningar
1 007
Senast: Wille
·
Dagbok Jag var hos tandläkaren i morse och blev drogad. Fick dock rådet att inte gå och lägga mig när jag kom hem. I informationsbladet om...
Svar
15
· Visningar
1 127
Dagbok Jag har inte kommit upp ur sängen idag. Men jag har ätit i alla fall. För övrigt är jag helt handlingsförlamad. Har ingen aning om vad...
Svar
3
· Visningar
485
Senast: Wille
·
Dagbok Jag försöker ha ett normalt och bra liv. Försöker låtsas att jag har det. Men en del av mig vill slippa leva. Det är så jobbigt. En kamp...
2
Svar
28
· Visningar
1 923
Senast: Wille
·
Dagbok Jag lyckas inte gå promenad varje dag. Det blir i bästa fall någon enstaka gång i veckan. Jag lyckas inte borsta tänderna varje dag...
Svar
15
· Visningar
772
Dagbok Sitter och skakar. Upptäckte nyss ett litet sår på handen som jag nog har fått för många timmar sedan. Jävla skitfobi. Har tagit...
Svar
0
· Visningar
348
Senast: Wille
·
Dagbok När jag kom till Sverige var det en grannflicka som tyckte synd om mig så hon blev min kompis. Genom henne blev jag också kompis med en...
Svar
0
· Visningar
695
Senast: Wille
·
Dagbok Jag går och funderar på mitt lilla byggprojekt, men kommer inte vidare. Känner mig lat som inte kommer till skott. Samtidigt är det så...
Svar
4
· Visningar
712
Dagbok Det har gått segt med pluggandet till BE-kortet. Planen från början var att jag skulle bli klar med den till våren, d.v.s. 1 april. Men...
Svar
2
· Visningar
481
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp