Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Vilken travsele är bäst enligt er? Finntack Standard Eller den billigare standard selen i Börjes katalogen? Nu tänkte jag...
2
Svar
33
· Visningar
3 277
Senast: Nora
·
Övr. Grenar Undrar om det finns några bilder från Jägersro torsdag 19 juni 1997, Lopp 4, V5-2? Finns det några bilder från 1997 eller tidigare, som...
Svar
1
· Visningar
851
Senast: Ninniw
·
Islandshäst Jag behöver hjälp! Är det någon som vet företag som hyr ut boxar som är upp- och nedmonterbara t ex för en tävlingshelg? Jag har...
Svar
2
· Visningar
1 154
Senast: pest
·
Islandshäst Hur snabb kan en islandshäst vara? vill veta om min toka är rätt snabb ändå :D
Svar
9
· Visningar
9 561
Senast: Freyr
·
Hoppning Kolla in sidorna 50-51 i nya ridsport!!! Jätteintressant läsning...extriör kontra ridbarhet kontra hoppförmåga....
Svar
9
· Visningar
1 081
Senast: fio.
·
F
Western Halloj! Jag har aldrig ridit western förut. Jo, lite trail på hemmaplan under ledning av en stallkompis. Jag fick med henne och...
Svar
4
· Visningar
1 042
Senast: Seabaz
·
N
Körning Nu vill jag se alla era fina körbilder från en solig sommar! "aningens" förböjd men rätt maffig bild... Glimmer går på...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 780
Senast: Thuja
·
Western Sadelfråga igen..... Kan någon förklara hur en westernsadel ska ligga??? Jag förstår att det kan vara svårt men bara så man får en...
Svar
2
· Visningar
1 057
Islandshäst Känner mig lite förvirrad efter passlöpet i går (4:de omgången). Hur fungerar det med tiderna och sånt. Är det så att det är tiden för...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
15 606
Senast: Isold
·
H
Dressyr när börjar ni rida fram?? hur många framför??? tycker många börjar väldigt tidigt det är ju inte som hoppning precis...dressyren tar ju...
Svar
12
· Visningar
1 122
Senast: Lancet
·
Tävling Vad gäller det för nummerbrickor på tävlingar? Måste man ha nummerbricka (med hästnummret) på hästen/ponnyn när man lastar av eller kan...
Svar
13
· Visningar
2 680
Senast: Ylva
·
S
Distans Om ni ska åka ca 20mil med hästen till en tävling hur dax åker ni då? När brukar ni vara hemma efter tävlingen? /Anna :bump:
Svar
2
· Visningar
843
Senast: shampiz
·
Islandshäst ja nu vill jag veta vilka av er som ska/har varit lr är på Vm nu detta veckan...vilka dagar har ni varit/ska vara? :banana: jag jobbar...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 499
Senast: moli
·
W
Hoppning Första gången jag lägger ut bilder på min häst här.. :) Lägger ut dem från en hemsida så man kan bläddra sig fram, har tyvärr inga...
Svar
2
· Visningar
845
Senast: wickedman
·
P
Islandshäst Läs på hästraser om den tyska islandskorsningen. Debatt?
Svar
11
· Visningar
2 057
Senast: sambaengi
·
S
Hoppning höstens första tävling för min del, tog mej tillsammans med mitt d-ponnysto runt en clear round på 40-50cm stolt som satan :D dessutom...
Svar
8
· Visningar
675
Senast: Lollan
·
M
Hoppning Nån som kan lista ut ungefär hur lång tid en klass på 18+3 starter kan ta? Det är en 1m inomhus. Behöver räkna ut när vi behöver vara på...
Svar
5
· Visningar
835
Senast: Magdalena
·
H
Islandshäst Hej Jag drömmer om en egen Islandshäst men jag vet att tiden inte riktigt räcker till ännu för att sköta den helt själv. Inte...
2
Svar
37
· Visningar
8 405
Senast: Heja Freya
·
Fälttävlan Vad måste man göra för ett "prov" för att få tävla fälttävlan? måste man kunna något speciellt? :confused: Jag vill såå gärna...
Svar
5
· Visningar
1 132
Senast: PrinceFair
·
P
Dressyr Jag tycker att det har blivit väldigt vanligt att rida på remontnosgrimma på ponny, någon som har en bra förklaring på varför det har...
2
Svar
27
· Visningar
3 023
Senast: pinky
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tips för att reda ut hår
  • Höstföräldrar 2023
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp