Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Var på täby idag och red CNC*. (är fd tant agda....) dressyren gick helt underbart, har aldrig varit bättre och vi fick 40,5 straff...
Svar
4
· Visningar
1 024
Senast: PrinceFair
·
S
Tävling Är det någon som har bilder på hur en sådan ser ut. Och även lite knep på hur man ska göra. Har nämligen en shettis med väldigt lång man...
Svar
3
· Visningar
935
Senast: satanic
·
Dressyr jajamensan. nu har hoppryttaren anmält sig till sin första riktiga dressyrtävling :eek: :crazy: :) LC:1 och LB:1 (2003) ska vi...
Svar
13
· Visningar
2 399
Senast: _Twilight
·
K
Fälttävlan hejhej! är det vanligt att debutant/90 är tvådagars? :angel:
Svar
1
· Visningar
603
Senast: lundsbo
·
Å
Tävling Är det någon som har koll, har ingen TR hemma... Får jag som är över 18 år tävla ponny om jag startar avd. B. Ponnyn är ej ungponny...
Svar
16
· Visningar
1 748
Senast: lundsbo
·
M
Dressyr Har sökt på gamla trådar men fattar ingenting! Om man ska rida Nationell som inehåller öppna, sluta enkla byten och nått mer va de nu...
Svar
2
· Visningar
826
Senast: lundsbo
·
Trav Kan någon vänslig själ tala om för mig hur man räknar poängen nu för tiden, för de har väl gjort om poängsystemet, eller är jag helt ute...
Svar
3
· Visningar
1 079
Senast: Cambrie
·
P
Trav Sitter och kollar lite resultat på lopp och ser att en del hästar får ett d som placering, vad betyder det? Tack på förhand /en okunnig
Svar
4
· Visningar
6 341
Senast: Plingplong
·
E
Övr. Grenar Det va ju snack om det här i höstas/våras, och jag har för mig att det var ngn som kanske skulle söka till kursen som startar jan -06...
Svar
9
· Visningar
1 193
O
Dressyr Ni som tävlar dressyr, använder ni vantar när ni tävlar? Tycker ni att det är okej att rida utan, eller är det ett 'måste' för er...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 330
Senast: _Twilight
·
R
Dressyr Knoppar har man väl för att ge ett välvårdat intryck samt för att visa halsen? Hur är det med ståndman då? Vissa hästar (speciellt...
Svar
6
· Visningar
1 044
Senast: _Twilight
·
Distans Har någon ridit den och har något utlåtande om banan? Svår, lätt lagom? Själva Hoburgsrittens "riktiga" klasser är väl ganska tuffa...
Svar
12
· Visningar
1 282
Senast: neywaz
·
Körning Vi har fått en rissla utan skaklar och undrar nu hur det ska se ut på själva skaklarna, ändarna man sätter fast i risslan alltså. På...
Svar
2
· Visningar
864
Islandshäst Någon som känner igen det? Har man suttit i en glömmer man det aldrig! :love: :love: Vill ha all info från folk som har en sådan...
2
Svar
25
· Visningar
5 666
Senast: Balderum
·
Körning Ponnyn måste ha en ny sele och jag har tittat lite på de som finns på equilex och shettisshoppen. Det är alltså shettisshoppens giggsele...
Svar
3
· Visningar
1 144
J
Körning Nu vill jag ha tips på var man köper bästa lokselen. Vill inte ha något billigt Börjes-skräp men inte världens dyraste heller helst. Har...
Svar
16
· Visningar
2 421
S
Fälttävlan kanske lite dum fråga. men får man rida fram med graman till dressyren i fälttävlan?! :bump:
Svar
9
· Visningar
1 197
Senast: julia_v
·
I
Islandshäst Hej! Är på jakt efter en häst som är tävlingsklar till en flicka 13 år. Vad skulle ni ge för en 14-15 årig vallack. 5-gångare med...
Svar
11
· Visningar
1 632
Senast: Gullan86
·
Tävling Har en 4-årig unghäst och sista helgen i Oktober kommer min "hemmaklubb" att arrangera en lokal dressyr. Det blir en LB:1 och en LA:1...
Svar
6
· Visningar
1 197
Senast: lundsbo
·
S
Islandshäst Vart kan man få tag i Eiðfaxi's hingstkatalog? Internet, företag?
Svar
2
· Visningar
794
Senast: Svíþjóð
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp