Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

R
Tävling Mellan vilka åldrar är man young rider? Vad innebär det att vara det?
Svar
12
· Visningar
9 307
Senast: starcraft
·
L
Tävling Hejsan Hur länge får man tävla på en dräktig ponny? Tacksam för svar.
Svar
1
· Visningar
709
Senast: ancan
·
A
Övr. Grenar Hejsan! Som jag sett finns det en del gamla rävar med här oxå som kanske har ett bra svar... Förr hade jag en gammal ljusbrun...
Svar
8
· Visningar
2 371
Senast: Ninniw
·
R
Western Jag undrar om det finns några Westernmänniskor här på Buke som faktiskt använder sina hästar i praktiska vardagsövningar med nötdjur. Är...
Svar
3
· Visningar
1 019
Senast: Bill
·
H
Hoppning Hur sent får man efteranmäla sig till en klass??
Svar
5
· Visningar
880
Senast: map
·
Western Hej! Undrar om någon har liknande erfarenheter och kanske bra tips? Jag har som sagt en qh valack som är 4 år. Han har nyligen vart...
Svar
7
· Visningar
1 626
Senast: TCJ
·
Islandshäst Hur mycket kostar det att registrera en islandshäst? Och hur mycket kostar det månad/halvår eller år att försäkra en unghäst.. nu vet...
Svar
7
· Visningar
921
Senast: turbofling
·
L
Körning Läste just ridsports körkröninka (ridsport nr 15) och hon anser att det på tävlingar (eller på flyinge) var mycket skrik och slit och...
Svar
9
· Visningar
1 024
Senast: Nora
·
S
Islandshäst Hur kan det komma sig att det nästintill är tomt på inslag i sportnytt, inga artiklar i rikstidningar när vi har ett så stort och fint...
2
Svar
38
· Visningar
3 077
Senast: Svíþjóð
·
Islandshäst Finns någonstans där det går att kolla om en hingst har lämnat eksemavkommor. Är det någon som har den där "Listan" på eksemhingstar.
Svar
5
· Visningar
1 123
Senast: hofi
·
Trav I eftermiddag/kväll är det dax för start igen för mina små stjärnor! :banana: Och nervositeten river i magen och fjärilrna flaxar runt...
Svar
3
· Visningar
949
Senast: lsz
·
Islandshäst Jag är ju som bekant för en del av er numera stolt ägare till en islandshäst och i väntan på henne lusläser jag precis ALLT jag kan...
Svar
5
· Visningar
1 167
Senast: josse
·
B
Trav Hej! vi har nyligen fixat till en äldre rockard som egentligen är en tryckvagn och därför lite tyngre. Min kusin har en travhäst och...
Svar
1
· Visningar
891
Senast: Duff
·
S
Islandshäst Min häst rusar! Rusar med bakbenen i galoppen. Har hästkunniga människor omkring mig men undrar bara; Vad skulle ni gjort för att göra...
Svar
3
· Visningar
805
Senast: josse
·
Dressyr Hej! Behöver lite hjälp! Hur lång tid räknar man per ekipage i på tävling... försöker räkna ut min starttid! LC:2 .... 6min...
Svar
2
· Visningar
892
Senast: Ylva
·
Hoppning Om man har fått i hopp ex 45 p 2004 och man har fått i hopp Ex 14 p 2005 Min fråga är: Räknas poängen i hopp från olika år? Hur...
Svar
3
· Visningar
771
Senast: Ylva
·
Trav Jag får hem mitt kallblod efter betet nu till hösten. vill se om hon har någon talang på trav överhuvudtaget så måste alltså börja...
2
Svar
31
· Visningar
7 377
Senast: prinsus_
·
R
Körning Jag har en shettis hingst som jag håller på och kör in, nu är det bara som så att varenda gång vi fått på selen och kommit iväg ca...
2
Svar
20
· Visningar
1 583
Senast: Pinge
·
Dressyr Får man tävla dressyr med mörkbruna stövlar? Det känns lite jobbigt att köpa ett par svarta bara för att starta en eller två lokala per...
Svar
2
· Visningar
911
Senast: Notorius
·
S
Distans Måste man rida med en tröja som har krage eller polo, på en tävling? Vad gäller en prova på ritt? /Anna
Svar
2
· Visningar
922
Senast: Geshira
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp