Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Nu har jag hunnit använda min fina sele ett par gånger och är väldigt nöjd men eftersom jag inte är speciellt kunnig inom körning så...
2
Svar
23
· Visningar
2 912
Jem
Fälttävlan Tävlingarna ska vara igång nu men oturligt nog ( för mig då :smirk: ) så kan jag inte franska. :crazy: Någon som kan hitta resultaten...
Svar
13
· Visningar
1 279
Senast: Binsan
·
S
Trav Till min stora förvåning står det ett sällskap från Finland på gården för att titta på vår 1-åriga hingst. Funderar nu vad händer OM han...
Svar
1
· Visningar
785
Senast: jari
·
A
Hm.
Tävling Hur är det egentligen, måste man ha målsmans underskrift på anmälningsblanketten om man är under 18..?
Svar
6
· Visningar
943
Senast: starcraft
·
Trav Vad är en Wicktoryvagn ??? en rockard vad jag förstår men har någon en bild på hur en ser ut?
Svar
1
· Visningar
662
Senast: ghost
·
F
Körning Eftersom min häst är av modell mindre så tror jag inte att ett körtäcke i storlek ponny kommer att passa honom. Funderar på att köpa ett...
Svar
5
· Visningar
1 203
Senast: RebeckaKihlberg
·
Körning Var hittar man dressyrprogram för körning? Lättklass-programmet har jag men skulle vara intressant att titta på lite andra också.
Svar
5
· Visningar
996
Senast: Splittan
·
Islandshäst och höstbedömningen kommer fr om 2006 att förläggas på Strömsholm. Detta enligt protokoll. ---------------------------------------...
Svar
2
· Visningar
844
Senast: ang
·
P
Dressyr Sto, valack (eller hingst ;) )? Och varför?
2
Svar
32
· Visningar
2 720
Senast: fia-lisa
·
B
Trav Är det någon som vet vad låten heter som spelas vid defileringar? Är det olika på olika banor? Min dotter tror att det är någon låt från...
Svar
5
· Visningar
9 194
Senast: Jamtland
·
Fälttävlan Någon som varit där och ridit fälttävlan? Hur är terrängbanan? Finns det några nerhopp?
Svar
17
· Visningar
2 030
Senast: hanniizz åå sammiizz
·
Western Stämmer det att Quarter/Painthästar ofta är överbygda? Det rimmar ganska illa tycker jag med att dessa hästar ofta rids på ett sådant...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 434
Senast: e_s_t_e_t
·
Trav Har jag fått min svarta travare som jag drömt om i hela mitt liv, alltså en SVART häst.....min frasyska har ju ett franskt pass som...
2
Svar
22
· Visningar
2 071
Senast: jari
·
Islandshäst "En för ändamålet speciellt framtagen blankett skall användas" enligt SIF. Är det SH's konturdiagram eller finns en speciell bara för...
Svar
5
· Visningar
1 138
Senast: Itchie
·
M
Tävling Är det nån som ska till VRS den 2-4 september och tävla med sin häst?
Svar
9
· Visningar
1 163
Senast: Mato
·
Islandshäst Hejsan!! Jag va på VM i norrköping idag (söndag). Då visade dom en jätte rolig snutt film på storbildsskärmen under lunchpausen, dom...
Svar
6
· Visningar
1 067
Senast: Gassi
·
Trav *suck* Ser ni den röda tråden här... Livs 15 0-3-1 39 600 kr 16,2k 17,1m 19,9am Ro 050729-3 6/2140 0 ug F 050718-5...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 670
P
Hoppning hur långt skall det vara mellan hindrena för en D-ponny om man skall hoppa stutts?
Svar
11
· Visningar
1 132
Senast: maria_b
·
F
Fälttävlan till Bonn-Rodderberg i morgon. Jag , Linda Algotsson och Sofia Bengtsberg så håll tummarna för oss i helgen :banana:
2
Svar
33
· Visningar
3 248
Körning Vi har tänkt köra in pållen nästa vår/sommar. Han är mycket tömkörd och är trygg med det. Men jag har en fråga om skygglappar. Hästan...
Svar
11
· Visningar
1 029

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp