Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hej! Det är första gången jag postar här och det är mycket för att jag fick mycket funderingar o så av ett annat inlägg o tyckte det...
Svar
3
· Visningar
1 310
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Som rubriken lyder, tips på bra selar som hunden inte kan krypa ur. Nu just har vi en basic från Zero dc som är lätt, mjuk men fast hur...
2
Svar
24
· Visningar
4 273
Senast: Lindon
·
Övr. Hund Jag är ny på detta med att behöva anlita hundpensionat så jag kan ha fått det helt om bakfoten... men är det verkligen det vanliga att...
2
Svar
31
· Visningar
3 188
Senast: Liander
·
Hundhälsa Hur tidigt kan man höra valparnas hjärtljud med stetoskop? :) Någon som vet?
Svar
1
· Visningar
1 039
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Jag skulle vilja lära min häst nosework, mest som berikning och en kul grej. Kan man gå någon typ av grundkurs i detta även om man...
Svar
6
· Visningar
974
Övr. Hund Är det någon som värmer hundhus med solceller som har tips att dela med sig av? Jag har fått för mig att jag vill ha solpanel på...
Svar
4
· Visningar
1 032
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Hej, skulle behöva lite råd och tips. Jag har en Welsh Corgi Pembroke som snart är 5 år (Bibbi) För tre veckor sedan slutade hon att äta...
Svar
2
· Visningar
1 845
Senast: Luktpion
·
Hundavel & Ras Är lite nyfiken på dessa två raser - de liknar ju varandra till utseendet, men hur är det i övrigt? Någon som har erfarenhet av ena...
Svar
3
· Visningar
1 601
Senast: Tuggben
·
Övr. Hund Jag de senaste månaderna försökt att skaffa en vuxen hund. Jag har letat på Facebook och blocket utan lycka. Om jag får svar så blir jag...
2
Svar
26
· Visningar
1 972
Senast: Viva
·
Hundavel & Ras Tänkte kolla om det finns någon här som är nernördad i färggenetik och tycker det är roligt att kika på färg? Jag skulle behöva kolla på...
2
Svar
37
· Visningar
2 412
Senast: Dentaku
·
Hundavel & Ras Vår hyresvärd har en Dogue de bordeaux, och han har charmat oss totalt. Men det är en tung ras med diverse överflöd av hud och...
Svar
9
· Visningar
1 691
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Hej på er, Min lilla 12-veckors valp har fått cherry eye på ett öga som ska opereras på tisdag. I onsdags poppade det även ut på det...
Svar
1
· Visningar
1 828
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Jag är medveten om att det är en retriever, och att hon gärna bär saker, och skor i synnerhet. Hon är frisk och får tillräckligt med...
Svar
15
· Visningar
1 442
Senast: Blyger
·
Övr. Hund Hur skulle ni tolka det när en hund konstant har sin mun vidöppen? Detta gäller både inomhus och utomhus, vid alla temperaturer och...
Svar
3
· Visningar
739
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Någon som testat sådana? Kan man lita på att de fungerar? Tänker att tekniken borde ju vara samma som för människa i teststickor och...
Svar
8
· Visningar
3 482
Hundhälsa Jag har en kastrerad hanhund som är nyss fyllda 8år. Sedan lite mer än ett år tillbaka har jag med mig honom på jobbet nästan varje...
Svar
6
· Visningar
689
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Fnulade på lite med hundarna, klippte klor och kollade igenom dem och upptäckte att shibans ena hörntand ser ut såhär! :eek: Helt...
2
Svar
29
· Visningar
3 256
Senast: utte
·
Övr. Hund Jag funderar på anmäla min golden till en inoff men funderar om vi kommer bli utskrattade :o - Han är 63 i mankhöjd (rasstandard är...
Svar
15
· Visningar
1 009
Senast: fryckan
·
Hundavel & Ras En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. Måste säga att det är anmärkningsvärt att man...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
5 738
Senast: Bexzor
·
Hundhälsa 🌸Hejsan på er, jag skulle behöva lite TIPS & HJÄLP från er🌸 Jag får väldigt känsliga klor och huden runt om mina klor när det blir...
Svar
8
· Visningar
801
Senast: em-pirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Lösa hundar
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp