Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag satt och kikade lite i en av de där utställningstidningarna som följer med hundsport och kom och tänka på att det finns vissa raser... 2 3
Svar
43
· Visningar
5 552
Senast: Fruentimber
·
Hundhälsa Min snart 8-åriga tik har fått en knöl på hakan. Jag är utom mig av oro! Hon har alltid haft en liten ”plita” där, hela hennes haka är... 2
Svar
20
· Visningar
4 519
Senast: Fibusen
·
Hundavel & Ras Idag har jag varit på röntgen med min collie-tik (1 år 4 månader). Fina plåtar med A-höfter, 0 på armbågar och inget avvikande på...
Svar
3
· Visningar
1 828
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras När jag var liten, i princip sedan jag lärde mig att det fanns olika hundraser, var flatte min drömras. Jag SKULLE ha en svart...
Svar
11
· Visningar
2 940
Senast: Sel
·
Övr. Hund Jag har "råkat" anmäla mig till en nybörjartävling i rallylydnad på My dog. Jag insåg inte att det var på My dog, utan fattade bara att...
Svar
5
· Visningar
1 357
Senast: Stinaelin
·
Hundavel & Ras Hej! Det finns så mycket kunniga hundmänniskor här så hoppas kunna få lite hjälp och råd! Jag planerar att bli med hund igen, vi har...
Svar
11
· Visningar
1 473
Senast: Lena_B
·
Övr. Hund Vad föredrar du och varför? Jag kommer skaffa valp nästa år och har nu en hane och har därför tänkt att nästa hund också ska bli hane... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 493
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Min 18 månader gamla tik hade ett konstigt första löp i april förra året. Det började med tydlig svullnad och lite rött på pappret om...
Svar
13
· Visningar
2 569
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa N attöppen veterinär i sthlm?! 4 5 6
Svar
107
· Visningar
15 228
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Hej! :) Jag har skapat två trådar här på Bukefalos om vilken hundras jag ska köpa och valet landade på Rottweiler. Allt funkar jätte...
Svar
15
· Visningar
3 328
Senast: Kakis
·
Hundhälsa Hej! Tänkte att vi kunde starta en tråd som handlar om det vi gör för att ta hand om våra hundars kroppar! Alltifrån dragträning... 2
Svar
39
· Visningar
2 550
Senast: linnsan
·
Hundhälsa I dag på förmiddagen så rök min och mammas tik ihop över en leksak, dom högg ifrån på varandra en gång, sen bröt dom. Tyvärr lyckades...
Svar
9
· Visningar
1 353
Senast: Kivina
·
Hundhälsa Alla tikägare, nu vill jag veta hur era tikar beter sig innan löp. När ni är säkra på att "Nu är det dags". Ungefärlig tid innan ett... 2
Svar
21
· Visningar
56 147
Senast: mysboll
·
Övr. Hund Hejsan. Har en jämthunds kille ( 11 mån ) som tidigare i december 18 gjort en artroskopi i vänster armbåge fram. Han har alltid gått...
Svar
3
· Visningar
1 067
Senast: Delfinarie
·
Övr. Hund "Hittills i år har saneringsbolaget fått in cirka 6.600 råttanmälningar i Stockholm, vilket är nära 1.000 fler än under hela förra året...
Svar
15
· Visningar
2 053
Senast: MissFideli
·
Övr. Hund Jag har sedan jag var liten och mamma tränade räddning med vår dåvarande labrador varit helt såld på räddning med hund. Drömmen var att...
Svar
8
· Visningar
1 324
Senast: _Taggis_
·
Hundavel & Ras När vi var på mässan uppe i Stockholm så reflekterade jag över folks val av raser - vissa hade flertalet av samma ras (gissningsvis... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 303
Senast: glee
·
Hundavel & Ras Nu när jag har varit helt hundlös sen början av sommaren så känner jag att det suger i tarmen efter en hund igen. Sambon är inte riktigt... 6 7 8
Svar
156
· Visningar
14 160
Senast: BobberiBoo
·
Hundavel & Ras Hej! Jag bor på en liten hästgård med mina föräldrar och med våra två hästar och två katter. Vi ska skaffa en hund och har verkligen... 9 10 11
Svar
205
· Visningar
18 526
Senast: Bison
·
Övr. Hund Min hund är tyst hälla dagen och natten, kommer ut från kojan klockan 8-8,30 tittar in i huset genom altandörren i väntan på...
Svar
17
· Visningar
2 243
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur