Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
Nu slänger jag ut en vild chansning, för det var LÄNGE sedan jag köpte min GordonSetter Aeris J B Athos från Aeris kennel i Malmberget...
Hundavel & Ras
Hej buke!
Nu tar jag mod till mig och startar ännu en tråkig "hjälp-mig"-tråd.
Men jag vet att ni är pålästa och duktiga så jag hoppas...
Hundavel & Ras
Funderar fram och tillbaka på hundras men det känns inte som vi hittar någon för oss. Vi har whippet nu men vill ha en hund som håller...
Hundavel & Ras
Hej,
jag är en 15 årig tjej som har tjatat på mina föräldrar om hund hur länge som helst. De älskar också hundar, men de anser att de...
Hundavel & Ras
Skulle vilja ha lite råd o tips!
Det är så att jag o min sambo börjar bli sugna på att skaffa hund i framtiden igen. Vi har båda haft...
Hundavel & Ras
För ganska länge sedan diskuterades det färger på dobermannar
resultatet blev blåa, vita och en massa flera färger.
Har inte vart här...
Hästnyheter Jag brukar sitta som protokollskrivare och ta manuell tid på våra hopptävlingar. Vi har helt ny tidtagningsutrustning men ibland tar den...
Hästnyheter Det kan ju vara så att hennes första reaktion var att han inte skulle säljas och när hon tänkte efter så ändrade hon sig. Det är ju stor...
Juridik & Ekonomi Jag fick liiite mer klarhet nyss, då inkomster i form av årliga ersättningar från statliga fonder, inte fanns med i den förtryckta...