Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Och min lilla tjej är konstaterad dräktig! :laugh: :bump: Så om 6 veckor kommer vi ha massa söta små bäbisar här hemma :love: Tiden...
2
Svar
28
· Visningar
1 968
Senast: Aliide
·
M
Hundavel & Ras Jakten på den perfekta kenneln är igång då jag och min sambo har bestämt oss för att välkommna en ny familjemedlem :love: Vi önskar oss...
Svar
14
· Visningar
1 666
Senast: Kalinsi
·
Hundavel & Ras På skoj bara, Vad hade ni rekommenderat för ras och varför. Den ska användas till träning ev tävling bruksspår och viltspår...
Svar
6
· Visningar
804
Senast: Milosari
·
D
Hundavel & Ras Hej alla!! Idag började min Kaxa att löpa. Jag som hade beräknat att hon skulle börja i slutet av maj/i början av juni. Men...
Svar
7
· Visningar
974
Senast: DuploBit
·
Hundavel & Ras ..två blandraser som är 75% BC och resten är en sån där helsvart hund, vad de nu heter. Jag hade ju en renrasig BC förut men den var...
Svar
9
· Visningar
1 536
G
Hundavel & Ras Jag hamnade i en diskussion angående det här med olika prov som bara är avsedda för vissa raser eller en viss rasgrupp. När vi...
2
Svar
34
· Visningar
2 909
Senast: vallhund
·
U
Hundavel & Ras Läste att annat inlägg här och funderade lite... I det inlägget ansåg trådskaparen att den aktuella rasern var ganska så "homogen"...
2
Svar
32
· Visningar
2 484
Senast: Milosari
·
Hundavel & Ras Efter ett jobbigt öppningsstadie på 17 tim så gick valpningen som smort, på 3 timmar kom 8 jämthundsvalpar fördelade på 6 hanar o 2...
2
Svar
24
· Visningar
2 287
Senast: Prillan
·
Hundavel & Ras Såg i går i tunnelbanan en dam som hade med sig två hundar - en liten West highland white terrier och en stor, svart sak (Såg ut lite...
Svar
4
· Visningar
862
S
Hundavel & Ras Någon som ska till malmö Mässhallar i helgen och ställa ut/vara åskådare ? ;) Jag ska dit, dock inte ställa ut! {visste inte...
2
Svar
22
· Visningar
2 642
Senast: Miao
·
Hundavel & Ras Jag har funderat på att köpa en till hund nu framöver( om ett par år eller så), en vallhund. tycker om hundarna och det är den typ av...
Svar
1
· Visningar
674
Senast: Rouise
·
Hundavel & Ras Jag är 24 och har ingen egen hund. Jag tenderar att låna hundar och hundvakta vilket jag gjort så länge jag kan minnas. Jag har alltså...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
5 072
Hundavel & Ras Hej, Min hund blev parad för cirka 1 vecka sedan och hon blöder fortfarande. Visar det att hon inte är dräktig eller kan dom...
2 3
Svar
48
· Visningar
17 291
Hundavel & Ras Tänkte att det vore lite kul med en tråd där man lägger i bilder på föräldrardjuren eller föräldrardjurens mor/far så att man får se på...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
9 335
Senast: Hoppelhase
·
Hundavel & Ras http://www.sdba.dinstudio.se/ Vad i hela friden är DETTA?! :eek:
Svar
11
· Visningar
1 469
Senast: escodobe
·
M
Hundavel & Ras En valp som har yorkshire som mamma o papillon som pappa, vad tror ni att den får för öron? just nu har den hängande, men kan dom resa...
Svar
6
· Visningar
1 228
Senast: Kakis
·
Hundavel & Ras Startar en ny istället för att snylt/kapa Gnist´s tråd. Ursprungligen postat av vallhund Visst finns dom i Sverige, men rasen är...
Svar
6
· Visningar
1 785
Senast: simba_112
·
P
Hundavel & Ras Jag letar efter en gårdshundstik, och var i kontakt med en uppfödare som hade flera tikar som väntade valpar, alla tikarna hade samma...
Svar
11
· Visningar
1 567
Senast: Ulga
·
Hundavel & Ras ja...hur är dom i temperamentet osv? berätta :D
2 3
Svar
50
· Visningar
17 005
Senast: DuploBit
·
W
Hundavel & Ras åh När jag såg annonsen på vår valp tänkte jag, aldrig en sån korsning. Sen åkte vi och titta för det var så nära och valpar och...
8 9 10
Svar
197
· Visningar
12 220
Senast: Belethien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hönstråden II
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp