Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

S
Övr. Katt Min britt tappar extremt mycket hår just nu. Hör det årstiden till eller bör man ge något kosttillskott av nåt slag? Min ryss tappar...
Svar
2
· Visningar
947
Senast: Salome
·
Övr. Katt Nån som vet om man får göra det? Fundersam Monika
Svar
4
· Visningar
919
Senast: fluff
·
M
Övr. Katt För en liten stund sedan låg jag sött och sov, ända tills min katt kom och ville ha mat. Efter diverse hyss som hade kunnat kostat vaser...
Svar
1
· Visningar
991
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Snart är det nästan så jag får vicka ut henne genom mina innderdörrsposter (heter det så :confused:). På tisdag skulle min vak-semester...
Svar
2
· Visningar
822
Senast: HD
·
D
Övr. Katt Mina tre små missepissar har börjat nysa. De är vacc och innekatter, så det kan väl inte vara kattsnuva de fått? Eller är det så att de...
Svar
5
· Visningar
1 120
Senast: fluff
·
Övr. Katt nu har katten bitit och rivit på en påse som jag har hästsaker i hur länge som helst.. han ska in i den.. han har lyckats göra ett litet...
Svar
14
· Visningar
1 150
Senast: adore
·
B
Övr. Katt Här kommer tre bilder på våra katter: Den svarta heter Ozzy och är en korsad Maine Coone. Han är ca 1 år gammal. Och så den minsta som...
Svar
4
· Visningar
898
P
Övr. Katt Har en bondkatt som är 12 år, pigg och kry. Men han har alltid haft tunn och fin päls, och en vinter tror vi att han lyckades förfrysa...
Svar
1
· Visningar
2 733
Senast: popeye
·
M
Övr. Katt Jag har en katt som är korsning av något slag. Är ganska säker på att hon har norsk skogskatt i sig. Hon har ganska lång päls och yvig...
Svar
4
· Visningar
942
Senast: mawito
·
R
Övr. Katt Ni vet ju att jag har sålt kattungar för syrrans räkning.OBS:alla är sålda så detta är ingen "till-salu annons". Fick detta mail...
2
Svar
21
· Visningar
2 007
Senast: Sol
·
Övr. Katt Stig har varit lite slö sen i går kväll och nu när husse lyfte upp honom så forsade det var ur honom! Katterna kastrerades för två...
Svar
6
· Visningar
1 131
Senast: Catinca
·
K
Övr. Katt KattSKRÄLLE!!!!! >;) Satt helt fredligt vid datorn när något bullrar till utanför dörren. Snuttis hade glidtacklat sin matplats (precis...
Svar
10
· Visningar
1 078
Senast: Heulwen
·
S
Övr. Katt Hej har en underbar kattjej som jag tog hand om för 2 år sedan och hon var troligtvis en övergiven sommarkatt. Jag har ju ingen aning om...
Svar
18
· Visningar
1 328
Senast: loveponies
·
E
Övr. Katt Hur ofta bör man göra det? Kan tänka att han äter relativt mycket möss och småfåglar om dagarna :o
Svar
2
· Visningar
821
Senast: Sol
·
K
Övr. Katt Stackars Snuttis! >;) Satt i soffan och kliade på Snuttis, och morsan blev HYSTERISK när hon såg högarna av katthår på mina händer...
Svar
12
· Visningar
1 011
Senast: lisa
·
A
Övr. Katt När man ska anmäla sej till deras utställning (är även medlem i denna klubb) vilken adress ska jag då skicka till? Är det någon som vet...
Svar
2
· Visningar
988
Senast: HD
·
Övr. Katt Nu när det är så många som väntar kull eller nyligen har fått här på kattforumet, så är jag lite nyfiken på vad ni tänkt döpa kattngarna...
Svar
2
· Visningar
1 572
Senast: Rallebralle
·
R
Övr. Katt Helt hypotetiskt...... :angel: Hur gör de abort på en katt.......måste de raka eller kan de gå in den vanliga vägen?? svara fort.... :o
2
Svar
21
· Visningar
1 633
Senast: Rallebralle
·
A
Övr. Katt Min ena hona har ju vatit på parning från i torsdags till idag. Hon har löpt hos hanen men igår (lördags) var det inget och inte heller...
Svar
12
· Visningar
9 003
Senast: fluff
·
R
Övr. Katt Vad heter den rasen? Min kompis har en sån och hennes tassar ser ut som stora tennisracketar!! :D Jättesött! :love:
Svar
6
· Visningar
2 325

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Hage
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp