Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Känner att mitt Hööks läderbalsam inte riktigt håller måttet, utan skulle vilja uppdatera mig. Men frågan är ju till vad. Mitt Hööks...
2
Svar
39
· Visningar
4 317
Senast: Piraja
·
Utrustning Fenomenet "vinter" har nu även drabbat Stockholm och Dressyrtjejen. Kom till stallet idag, klädd i kläder anpassade för ungefär 0.C...
2
Svar
31
· Visningar
2 761
Utrustning Jag skulle behöva lite hjälp med att hitta ett par bra dressyrstövlar. Jag letar nya stövlar som jag kan använda för träning. Vad gäller...
Svar
6
· Visningar
916
Senast: Centaur
·
Utrustning Son frågan lyder - jag tänkte gå ut och promenera min häst idag eftersom han för tillfället vägrar ridas ut ensam på.. Det är väl ca 5...
Svar
14
· Visningar
1 404
Senast: mily
·
Utrustning Vad har ni för erfarenhet av Sverigetäcket, tänker på utetäcken, hållbarhet, passform, stå emot regn? Har HW idag men hade ett...
Svar
16
· Visningar
4 801
Senast: *tove*
·
Utrustning Hejsan! Jag har nyss köpt mig min första riktigt egna ponny. Han är en 5 år gammal irländsk sportponny. Han är världens coolaste och...
Svar
9
· Visningar
890
Senast: Noname
·
Utrustning Hoppas ingen blir galen på alla mina trådar nu :angel: För ungefär 3 veckor sedan köpte jag ett ofodrat HW Amigo regntäcke till min...
2
Svar
24
· Visningar
2 455
Utrustning Jag funderar på att köpa ett hackamore av en tjej. Behöver storlek full. Tjejen vet inte vilken storlek hacket är, men skänklarna är...
Svar
1
· Visningar
791
Senast: sweep
·
Utrustning Nästa helg ska jag hämta min första alldeles egna häst och jag har insett att det är sjukt mycket att tänka på. Har inte tidigare kört...
Svar
10
· Visningar
2 339
Senast: Kiwifrukt
·
Utrustning Jag håller på att köpa täcken till min shettis. Han har normalt storlek 85 men vill ha amigotäcken. Mätte honom och han var 113cm från...
Svar
6
· Visningar
895
Utrustning Är det nån som provat att spraya hästen med reflexspray? Verkar enkelt när hästen ska snabbt ut i hagen på morronen istället för att...
Svar
8
· Visningar
1 007
Senast: Inka-90
·
Utrustning Skulle behöva tips på rejäla och bra vinterstövlar att ha i stallet och på långa hästpromenader. Kraven är att de ska tåla en och annan...
Svar
11
· Visningar
1 000
Senast: Plantan
·
Utrustning I vårt stall har vi inget torkrum, vilket gör att när det är riktigt dyngväder så hinner inte täckena torka till dagen efter. Jag har...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 550
Utrustning Är på jakt efter nya då mina sköna trogna skor har gett upp tillslut.. :( Smidiga, bruna, snygga ska dem ju dessutom vara.. ;) Så vad...
Svar
1
· Visningar
475
Senast: Kirie
·
Utrustning Söker efter info om vilka grader Equipe har på sina hoppsadlar, ingen verkar kunna ge svar... :( NÅGON som provat ut en Equipe som vet...
Svar
1
· Visningar
2 471
Senast: Muninn
·
Utrustning Önskar tips om fodrade ridstövlar! Jag fryser! De måste vara i läder och får inte ha några resårer, grova sömmar eller dragkedjor utan...
Svar
7
· Visningar
1 005
Senast: Centaur
·
Utrustning Har ni några tips och trix på hur man sköter om en hästtransport på bästa sätt? vad ska man kolla? olja? tvätta? lufta? mattan tex, är...
2
Svar
27
· Visningar
4 058
Senast: Messy
·
Utrustning Det är så här att uppe i Värmland där jag har en stuga i en liten by och en bit bort ifrån stugan hittade jag en westernsadel, den har...
2
Svar
37
· Visningar
2 423
Senast: Snowwhite
·
Utrustning Ja, jag ÄLSKAR att skriva önskelistor & gör det fortfarande:) Det är ju kul!:D Vad önskar ni er & vad ska ni ge era hästar? Jag önskar...
Svar
2
· Visningar
531
Senast: nullo-modo
·
Utrustning Klurar på att bygga ett torkrum och behöver bolla lite tankar samt få lite tips och idéer. Som det ser ut nu så hängs blöta täcken upp i...
Svar
9
· Visningar
3 160
Senast: landet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp