Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hej! Hittade ett par snygga skydd på hööks men bakskydden ser ut som senskydd, är inte duktig på det där med skydd då jag är...
Svar
3
· Visningar
1 089
Senast: Filippa99
·
Utrustning Börjes, Hööks, Horze osv. Vilka tycker ni bäst om? Och hur är de i passform? Har för mig att Hööks TM är rätt rymliga i bogen? Vilka...
Svar
12
· Visningar
1 447
Senast: Ackio
·
Utrustning Om sadeln glider bakåt. Vad kan det då vara för fel?
Svar
3
· Visningar
678
Senast: Liten
·
Utrustning Hej! Jag har sett att det finns så att man kan långtidshyra en helt ny transport, och sedan köpa ut den. Man betalar då en viss...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
10 167
Utrustning Jag skulle vilja veta vilka transporter/modeller som har panikbommar? Alltså panikutlösning på bommar som man enkelt kan släppa på ett...
Svar
9
· Visningar
2 407
Utrustning Vad tycker ni om Whitakers union jack schabrak? Snyggt eller fult? :)
Svar
10
· Visningar
1 159
Senast: Ackio
·
Utrustning Behöver hjälp med att tyda storlek i ett par gamla ridbyxor. Ska efter 9 års uppehåll ta upp ridningen igen och rotade fram alla...
Svar
1
· Visningar
489
Senast: svea
·
Utrustning Var och red jakt i mina vita ridbyxor. 4 timmar senare var jag lycklig och ridbyxorna rejält leriga. Nu är det tvättade med...
Svar
6
· Visningar
1 433
Utrustning Jag söker ett glasfibersläp (boogie) med totalvikt på max 1400 och som man får dra minst 700 kg med. Det får alltså väga max 700. Har...
Svar
15
· Visningar
2 969
Utrustning Vart köper man de urholkade pannbanden ? Limmar man dit pärlorna efter att man trätt dom på en ståltråd? Använder man sig av vanliga...
Svar
1
· Visningar
1 538
Senast: Domino_s
·
Utrustning Vilken av Amerigos hoppsadlar motsvarar Amerigo Classic?
Svar
10
· Visningar
2 094
Senast: Trissa
·
Utrustning Hopp- eller dressyr spelar mindre roll - sadel får vara grön med rosa prickar bara den passar hästen... Jag har en...
2
Svar
30
· Visningar
7 271
Senast: bambam
·
Utrustning Hej. Min häst ska vila från ridningen under december och januari, och jag tänkte då passa på att ge all läderutrustning (träna, sadel...
Svar
1
· Visningar
530
Senast: Vogue
·
Utrustning Hej! Tänkte samla lite ny info och tips om hoppsadlar här. Jag har problem! är inte säker på om jag letar rak eller svängd bom till...
2
Svar
23
· Visningar
3 218
Senast: Snurre
·
Utrustning Snart dags för rodeoträning här hemma och jag ser inte riktigt fram emot det även om jag brukar gå segrande ur det med hoppsadel så får...
2
Svar
28
· Visningar
5 364
Utrustning Igår när jag skulle backa med släpet i lern trycktes gummistången bakom handsken ihop och bromsarna på släpet gick i. Har inte blivit...
2
Svar
29
· Visningar
2 610
Senast: HannaZ
·
Utrustning Har någon en sån här sadel med justerbart framvalv? Är det lätt att ändra? Så att man kan ha samma sadel till två olika hästar?
Svar
12
· Visningar
2 624
Utrustning Kan någon vänlig själ där ute säga till mig vad skillnaden mellan ett hoppträns och dressyrträns är? :)
Svar
7
· Visningar
5 225
Senast: Marty
·
Utrustning Nu vill jag att alla ska skriva färgen på sin häst och vilka färger du brukar sätta på den. Alltså färgen på typ schabrak, täcken och...
2
Svar
34
· Visningar
5 121
Senast: moonstruck
·
Utrustning Jag är inne på att köpa ett nytt träns till hästen. Jag har känslan av att läder förr var av bättre kvalitet och att det i nuläget är...
2
Svar
20
· Visningar
2 019
Senast: videnlis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp