Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Nån som vet analysvärden? Jag köpte den häromdagen, hällde genast över i tunnan och slängde påsen. Jag trodde analysvärden skulle stå på...
Foder & Strö
Någon här som ger nåt av dessa foder?Vad tycker ni om det,bra dåligt.Funderar på att ge nåt av det till mina och vill veta mer om det så...
Foder & Strö
Min pålle har ätit pelleterad lusern i många år och jag tycker jätte bra om det.Men ngr i stallet fodrar med hackad och jag frågade vad...
Foder & Strö
En häst i mitt stall får detta:
0,5 kg havre
0,3 kg sojamjöl
0,5kg betfor (blöt)
och 6 kg hö
per dag.
Är inte detta ganska lite? Hästen...
Juridik & Ekonomi Jag har jobbat på socialtjänsten sedan 2013, och du ska veta hur vana vi är vid att träffa män som beskriver sina partners som psykiskt...
Juridik & Ekonomi Man kan i ett gåvobrev skriva att gåvan inte ska ses som förskott på arv. Det betyder inte att (halv)syskonen inte kommer att bråka, men...